IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Setiausaha Sulit Sultan Penipu... Khus... Khus... Kepala Hotak Heeiiii... !!!!

>> Monday, January 03, 2011

Hari ini mamat nih.... jadi bahan beb..., hampir semua blog belasah mamat tak tau malu ni sampai lunyai.... ada yang mencadangkan supaya mamat nih pindah ofis kat sini, sini dan sini

yes...yes...yes.... Khusrin... you get out from the office....

Hello bro.... lu masuk pejabat pukul 6.45 pagi tadi... lu mau repot duty sama siapa bro... kan gua dah cakap... lu di jadikan kambing hitam oleh puak2 haramjadah Putrajaya dalam usaha matlamat menghalalkan cara mereka untuk merampas Selangor.. kah.. kah.. kah...

Errr... mana lu punya songkok tinggi bro.... ha..ha..ha... errrr... esok pagi pukul berapa lu nak masuk kerja bro.... sesudah subuh ke...???? Gua nasihatkan lu sumbat bawang merah dalam lubang jubor lepas tu pergi klinik ambil MC... hahaha...

Kuasa Rakyat Kuasa Keramat..., tak kira siapa hatta Sultan sekalipun. Pesanan kepada Sultan2 atau Kerajaan Persekutuan mahupun Kerajaan Negeri... don't play play aaarrrr...

Buat Kerajaan Persekutuan (Kerajaan barisan nasional haramjadah) lain kali belajar hormat Perlembagaan Kerajaan2 Negeri, jangan nak tunjuk lu orang punya KURANG AJAR... tak tau hormat Negeri2 lain.... PRU-13 nanti rakyat akan kasi tunjuk ajar pada lu orang (kerajaan bn) cara menghormati hak orang lain.

Zaman hanya barisan nasional mampu memerintah dah lapuk beb..... pi mampuih la dengan barisan nasional.... ini bukan negara tok nenek kaum kerabat kroni umnoapco/barisan nasional yahudi laknatullah lagi...



Dalam isu perlantikan SUK Selangor si Khusrin Munawi, setelah perbincangan antara MB dengan Sultan Selangor pagi tadi, maka kata putusnya ialah Sultan Selangor menasihatkan kerajaan negeri untuk mengadakan perbincangan dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam untuk mencari jalan penyelesaian terbaik mengenai perlantikan Khusrin.

MB Selangor juga menegaskan bahawa Setiausaha Kerajaan Negeri, Khusrin Munawi tidak akan mengangkat sumpah dihadapan Menteri Besar.

Khusrin juga tidak akan dibenarkan hadir pada sebarang majlis mesyuarat kerajaan negeri "Sehingga penyelesaian dicapai kerajaan negeri tidak mahu terlibat dalam sebarang majlis berkaitan jawatan SUK," tambah beliau

Sumber TVS
Akhirnya ada juga Sultan yang berani mengakui diorang dah takda kuasa akibat perbuatan umnoapco yahudi laknatullah.... baru sedar diri kot... hahaha... dan gua tersangatlah berharap pada keesokkan hari... yea... gua maksudkan esok iaitu hari Selasa ompek haribulan januari 2011.... terpapar di muka depan akhbar pencacai seMalaysia Utusan Melayu dan Berita Harian dengan tajuk sebesar-besarnya.

Sultan Selangor Akui Tiada Kuasa Melantik SUK
Kerana telah di tarik oleh umno pada 1993.

Tapi gua pelik aarrr... jika Sultan Selangor mengatakan yang beliau sendiri tiada hak dan kuasa untuk menerima dan menolak calon yang dicadangkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Kerana kuasa yang ada pada raja-raja telah pun ditarik oleh UMNO pada tahun 1993.

Persoalannya di sini, habis tu... anjingsan mana pulak yang mengatakan Sultan Selangor dah perkenan dengan perlantikan tersebut...??? Anjingsan tersebut harus bertanggungjawab beb.... kerana sudah jual nama Sultan sebelum ini demi menjayakan konspirasi perlantikan ini.

Siapa mau jawap beb....!!!! KSN... mau jawap kaaa...???

Atau Wak Munir mau tolong jawap...??? hahaha... lu orang memang macam cibai wa cakap luuuu.... jadi anjing politik umnoapco wal haramjadah. Sultan pun lu orang mau tipu kaaaa...????

Apa pun gua ucapkan syabas dan tahniah kepada MB Selangor kerana berjaya mempertahankan hak kerajaan negeri. Cuma gua tak puashati dengan statement MB yang mengatakan;

"Khalid, bagaimanapun mengakui perlantikkan Khusrin sebagai "sah" dan berkata beliau boleh melaksanakan tugas-tugas tidak rasmi seperti menyelia pegawai daerah." - mkini.

hehehe... MB sengaja mau bikin lawak dengan khusrin ke...??? dah puas berperang tiba2 lu boleh kata "sah" pulak.... apa cerita ni... kat mana "sah" nya.... MB tak payahlah nak saiko dan pertahankan kemaluan Khusrin tu... sebab dia jenis muka tak tau malu bro... alang2 dah belasah... belasah jelah sampai lunyai, jangan bagi muka kat puak2 pengampu dan penjilat bn... nanti pentadbiran Kerajaan Negeri jugak yang susah beb...

Tengok contoh negeri Silver Darul Perak, Sultan boleh di jual beli.... apa barang beb....

15 IkutSukaLu...::

ULAR,  Monday, January 03, 2011 9:20:00 PM  

Allo bro..

wah semangat nampak!

betul bro...eloknya tembak jer musang bulu ayam nih!

muka tembok ni mana tau malu...sebab dia kan askar upahan umno...

woi! malunya najib....baginda sultan very sporting! kasih dijunjung tuanku!

rupa2nya puak haramjadah ni lah yg lucutkan kuasa duli tuanku!!! mahathir punya kerja 18 tahun dulu, skang dah timbul akibatnya...

padan muka umno!!!! fui yoooo!!! kita tengok berpa lama SUK ni bertahan jadi jaga di pejabat SUK nih!!! berapa lama bro?

sunsnake@budakbalun Monday, January 03, 2011 9:54:00 PM  

Bro ISA..
opis teman nak pakai tealady ni..
so, kalau ditakdirkan khusrin ni kena lepas title SUK ni..
leh la dia apply post tu..
tapi kena interview dengan teman dulu laa..

dan kompom2.. jawatan tealady pun tak layak untuk dia!!

Sebab tak tau cakap omputih!!
Mi no spek englis!! wakakakaka!

opis teman nie.. tea lady pun amik order cakap omputih dow!!

wann Monday, January 03, 2011 9:58:00 PM  

yang jual nama sultan tu mati sok lidah terjelirrr 2 depa....

Amuraria Monday, January 03, 2011 10:27:00 PM  

MAKA NANTI MAI LA BARUA2 SAMSENG KG DUSUN SONGKOK TINGGI KEPALA LEMBU BAWAK KEPALA KHUSRI OOOPS KEPALA KAMBING PULAK KALI NI DALAM PROTES SOKONG KHUS KHUS OTAK HEI NIE !
APA PUNYA TURR TADAK MALU AHLI UMNO@APCO KHUSRIN SORANG NIH !
INGATLAH KONSPIRASI JAHAT TAK SELALU BERJAYA & BARUA WAK MUNIR TU PATUT DIAMBIL TINDAKAN PASAL MENIPU NAMA SULTAN !
BAGERO BTUL !

Anonymous,  Monday, January 03, 2011 11:25:00 PM  

Gua petik balik tulisan lu...


1.Sultan Selangor Akui Tiada Kuasa Melantik SUK
Kerana telah di tarik oleh umno pada 1993.


2...jika Sultan Selangor mengatakan yang beliau sendiri tiada hak dan kuasa untuk menerima dan menolak calon yang dicadangkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam. Kerana kuasa yang ada pada raja-raja telah pun ditarik oleh UMNO pada tahun 1993.

Persoalannya bro....apakah risikoya apabila kuasa dikembalikan kelak ?

u help me,i help u....berkemungkinankah ?

Patut dihalusi oleh kerajaan negeri Selangor.
Berwaspada.

Gua mintak pandangan lu bro....



TIMEX

Lang Tuesday, January 04, 2011 1:15:00 AM  

salam bro...

aik... bagi chan la bro... lompat double tu... pencen makin dekat... mau jugak nanti pakai kete baeeekkk punya lepas pencen... lagi pon, kalau pencen SUK... ada chan jd BOD mana2 syarikat....

Waris,  Tuesday, January 04, 2011 1:21:00 AM  

Sultan pun cuak jgk dgn penangan dunia tanpa sempadan ni...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:25:00 AM  

Ular;

Puak2 haramjadah umnoapco nih mana pernah ada rasa malu bro...

Semuanya jenis muka tampal kulit babi 14 inci bro... paling jijik sekali... dah ludah boleh jilat dan telan balik...

hahaha...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:27:00 AM  

sunsnake;

kalau dah tealady pun tak boleh... mana nak campakkan mamat tu...???

mi no speak inglis too.. hehe

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:28:00 AM  

wann;

macam pembela hanturaya pulak... nak mati nanti susahhhhh...

terjelir lidah sampai ke pusat...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:29:00 AM  

Amuria;

Macam gua katakan lah... puak2 ni muka diorang tampal kulit babi 14 inci...

Pembela raja2 konon... hahaha...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:31:00 AM  

Timex;

Gua sudah ada posting pasal persoalan tu... gua tabik sama lu pasal pandangan jauh ke hadapan...

cayalah bro...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:32:00 AM  

Lang;

Salam bro..., mana boleh bagi chan malichan kat puak2 haramjadah nih... nanti hancus di buatnya...

mencegah itu lebih baik dari merawat beb...

Isa Tuesday, January 04, 2011 2:34:00 AM  

Waris;

Mana tak cuaknya... silap sikit habis kena korek... sampai atas katil pun terburai beb.. hahaha...

leo Friday, January 14, 2011 9:48:00 PM  

siapa yg.haramkan umno...kalau dah haram mana boleh pakai nama umno lama..patut guna nama umno baru..ROS kenapa diam,tak ambil tindakan.umno memang parti haram jadah...ahli atau penyokong umno memang keturunan anak penjajah..anak haram

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP