IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Teoh Beng Hock Pengsan Jer...!!!!

>> Wednesday, January 05, 2011

Koroner Azmil Muntapha Abas membuat penghakiman terbuka berhubung kematian Teoh Beng Hock, yang ditemui mati pada 16 Julai 2009.

Beliau memutuskan punca kematian Teoh bukan kerana bunuh diri atau dibunuh.

Lu orang mesti dah baca dan tau pasal kes ini kan... so tak perlulah gua bagi link untuk kenyataan di atas tu.

Kalau Teoh Beng Hock mati bukan kerana bunuh diri atau di bunuh.... macam mana dia boleh mati..??? Pelik juga kes kat Malaysia nih....

Kalau kes Altantuya kita tau dia mati sebab tubuh badan dia berkecai di C4 kan..., dan 2 ekoq kambing hitam sedang bersenang lenang dalam kandang sementara menunggu masa nak kena sembelih.

Dan kes Sosilawati and the gang... kita tau diorang mati kena bunuh dan di bakar.... pembunuhnya pula dah kena tangkap, tunggu nak bicara jer.... tapi sampai la ni... masih senyap sepi... apa sudah jadi dengan kes ini haaaa....

Tapi apa jawapannya pada kes Teoh Beng Hock.... takan mamat tu saja2 jer... pergi baring kat tingkat 5 Plaza Masalam tu.... hehehe... pandai sungguh mamat tu buat lawak yeaaa.....

Atau.... kes ini sengaja di lawak kan...??? Al-maklumlah Malaysia darul sarkas...

5 IkutSukaLu...::

baginda® Wednesday, January 05, 2011 9:03:00 PM  

boleh masuk mistri nusantara nih.. hahaha

Anonymous,  Wednesday, January 05, 2011 9:15:00 PM  

ni dah memang sarkas thap gaban ni.
P.Ramlee dah buat cite mcm ni dulu²

Pencacai Semalaysia Wednesday, January 05, 2011 9:17:00 PM  

malesial darul sarkas??
xbaik lu ckp mcm tu bro..kecik ati bapak2 melesia tau..!! kahkahkah

jai,  Thursday, January 06, 2011 12:33:00 AM  

Kah kah kah...

"Win-win situation" la konon???

Jadi2 la tu buat lawak BaNgang.

Kah kah kah...

tukang kata,  Thursday, January 06, 2011 8:27:00 AM  

Raja lawak dah nak start bro so aku ingat lawak ni antara yang terbaik didunia, diaorang ni pun teringin jugak nak membuatkan satu dunia dunia gelak terbahak bahak

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP