IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak Kencing Rakyat Sungai Petani - ADUN Merlimau Kompom...

>> Thursday, January 20, 2011

Bagerooooo.... betul Najib Razak nih... masih tak cukup lagi ke... sudah berkuasa lebih dari 50 tahun... masih nak mengencing rakyat nak kan peluang berkuasa lagi 10 tahun... pundek punya Presiden umnoapco nih...., sudah 50 tahun lebih beb... 50 tahun wa cakap luuuuuu.... apa yang lu orang dah buat....???? mangkuk ayun bertingkat-tingkat kepada sesiapa yang masih buta hati nak menyokong barisan nasional haramjadah nih....

Lu orang pergi baca kat sini "Bernama".... macam sial wa cakap lu....

Itulah mukadimah gua kepada Presiden umnoapco yang masih buta perut nak kelentong rakyat demi kuasa memerintah Malaysia. Dah nak tertiarap mampus umnoapco nih... sampai Presiden pun dah masuk tahap merayu sokongan.... kah...kah...kah.......

Kononnya mahukan kuasa lagi 10 tahun untuk mendahulukan rakyat.... kepala bana dia laaaa.... selama dia jadi PM... nih... apa yang di dahulukannya untuk rakyat... yang gua nampak rakyat di dahulukan untuk di sembelih hidup2 oleh puak2 celaka nih ada laaaaa....


Sudah-sudah laaa... Najib oooiii... dok mengencing rakyat, lebih baik luuuu... ambik pen dengan kertas senaraikan projek2 yang telah lama di rancang oleh barisan nasional di Port Klang dan Merlimau Melaka.

Port Klang belum pasti, tetapi Merlimau sudah kompom sebab baru jer... meninggal dunia jam 8.10 malam ini. Innalillahhhh.....

Malaikat Izrael dah bisik kat gua tadi... hehehehee....

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, January 20, 2011 10:24:00 PM  

ALHAMDULILLAH rakyat merlimau akan mendapat durian runtuh hasil kematian adunnya dan begitu juga dengan orang tenang berkira2 dapat durian runtuh dan juga perjek mi segera inilah yang dikatakan rakyat diutamakan kematian adun didahulukan.

sheikh teluk intan Thursday, January 20, 2011 11:37:00 PM  

Hidup pasti mati. Bila mati, hidup dialam barzah. Semoga arwah boleh jawab soalan2 malaikat di alam sana. Ali Rustam tak boleh tolong nak jawab.Anak Rustam ni pun mungkin konpius yang mana satu Fardu Ain dan yang mana Fardhu Kifayah.
**************************
Mana tahu kerusi parlimen Pekan pun kosong tak lama lagi. Hidup pun tak guna. Rakyat makin tertekan berperdanamneterikan seorang lelaki yang dayus dan cakap besar tapi penakut nak mampus. Anuar brahim ajak debat pun dia takut tapi kata "jangan cabar saya'. Masalahnya dia memang awal-awal telah dicabar, tetapi masih takut berdebat. Apa barang dia tanya orang Felda atau felcra, perlukah dia berdebat dengan Nuar Brahim?

Tak ke bangang namanya, tanya orang yang hanya pandai kerja tanam kelapa sawit dan bila sampai waktunya mengait kelapa sawit dan amat terbatas pengetahuan tentang isu politik Malaysia dan cuma bergantung pada akhbar pecacai yang amat meloya dan menghairankan atau stesen TV yang mengilababi menyokong UMCO laknatullah.

Cuba tanyalah pada Isa yang masih muda atau teman yang dah tua nih. Pasti Kami jawab:

"Sudah jatuh wajib berdebat dengan nuar brahim, itupun kalau kau ada telur. Dan kami tahu kau cuma tahu mengencing rakyat 1Malaysia".

mahaza Friday, January 21, 2011 12:04:00 AM  

nota - bagerooo tu bahasa apa?

mahaza Friday, January 21, 2011 12:04:00 AM  

Selepas berita pukul 14:00 ditarik balik harap tiada yang buat solat hajat untyuk mengharapkan durian runtuh....

Abu Widad al-Kilantani Friday, January 21, 2011 1:27:00 AM  

aku harap doa org kelate sebelum ni makbul la..bru ada pilihanraya pekan pulak..

Anonymous,  Friday, January 21, 2011 2:21:00 PM  

bagero tu bodoh dlm bahasa jepung

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP