IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perdana Menteri Malaysia... BANGANG...!!!!

>> Tuesday, February 01, 2011


Najib Razak.... Perdana Menteri Malaysia... gua nak kata dia bangang... dia sememangnya bingai bin bangang melantun-lantun yang tak boleh di gambarkan lagi betapa bodohnya mamat sekor nih....

Sebelum ini... dengan kenaikkan harga RON95, ramai yang dah bagitau... setakat naik seposen seliter baik tak payah.... alang2 nak naikkan harga... henjut laaa... tinggi2 sikit... ramai di kalangan rakyat yang gua yakin semuanya tiada masalah jikalau RON97 yang ura-ura akan naik harga malam ini... dinaikkan kepada RM10.00 seliter...., Perdana Menteri tak perlu risau... rakyat Malaysia akan tetap terima apa saja keputusan yang di buat oleh kerajaaan barisan nasional.

Dengan slogan "Rakyat di Dahulukan", bermakna pak2 menteri sekalian tak perlu risau dengan kepayahan rakyat marhaen.... Pak2 Menteri juga tak perlu risau samada gaji dan elaun mereka di potong atau tidak. Mereka tetap boleh hidup bermewah2 seperti sediakala....

Rakyat marhaen rela berkorban apa saja demi kerajaan barisan nasional, inilah yang dikatakan semangat patriotik dan cintakan negara "Pencapaian di Utamakan".

Jadi kepada Najib Razak Perdana Menteri kesayangan Malaysia, janganlah jadi bodoh terlampau dengan menaikkan harga sebanyak seposen jer.... gua berharap dan sentiasa berdoa supaya dalam masa seminggu atau sebulan dua akan datang... naikkan lagi harga minyak semaksimum yang boleh bagi menampung perbelanjaan negara dan gaji para menteri2 malaysia yang banyak tidur dan berpolitik daripada bekerja...

Syabas Malaysia... Hidup Najib... Hidup barisan nasional... Hidup Rosmah on Najib (RoN97).... kembang kempis hidung gua kerana teramat bangga sekali menjadi rakyat di bumi bertuah ini... Malaysia Negara kukuku yang tercinta.....

I like.......

27 IkutSukaLu...::

ReJaM© Monday, January 31, 2011 11:46:00 PM  

Bro ISA, ko tepi sikit... aku nak bagi pelempang siam kat NAJIB Bebaal nih!!!!

Waris,  Tuesday, February 01, 2011 12:00:00 AM  

Betullah... BANGANG betu pm malaysia ni. Buat apa naikkan ron97. Naikkanlah sekali ron95. Bukan ke felda tenang dah bagi lesen suruh naikkan harga minyak? Bodoh tul dapat piem mcm ni...

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 12:30:00 AM  

entah nyer, naik 10sen je.. sikit sgt tu, rakyat malaysia kaya la, 10sen tu celah gigi je :) patut naik sampi rm10 ke, rm15 ke..hehe
hidup BN (Bini Najib).. hehehe

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 12:31:00 AM  

kalau tak mampu pakat ron97 jgn pakai..
pakai jer ron95, selama ni pun bukan ko pakai ron 97 pong..

sapa yang bangang ? hang lah..

hamderis,  Tuesday, February 01, 2011 12:38:00 AM  

Hei rakyat Mesia!!!!! Kamu peduli apa kalau aku nak naikkan harga minyak dan barang2 keperluan lain.Kamu peduli apa kalau bini aku nak berpoya-poya kesana kemari dengan dibiayai wang Mesia. Kamu rakyat jangan banyak cakap nanti aku sumbat kamu ke Kamunting. Ingat anjing-anjing aku akan menghambat kamu walau ke lubang cacing sekalipun. Sorrylah ini bukan Mesir atau Tunisia... ini Mesia.

udang galah,  Tuesday, February 01, 2011 2:17:00 AM  

Aiman tak kisah...naik dan naik la lagi...hureyyyy

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 3:26:00 AM  

tanpa nama 12.31am

hang puak gerombolan paling bangang di malaysia. x kisah apa saja ron95/97 bila naik harga akan melibatkan barangan lain pun naik.

hang dgn najib sama2 bangang

tukang kata,  Tuesday, February 01, 2011 8:22:00 AM  

harga petrol mengalami pelarasan mulai malam ini tapi harganya masih rendah berbanding dengan NEGARA JIRAN ,kerajaan tidak dapat mengelak dari membuat PELARASAN ini kerana harga minyak di pasaran dunia telah meningkat.... sumber KPDNKK kementerian pengguna dan kuda kayu

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 8:28:00 AM  

Alhamdulillah.. hatiku terasa tenang setelah BN menang di Tenang.. hidup BN (barang naik)!!!!

mr edz Tuesday, February 01, 2011 8:33:00 AM  

sikit sikit lama lama jadi bukit..

HAHAHA Tuesday, February 01, 2011 8:45:00 AM  

sayaaaang kak mah ....hantu kak limah balik... nak isap minyak hahahah........

anti fat mamaaa,  Tuesday, February 01, 2011 9:10:00 AM  

jangan salahkan PM malaysia, yang salahnya pemgundi galas dan tenang.
mai kita sama2 ucap takziah pada pengundi galas dan tenang sebab bagi kemenangan besar pada BN..bodoh bingai tahp kambing tak tau apa..lagi sokong lagi rebah lee rakyat..tu pun MELAYU BODOH BINGAI TAHAP KAMBING masih sokong lagi..dah lee PM pun mangkuk..
kita tengok kalau minyak dunia turun, harga kita ikut turun tak..kalau tak turun kita yang turun kejalan KASI JATUH LEE ITU KERAJAAN..

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 9:15:00 AM  

Bukankah daripada awal lagi dah dimaklumkan RON97 akan mengikut pasaran minyak dunia. Cuma RON95 yang diberikan subsidi oleh kerajaan. Kereta saya cuma pakai RON95. Cuma kereta orang kaya sahaja yang pakai RON97. Jadi orang kaya kena bayar lebih la kalau nak pakai kereta besar. Pemerhatian saya di petrol pump kebanyakkannya menggunakan RON95 dan kereta besar pun mereka belasah RON95 sebab murah. Kalau kat Indon mereka lagi teruk, cuma pakai RON92 saja.

pepe81,  Tuesday, February 01, 2011 9:57:00 AM  

tanpa nama 12:31,.,

ko memang produk umngok dari dulu dan selamanya,.,.,.,,tahniah piem une mesia,.,rakyat dah benar2 paham "rakyat di dahulukan,.,."

joecharlie Tuesday, February 01, 2011 12:52:00 PM  

GOTAH NAIK 3 HINGGIT, SAWIT NAIK 30 HINGGIT MINYAK SEPOSEN AJA TAK PATOT TAK PATOT....NAIK SEHINGGIT BARU PATOT PASAL SEPOSEN MACAM TAIK GIGI AJE.SEHINGGIT BARU MACAM TAIK HIDONG MASIN MACAM hamPAS...Perdana Menteri Malaysia... BANGANG...!!!!TEROK BEROK N.AJIS LAGI BONGOK 20 TAHUNG JAJAH KELATAE MASJID SEBIJI PONG TOK LEH BUAT ????MEMAE CELAKO CELAKO CELAKO

tungkaran hati.blogspot Tuesday, February 01, 2011 2:28:00 PM  

tuan sebagai seorang yang terpelajar lagi budiman...rasanya tak patutlah mengatakan seseorang itu dengan perkataan yang tak manis..tak tahulah kalau cara itu yang diajarkan oleh tok guru!

Anonymous,  Tuesday, February 01, 2011 5:47:00 PM  

ini saya petik cerita dari kawan yang sekarang duduk di UK.

Yesterday, Cik A belanja makan lunch with the kids. Then we singgah ASDA to get some groceries for Cik A. I took the chance to also get 'lunch pack' stuff for the coming week. While queueing up to pay, the Mat Salleh (in his 50's) behind me asked "Are you from Malaysia or Indonesia?".
I smiled at him and proudly said "Malaysia".
"Oh, selamat then. Which part are you from? I lived in Jalan Petaling a while ago", he continued.
I replied, " Really? I am also from Kuala Lumpur..." and I felt complied to say that I am studying in Uni of Bristol.
then he continued, " You must be very clever then"
I just laughed it out while he said "Well, I went to St Johns"...
I became more interested & replied excitedly "I went to school in Convent Bukit Nanas".
He smiled and said "my sister also went to Bukit Nanas" but before I can continue on he said "I was in the same class as the prime minister's son...Tun Razak".
I said, "if it is Najib, then he is our current Prime Minister now!"
He took me aback when he said, "I am sorry...he was not bright when he was in my class", and smiled at me with a laughing glint in his eyes.
ALAMAK! How do you reply to that?
I laughed & he laughed too while I packed my stuff from the cashier. Then he said " ok, selamat jalan and good luck".
I replied, "selamat jalan" too.
I wondered as I walked to the car, what he meant as good luck.

Pena Marhaen Wednesday, February 02, 2011 1:50:00 PM  

tu laa sapa suruh undi BN bagi menang kat TENANG..kan RON97 dah naik harga!!tapi gua tetap tenang dan rileks sama macam pengundi lain yg bagi undi kat BN di TENANG..jadi tolong bawa berTENANG cam gua..jangan risau sebab hantu kak rosmah balik rumah takkan mengganas lagi lepas PRU akan datang..hahahaha

Anonymous,  Tuesday, February 15, 2011 8:52:00 PM  

kalau setakat menang MENIPU, baik takyah..takde maruah punye org..tu namanya bacol..

Anonymous,  Wednesday, February 16, 2011 11:52:00 PM  

saya ada nama,

ape la yg pembangkang2 ni nak sebenarnye? minyak naik kerajaan x dpt nak control laa... kjaan dah bg subsidi kat ron95, bersyukur la sikit..brg naik kerajaan nak buat cmna? dah peniaga2 nak naik harga brg, itu pon kjaan dah kawal harga brg..klu nak harap pmbangkang ni, mmg dasar hidup membangkang je..x pernah langsung nak bersyukur dgn nikmat kurniaan ALLAH..

Anonymous,  Monday, February 21, 2011 6:05:00 PM  

patutnya kerajaan naikkan lagi harga minyak tu tiap2 minggu...lagi bagus......setakat seposen je.....apa ada...ron97 tu bagi naik sampai rm50.00 seliter....baru la cepat kaya. manakala ron95 tu bagi naik tiap2 hari....lagi cantik...hidup BN...

Rewang Thursday, May 26, 2011 5:19:00 PM  

Kalau biarkan anwar berkuasa, alamatnya jadi macam ni lah. Jauh bezanya dengan pimpinan PAS.

Satim Thursday, May 26, 2011 5:22:00 PM  

Hancur BN, Hancur PKR!
Hidup PAS, Hidup DAP

Rewang Thursday, May 26, 2011 5:28:00 PM  

Ada tak dikalangan korang ni yang pernah tengok tisu melekat dekat k*nek anwar? Lepas tu dia berjalan pi bilik air seperti tiada apa yang berlaku..pernah?

Abang Thursday, May 26, 2011 5:36:00 PM  

Apalah disebabkan manusia bernama Anwar Ibrahim kita semua berseteru? Kita pohon anwar tinggalkan politik. Banyak pemimpin muda yang lebih berkaliber.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP