IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"PM: Kita juga mahu tahu bagaimana Altantuya mati"

>> Wednesday, January 19, 2011


Kalau setakat ucapan2 untuk mengencingkan pengundi-pengundi Cina di Tenang.... hahaha... ghentikan lah Najib oooiiiii.....

Kalau lu boleh bagitau kat Cina-Cina di Tenang lu pun nak tau... macam mana Teoh Beng Hock mati...

Kami rakyat pun nak tau jugak macam mana Altantuya mati.... apa motif kematiannya....????

Takan lu tak kesian kat si Azirul dan si Azilah tu... diorang pun ada keluarga juga... kalau salah sorang tu gila tiba2 air naik kapla lepas tu pi letupkan Altantuya gua percaya la jugak... atas alasan menghidapi penyakit psikotik yang dikenali sebagai gangguan dilusi (Delusional Disorder) iaitu sejenis gangguan pemikiran dan tingkah laku, boleh lagi gua percaya....

Ini sampai kedua-duanya membunuh tanpa motif.... hehehe... lu tak rasa pelik ke... lu kan PM Malaysia... hello bro.... gua sebagai rakyat malaysia berasa teramat-amat pelik bro..... cumanya gua tak macam luuuu.... lu sebagai PM Malaysia lu ada segala maklumat.... gua rakyat biasa jer... apa bukti yang gua ada... hahaha....

Gua tau laaaa... jawapannya dua ekoq kambing hitam tu tunggu masa nak kena sembelih pakai tali gantung jer.... (orang sembelih pakai pisau/parang... mamat dua ekoq tu pakai tali... hahahaha....) cuma gua kesian kat diorang jer... pasal jadi bodoh sangat sebab membunuh tanpa motif.... kah..kah...kah... tapi di dapati bersalah... lawak...lawak....lawak.... gileeerrrrr.... wa cakap luuuu....

Elok lepas nih... lu pergi kencing rakyat Mongolia pulak... katakan kat diorang "Ini ikrar keraaaajaan Malaysia... kita pun mau tau macam mana Altantuya Mati"... ada berani bro...????

Sumber ilham Edyesdotcom.... (hehehe... gua teman lu pulak...)

Nota: Lain kali kalau sesiapa nak belajar cara2 mengencing (auta) belajar dengan Najib and Gerombolan diorang memang pakar kencing berdiri, berlari, berbaring, menonggeng, menjalar dan macam2 aksi lagi... dalam bab kencing mengencing nih... gua memang salute beb... kat diorang... hahahah

3 IkutSukaLu...::

fajridil adha Wednesday, January 19, 2011 11:36:00 AM  

hehe.. ada yg demam nnt bila si pipi merah tau cmne altantuya mati.[my blog]

WinterSonata,  Wednesday, January 19, 2011 12:24:00 PM  

baru2 ni gua ada g korea ngan team dr KL psl pameran ekonomi..betui2 dpn pameran gua,ada pameran dr kerajaan mongolia.sempat jugak la citcat ngan diaorg..soalan pertama yg diaorg tny kat gua..."how's ur prime minister"...then kami citcat lg..lastly diaorg ada bgtau mongolia nak "su" najib PM yg kita sayang tu hanya dia shj bkn kerajaan malaysia...sahlah apa yg kita diberitahu oleh media umno haprak,kerajaan mongolia nk saman kerajaan msia...mmg mcm gampang depa ni..pdhal najib shj yg depa nk saman..nk babitkan kerajaan apa hal..Gua blk msia,trus tak pecaya langsung dh media perdana msia..slama ni ada gk rs xpecaya tu tp kdg terpecaya...tp skrg no more trust....

fiQ,  Wednesday, January 19, 2011 10:14:00 PM  

aku bet dye xbrani la bro.dye mane ade kotey..hahaha!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP