IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Spesies Raja Fitnah, Raja Pembelit, Raja Penipu...

>> Tuesday, January 11, 2011

Ada orang kata gua anti makhluk dari spesies mamak...., sori beb... gua bukan anti mamak... tetapi gua benci dari segi perangai pengotoq mamak, cakap yang suka putar belit dan kaki auta....

Sejak gua lancarkan kempen Boikot Restoran Mamak hingga la ni... gua belum mampus lagi tak melantak di mana2 Restoran Mamak.... masih beroksigen dan tahap kolestrol pun dah kurang... Alhamdulillah...

Spesies Mamak ni... kebanyakannya adalah pembelit dan pengadu domba nombor satu kat Malaysia nih... juara fitnah dan pelbagai terutama sekali Mamak2 kat dalam umnoapco yahudi laknatullah...., kalau nak bercerita dengan spesies mamak elok berhati-hati kerana jikalau lu orang bercerita ABCD.... takut nanti penyampaian kepada orang ketiga akan bertambah XYZ.... bahaya looooo... puak2 nih...

Sejarah juga membuktikan bahawa spesies mandeliar nih... pencetus huru hara dan pakar fitnah, kalau tidak takan lah seorang produser mamak boleh bikin filem Mami Jarum.... itu bagi mengambarkan latar belakang kehidupan masyarakat diorang yang haru biru.... kah..kah..kah.....

Contoh seperti yang terjadi baru2 ini di Penang, lain orang cakap lain yang diorang auta... siap tambah kas kas lagi.... diorang punya mulut sama macam diorang buat campuran kuah kari nasi kandar... lu orang pernah tengok tak macam mana diorang cedok kuah campuran untuk nasi kandar... macam tulah gayanya...

Spesies Mamak2 nih... bukan setakat pengotoq Jasmani saja bahkan Rohani juga hancuq.... contoh paling terdekat macam malaon mamak kat bawah nih.... paling cibai paling celaka... juara fitnah nombor wahid...

Inilah muka bangsat perosak keharmonian masyarakat di Malaysia....
Raja Fitnah, Raja Pembelit, Raja Penipu...

Nak tengok apa yang diorang belit dan menipu klik sini (video klip)

Ada tak sebutan “tutup kedai, balik India”... takda kan.... so pakar auta nih dah berjaya mengauta semua akhbar2 pencacai seMalaysia... kah..kah..kah.... puak2 ketuanan melayu pun... angguk angguk... macam burung tekukur....

3 IkutSukaLu...::

Pa` Arang,  Tuesday, January 11, 2011 3:01:00 PM  

cilaka punya mamak,sehingga ketuanan melayu pun dia tipu,memang kaki blender betul,selagi mamak2 yg byk bertaburan kat pp tu selagitu melayu ditipu....

tukang kata,  Tuesday, January 11, 2011 3:37:00 PM  

laa mamak sekoq ni ka apa punya ropla dalcha sekoq ni buah pelaga kulit kayu mamak dok pelaga melayu jugak yang kena tipu apa punya tuurrr....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP