IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rais Yatim Akan Di Tangkap Polis...????

>> Tuesday, January 04, 2011

Gambar hasil rembatan dari blog Abu Nawas

Saya penyokong tegar UMNO/BN, siapa shj dalam UMNO/BN tidak kebal dan tidak boleh dilindungi jika berlaku zalim. Najib atau Rosmah sekalipun kita humbakan ke penjara jika terbukti berbuat maksiat.

Ni sekarang isu ada menteri dituduh merogol amahnya, sesiapa yang ada bukti, saya menyeru dan merayu buat lapuran kepada pihak berkuasa. Jangan hanya seronok menceritakan keburukan tanpa berani bertanggungjawab.

Berjihatlah demi kebenaran. Ingat, bertanggungjawablah. Serah kepada mahkamah untuk membuat keputusan, jangan kita menjadi pendakwa dan hakim dalam masa yang sama. Saya penyokong tegar UMNO/BN tidak akan berbuat seperti penyembah dewa Anwar, yang salah dihukum, tidak ada assabiah didalam UMNO, bukan seperti anjing peliharaan DAP, sentiasa mahu benar, yang zalim dan maksiat dilindungi.

Jadinya silakan maju dengan bukti, jika hanya dengar cakap, jangan jadi bahan bakar neraka yang panas tidak terhingga.

Anselmo - 4:33 PM 


hehehe.... bersemangat bebeno penyokong tegar umnoapco ni... takpalah itu pendapat dan hak dia... kita kena hormat kerana ini negara demokrasi.... hahahaha....

Esok akan ada laporan polis di IPD Seremban 2 jam 10.45am, ramai2 kesana. Setelah ada laporan polis... barulah tindakan boleh di ambil terhadap Rais Yatim.

Itupun.... kalau ada tindakan, lagi sekali wa ulangi di sini... itupun kalau ada tindakan samada ianya tindakan siasatan...??? tindakan tangkap dan gari Rais Yatim atau pihak polis akan panggil Rais Yatim untuk bersembang2 sambil bergelak ketawa tanya khabar itu ini di balai buat sejam dua sambil pekena kopi O'.

Manalah kita tau kan... hahaha... terpulang atas budi bicara pihak polis lah.... macam mana layanan terhadap orang awam dan bagaimana pula nak melayan bukan orang awam macam Rais Yatim tu....

Sebabnya gua katakan macam tu... kerana dalam umnoapco takda assabiah seperti kata penyokong tegar mereka kat atas tu.... tiada pilih kasih beb... hatta Najib dan Rosmah sekalipun.... hahahaha.... geli pulak bulu ketiak gua ni.... apasal haaa...

Memang benar dan gua akui... selama ini kita dok berdentum dentam belasah si Rais Yatim atas tuduhan merogol orang gaji (Ammmmmaaaahhh) beliau... kita desak supaya siasatan di lakukan dan keraaaajaan mengambil tindakan.

Tetapi kita terlupa kepada pesanan Pihak Kantor Polisi SeMalaysia, jika tiada laporan polis macam mana nak siasat.... polis tidak akan bertindak tanpa sebarang laporan... hehehe... itu undang2 beb...

Itu kalau mengikut kata Polis lah.... ada laporan ada siasatan, kekadang ada juga laporan tapi terlupa nak siasat.... hahahaha... lagipun kalau mengikut pengalaman dari kacamata rakyat ada juga kes yang melibatkan Menteri2 atau anjing2 bn/umnoapco nih... ada laporan tiada siasatan... ehhmm... ntahlah... tengok jelah besok apa nasib anak yang takda bapak tuuuuu....

Kesian gak gua kat Rais Yatim nih.... dah la takda Bapak.... Yatim pulak tu... eerrr... dia ni... Yatim tak berBapak atau Yatim Piatu...., kalau Yatim Piatu... nak jugak gua pi usap kepala dia... ada jugak pahala beb.... ha..ha..ha.... siap luku lagi sedas dua....


7 IkutSukaLu...::

kiff Tuesday, January 04, 2011 9:38:00 PM  

Rais yatim akan di tangkap polis.
Polis mana yang berani sangat nak tangkap ni Bro.Kebanyakan polis takde telor bila berhadapan dengan Umno ni.

New Hope Tuesday, January 04, 2011 9:40:00 PM  

undang2 kanda yang tulisss itu semua boleh padam, musang berjangut.


MASUK AKAL KAH

bunbinban,  Tuesday, January 04, 2011 10:52:00 PM  

ada gaya tak nak kena tangkap anak yatim tu?. selamba rock je kuar tv. jarjis lepas. rahim tambi cik lepas. razak baginda lepas. moktar hashim masuk jap kemudian lepas. najib lepas. hua hua hua...mimpilah kalau anak yatim ni kena tangkap. sbb tu anak yatim ni cool je, dah dpt gerenti letter dr najib...lu selamat kalau lu jadi kadam gua...

Anak Ulu Cheka Tuesday, January 04, 2011 11:03:00 PM  

lambat la kalu kena puak2 diam

anda lemah tenaga batin moh sini

Urut Bagi Power

jai,  Wednesday, January 05, 2011 12:30:00 AM  

Uiksss...

Tokoh buku akan ditangkap???

Siapa berani nak tangkap tokoh buku ni???

Kata orang Perak,"lawak bebenor tu yeop"!!!

Kah kah kah...

armal Wednesday, January 05, 2011 8:47:00 AM  

Bro....wa berani potong....10 kuku jari wa kalau polis berani tangkap anak takdak bapak tu. Polis mana ada teloq bila berhadapan dengan pemimpin umnoapco yahudi jews laknatullah. Diaorang akan jadi mesra semesra mak nyah dengan pemimpin2 laknat tu.

tukang kata,  Wednesday, January 05, 2011 9:14:00 AM  

Tangkap....ish ish ish ikan ke?? Kalau menteri umnoapco cerita hampeh polis raja malaysia mengabih beras je

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP