IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sediakan Tisu Sebelum Baca N3 Ini.

>> Wednesday, January 12, 2011

Ha..ha..ha.... siapa yang mandom hari ini.... meh sini gua hiburkan lu orang, tapi sebelum itu... lu orang tolong sediakan tisu atau kain buruk buat mengelap airmata yang mungkin tertumpah.... kalau ada besen pun boleh jugak....

Ini di sebabkan kisah ini teramat sedih dan memilukan bagi sesiapa yang membacanya.... sedih beb... betul sedih... jika kita sangkakan ada di antara kita yang susah.... tetapi masih ada lagi insan yang lebih susah dari kita..., jadi janganlah kita mengeluh dengan kesusahan yang kita hadapi sekarang ini...

Marilah kita menghayati kisah di bawah ini, yang gua petik dari keratan akhbar, cuba fahamkan betul2 kesusahan beliau.... dan juga jawapan yang di terima oleh beliau memang menyusahkan.... semoga En. Rahman (pengadu) dalam kisah di bawah, selepas ini mendapat petunjuk dan beroleh kebahagiaan rumahtangga....

Susah....kan nak buat seperti apa yang En. Rahman cuba buat.... kah...kah...kah......

Gua mengalirkan airmata bukan kerana sedih.... tetapi kerana gelak guling2 beb..... siapa berani mencuba kaedah yang dilakukan oleh En. Rahman dari Johor Bahru ini....


Sekali ini gua terpaksa bersetuju dengan Keraaaajaan Barisan Nasional dengan keputusan pembelajaran seks di sekolah rendah (bermula bagi murid tahun 1 pada tahun ini). Sememangnya gua terpaksa bersetuju jugak bahawa Menteri Pendidikan Malaysia seorang yang cerdik, berpandangan jauh... atau kerana Menteri Pendidikan Malaysia satu negeri dengan En. Rahman..... kah..kah..kah.....

Pencetus ilham dari sini.

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, January 12, 2011 10:54:00 AM  

-wa rase keslahan ejaan tue, xtau la samada pengirim surat or wartawan metro yg mmg trkenal ngan cite2 lucah ni yg trslah,mayb yg dimaksudkn adalah zakar..tp kalo btul la isi surat tue brkenaan nk msukkan buah zakar, mmg lawak gile, wa rase siap bole wat chapter baru utk kamasutra or buku permata yg ilang..hehehe

-zargus-

Anonymous,  Wednesday, January 12, 2011 1:52:00 PM  

wah, terror la pembagi nasihat pd soalan ini. dia leh tau yg stakt ni, benda paling besar boleh dimasukn dlm faraj ialah: bola ragbi.terror doktor ni/ulamak yg bg nasihat. ikut perkembangan dan seterusnya terus berangan.

Waris,  Wednesday, January 12, 2011 2:05:00 PM  

Bro, aku rasa mamat tu org N9 moden lah. Dulu org N9 masuk suku yo. Dio ni tak ikut adat dah mcm rais yatim... dongan tolo-tolo pun nak dimasukkan.

Surat khabar mana kau ambik tu bro? Bangang tul...

baginda® Wednesday, January 12, 2011 2:51:00 PM  

baru nak masukan buah... kene tongking ngan bini... ABAHKO!!! hahahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP