IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Tanggung Perbelanjaan Rosmah Mansor...????

>> Saturday, January 08, 2011

Sebelum ini ada yang persoalkan Malaysia kita ini ada berapa PM...???

1) PM Najib Razak
2) PM Rosmah Mansor
3) PM Mahathir Mohamad Al-Kutty

Jawapan terjawap sudah.....

Lepas tu diorang tanya lagi PM Najib portfolio dia apa...., PM Rosmah Mandor portfolionya apa dan PM Mahathir Kutty portfolionya apa...???

Gua dah tak tau nak jawap.... hehehehe....


Tapi gua nak tau jugak PM Rosmah ni.... atas kapasiti apa.... siapa pilih dan melantik dia sebagai PM... siapa bayar gaji dia sebagai PM dan apa... apa... apa.... lagilah yang berkaitan dengan Jawatan PM yang di sandang olehnya....

Cuba lihat di sini... dan juga di sini, siapa yang tanggung semua kos perbelanjaannya untuk tugas2 seperti itu....

Aduhai.... negara ku.... awat jadi lagu ni.... Malaysia CacaMerba...

Kepada PM yang sebenarnya PM... kalau takda kote... jangan jadi PM... bikin malu kat kaum yang ada kote jelah.....

8 IkutSukaLu...::

Pue,  Saturday, January 08, 2011 9:22:00 PM  

ad kote...cm xde telur...kihkih gurau2..hehe

LOBAI KAMPUG,  Saturday, January 08, 2011 9:40:00 PM  

NAJIB KAN DLM POKET ROSMAH!


SOAL SIAPA TANGGUNG TU BRO, JAWABNYA KITA SEMUA LAH TANGGUNG ROSMAH TUH!

SEBAB TU SBLM ROSMAH PERGI TU, NAJIB DAH NAIK KAN MINYAK, HARGA BARANG, ITU, INI....CARI DUIT, SPONSOR BINI NAK PEGI BANG!

Waris,  Saturday, January 08, 2011 11:10:00 PM  

Memang saja najib suruh bini dia pegi supaya dia merdeka kat sini. Boleh jumpa dgn budak hitam tanpa gangguan dari si gemuk katek... kah kah kah...

MERDEKA... MERDEKA... MERDEKA...

Isa Saturday, January 08, 2011 11:41:00 PM  

crayon;

lu kena bagi petua tegang tu kat RM...

Isa Saturday, January 08, 2011 11:42:00 PM  

Pue;

hehehe... ayat pancing tu bro...

Isa Saturday, January 08, 2011 11:42:00 PM  

Lobai Kampung;

Faham tuannnnn... hehehe... kita jugak yang terkena yeaaaa...

Isa Saturday, January 08, 2011 11:44:00 PM  

Waris;

Najib ikut perangai sapa tuuuu... hehehe...

Merdeka... dalam syok merdeka... terbabas la... pulak...

Nanti ada yang terC4 lagi... kah..kah..kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP