IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tahniah Chong Wei..!!!!

>> Sunday, January 23, 2011

Tahniah... budak Bukit Mertajam nih menang jugak menentang Taufik Hidayat, 2-0.

Tahniah buat Chong Wei...., menurut perspektif gua game yang di tunjukan kurang memberangsangkan, tetapi gentleman game... sebabnya Chong Wei tidak membiarkan Taufik Hidayat kalah teruk pada set kedua dengan kelebihan mata meninggalkan Taufik 18-4.

Mamat Bukit Mertajam nih... sempat buat lawak dan enjoy gila dengan membiarkan Taufik mengejar mata mudah hingga 17-18. Selepas itu.... mamat Bukit Mertajam nih... belasah hingga game over.

Misbun...??? macam biasa... selepas berpelukkan dengan Chong Wei dengan selamba rocknya terus belah... kah..kah..kah... kasi ajar sikit puak2 BAM tu...


Seperti biasa... semangat sukan gua merudum sikit apabila terpandang kelibat Pompuan Baju Kuning yang pada gua hanya hipokrit dalam memberi sokongan..., jelas terpampang apabila kamera shoot secara dekat ke wajahnya.

Tetapi gua teramat perasan apabila kamera shoot kearah Tun Siti Hasmah dan Pompuan baju kuning tu... ternyata SEMANGAT senyuman dan kegembiraan kemenangan Chong Wei terpancar jelas dan ikhlas di wajah Tun Siti Hasmah berbanding Pompuan baju kuning yang gua maksudkan. (Ini adalah pandangan peribadi gua sahaja) dan terpulanglah pada lu orang jika perasan riak wajah kedua-dua Pompuan tersebut.

Walau apa pun... TAHNIAH sekali lagi buat Lee Chong Wei... dan beliau harus bergegas ke KLIA selepas ini untuk Terbuka Korea pula.... Selamat Berjuang Bro...!!!!

Send via E75.

8 IkutSukaLu...::

Aku Peduli Apa @ APA Sunday, January 23, 2011 9:09:00 PM  

Salam ISA.

Gua pun perasan jugak pompuan baju kuning tu mcm bengkak je bila Ibu Badminton Malaysia hadhir sama.Jelas bila camera close-up.

Pastu dek sbb gila glamour buat2 lupa lak nak bagi penghormatan pada Tun Siti Hasmah sampaikan hadiah pada Chong Wei.

Meluat aku.

Lat ta lilat tam FLOM

ISA Sunday, January 23, 2011 9:43:00 PM  

Aku Peduli Apa;

W'salam bro...

Gua ingat gua sorang jer.. terperasan begitu... at least betul prasangka gua...

Anonymous,  Sunday, January 23, 2011 10:06:00 PM  

aku loya nengok pempuan baju kuning

Anonymous,  Sunday, January 23, 2011 10:59:00 PM  

Citarasa gualah.
Inilah masanya Misbun patut tinggalkan BAM.
Ketika Chong Wei berjaya mengalahkan Taufik.
Kalau boleh Chong Wei ikut sama.
Nanti kalau Chong Wei asyik kalah aje, nanti BAM kitai mereka bedua.
Biarkan BAM cari jurulatih baru ganti Misbun melatih pula pemain-pemain baru yang berpotensi.
Chong Wei takkan handal selama-lamanya.
Umur pun dah meningkat 29 tahun.
Bagilah chance pada pemain-pemain baru.
BAM harus ada insiatif melatih pemain-pemain muda untuk diketengahkan.
Jangan hanya bergantung pada Chong Wei saja.
Pasangan bergu kita pun tak konsisten.
Harap menang, kalah.
Harap kalah, menang pula.
Tak macam pemain-pemain Cina.
Lagi satu apa harus BAM buat, menonjolkan lebih ramai pemain-pemain wanita baik perseorangan maupun bergu.
Pemain-pemain wanita yang ada, prestasi mereka tak memuaskan.
Selalu saja kalah.
Menang sekali, sepuluh kali kalah.
Belajarlah dari Cina, macam mana cara nak melatih pemain-pemain.
Pada BAM kalau nak berjaya, jangan politikkan sukan badminton tu.

- Rudy Hartono Jr.

ISA Sunday, January 23, 2011 11:04:00 PM  

Rudy Hartono;

Ayat lu yang terakhir tu... sepatutnya sampai pada BAM.

Anonymous,  Sunday, January 23, 2011 11:07:00 PM  

salam,
tahniah chong wei

pesanan utk chong wei :
perghhh..nasib baek Dia gi oversea..kalu tak..siap la kepalahang parking bawah ketiak masyam dia tuh..wkahjakahakaha ,- cuba teka sapo dia?dia pun suka main bedminton jugak

klu jawapan:sila carik kat lebai google,keyword:
wkahakahakaa.

Chong Wei to Rosmah: 'Saya mahu main' - Malaysiakini
17 Mar 2010 ... The recently crowned All-England champ and the PM's wife Rosmah Mansor had to undergo some ribbing in Parliament.
www.malaysiakini.com/news/126819 - Cached

BERNAMA - Chong Wei Called Rosmah To Boost His Morale
16 Mar 2010 ... Chong Wei Called Rosmah To Boost His Morale. Please subscribe http://blis.bernama.com. We provide (subscription-based) ...
www.bernama.com/bernama/v5/newsindex.php?id=483010 - Cached

wkahkahkahakhaka

mhaneffs,  Monday, January 24, 2011 6:14:00 AM  

Gua tak perasan sapa pompuan baju kuning tue..tp,yang paling gua perasan..."sent via E75 " kih kih kih..

Lau Tze Monday, January 24, 2011 5:17:00 PM  

hantu kopek tu tak peluk chong wei ke hah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP