IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rusila Yang Bangang.

>> Sunday, January 09, 2011


KUALA TERENGGANU – Blogger yang terkenal dengan kontroversi kerana menghina institusi kesultanan Johor, AdukaTaruna menghadapi saat cemas dikepung dan dipukul oleh sekumpulan lelaki dipercayai penyokong sebuah parti politik di hadapan Masjid Rusila, Marang kelmarin.

Kejadian itu berlaku selepas blogger yang nama sebenarnya Khairul Nizam Abdul Ghani, 29, menegur Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada pukul 2.20 petang.

AdukaTaruna dalam entri blognya itu semalam menjelaskan, niatnya hanya mahu menemubual Hadi.

Bagaimanpun sebaik menegur Abdul Hadi, dia mendakwa muncul seorang lelaki yang terus merentap bajunya kerana dikatakan tidak puas hati dengan tindakan mangsa menghalang pemimpin Pas itu yang mahu menghadiri satu majlis.

Sumber Kosmo

Kannnn.... gua dah cakap, hari ini masuk kosmo... esok lusa masuk utusan meloya pulak, macam mana akhbar pencacai tu akan spin bergantung pada keadaan dan caranya bagi memburukan PAS... wapuchitau.... dalam hal tu... tunggu dan lihat.

Yang pasti... di sebabkan oleh kebangangan segelintir puak2 Rusila yang terlebih Islam dari Islam itu sendiri, perkara yang boleh di elakkan menjadi buruk. Takda isu sengaja jadikan isu, menambah buruk imej PAS di mata masyarakat....

11 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Sunday, January 09, 2011 11:34:00 PM  

ini unkapan Roslan Kassim semasa mangkok jamban ni dalam PKR,,, KITO PILIH YG LAMO YOO LAHH HAHAHAHAHAHA ,, den harap kau dapat my masej ni ISA hahahahahahahahahahaha

TheSniper Sunday, January 09, 2011 11:56:00 PM  

Utusan akan jaga Hadi ibarat 'menatang minyak yang penuh!'

TheSniper Sunday, January 09, 2011 11:56:00 PM  

Utusan akan jaga Hadi ibarat 'menatang minyak yang penuh!'

Anonymous,  Monday, January 10, 2011 12:54:00 AM  

bukan ke awak yang tolol membuat cerita di blog nie sehingga orang salah faham???

Dosa fitnah tidak terampun!

kata kan ada seorang nak temuduga kau, mase tu pulak kau urgent ada hal, nak berak ke- nak gi majlis ke... kau pun kata "tak boleh"

orang tu tetap jugak degil,

so, kalau kau di tempat tu? Apa kau nak baut Tolol?

Isa Monday, January 10, 2011 1:07:00 AM  

Pak Oncu;

Roger & Out... hehehe...

Isa Monday, January 10, 2011 1:08:00 AM  

The Sniper;

Hehehehe... lu pumya komen, manyiak nakal laaa...

Isa Monday, January 10, 2011 1:12:00 AM  

oopppsss... Tanpa nama 12.54...???

Komen dari orang tarak kote dan teloq bolayan.... hahaha...

MakBapak lu tak bagi nama ka... dolu2...

***Baca kat ruang "Catat Ulasan" di bwah ruangan komen ini... masih sengal lagi kaaaa... atau terlebih TOLOL...!!!!

hahahaha....

tukang kata,  Monday, January 10, 2011 8:24:00 AM  

Bro isa awat macam tu sopan sikit... nanti tak boleh masuk TV ha ha ha....
kata jer kat si bang ang 12:54 tu lu spesies sapu cat kilang kunyit apa lu tau... kalut nak komen jugak

mahaza Monday, January 10, 2011 10:25:00 AM  

Tapi ko layan jugak... kah kah kah

Isa Monday, January 10, 2011 11:01:00 AM  

tukang kata;

tu jenis kalu tak bertempat... hahaha..

Isa Monday, January 10, 2011 11:03:00 AM  

mahaza;

komen dia gua tak layan, gua layan nak bagi dia angin dan provok jer...

layanan itu sebagai AMARAN kepada so TOLOL.... hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP