IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Serah Dulu Sebelum Masuk IJN... kah..kah...kah....

>> Thursday, January 13, 2011

Bekas menteri besar Selangor Dr Mohd Khir Toyo telah memulangkan sementara darjah kebesaran Selangor yang membawa gelaran Dato' Seri.

Katanya, beliau telah telah menghantar surat kepada Sultan Selangor bagi memulangkan sementara pingat darjah kebesaran Selangor Seri Paduka Mahkota Selangor (SPMS).

"Surat tersebut dibuat berikutan kejadian saya didakwa di Mahkamah Sesyen Shah Alam beberapa hari sebelumnya atas tuduhan salahguna kuasa," tulis Dr Mohd Khir dalam blognya hari ini.

'Pemulangan semula pingat ini bagi mengelak darjah kebesaran negeri turut terpalit dengan sebarang keaiban sepanjang pertuduhan dan perbicaraan yang akan berlangsung," tambahnya.

"Hari ini Dewan Diraja telah memperkenankan pemulangan semula pingat tersebut," kata Dr Mohd Khir yang turut melepaskan jawatan ketua pembangkang DUN Selangor baru-baru ini.

"Justeru mulai hari ini semua media dan dan penganjur program hendaklah menggugurkan nama Dato Seri dari pangkal nama saya dan menggunakan nama Dr Mohamad Khir bin Toyo sahaja," tulisnya.

Selanjutnya Malaysiakini.
Ha..ha...ha.... apa yang gua nampak dalam ayat ini "Bekas menteri besar Selangor Dr Mohd Khir Toyo telah memulangkan sementara darjah kebesaran Selangor yang membawa gelaran Dato' Seri."

Lu orang tekankan pada ayat yang di merahkan tu.... kua...kua...kua.... sementara jer... beb..., ingatkan nak pulangkan terus... rupanya masih ada hati lagi nak pakai gelaran tu...., dah tu pulak alasannya takut Darjah Kebesaran tu turut terpalit dengan keaiban....

kah...kah...kah.... gua yang tak waras atau khir toyo sememangnya kurang waras.... adoiiiii... puak2 umnoapco yahudi laknatullah ni punya politik macam nate bewok wa cakap luuuuu....

Bodek jangan tak bodek Khir Toyo oooiiiiiiii..... selagi boleh.... lu orang punya trick dalam poket laaaaaa..... errrr... tolong sampaikan salam pada Hassan Ali yeaaa.... kah..kah..kah.... tak habis2 bikin lawak sarkas... la puak2 nih.... kalau tak bikin gua gelak guling2 boleh tak dengan lawak sarkas bodoh lu orang nih.... adussss.... geli ketiak gua....


Woooiiii.... Toyo... lu punya politik banyak gempak aarrrr...., lu ingat dengan pemulangan sementara tu... kononnya tanda setia pada sultan ke.... hahahaha.... jobo la lu niiiii...., apa lu konfiden giler... keputusan mahkamah nanti akan memihak pada lu....

Atau... lu sememangnya dah kantoi beb... dan tau tak boleh nak escape lagi.... sebelum apa-apa hal baik pulangkan dulu betul tak....??? Buatnya betul2 kantoi dan gelaran kebesaran tu di tarik balik mau jadi macam bhaghim anak pak ali... terus sesak nafas masuk IJN.... terkujut katak bro.... hahahaha....

1 IkutSukaLu...::

Ndee_tganu Thursday, January 13, 2011 1:08:00 PM  

Benarkah apa yg dikatakan oleh admin blog ini? lain dgn apa yg lu tulis bro. gua keliru http://al-brangionline.blogspot.com/2011/01/kemelut-suk-rakaman-audio-buktikan.html

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP