IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Lajak... Mana Mau Lali...????

>> Friday, January 21, 2011

Entry ini adalah penghargaan khas kepada Sifu gua, yang di petik dari ruang komen dari sini. Dan di tujukan khas bagi pembaca/followers blog beliau.


Merlimau, Melaka.

Hidup pasti mati. Bila mati, hidup di alam barzah. Semoga arwah boleh jawab soalan2 malaikat di alam sana. Ali Rustam tak boleh tolong nak jawab. Anak Rustam ni pun mungkin konpius yang mana satu Fardu Ain dan yang mana Fardhu Kifayah.

Al-Fatihah...


Pekan, Pahang.

Mana tahu kerusi parlimen Pekan pun kosong tak lama lagi. Hidup pun tak guna. Rakyat makin tertekan berperdanamenterikan seorang lelaki yang dayus dan cakap besar tapi penakut nak mampus.

Anuar brahim ajak debat pun dia takut tapi kata "jangan cabar saya". Masalahnya dia memang awal-awal telah dicabar, tetapi masih takut berdebat. Apa barang dia tanya orang Felda atau felcra, perlukah dia berdebat dengan Nuar Brahim?

Tak ke bangang namanya, tanya orang yang hanya pandai kerja tanam kelapa sawit dan bila sampai waktunya mengait kelapa sawit dan amat terbatas pengetahuan tentang isu politik Malaysia dan cuma bergantung pada akhbar pecacai yang amat meloya dan menghairankan atau stesen TV yang mengilababi menyokong UMCO laknatullah.

Cuba tanyalah pada Isa yang masih muda atau teman yang dah tua nih. Pasti Kami jawab:

"Sudah jatuh wajib berdebat dengan nuar brahim, itupun kalau kau ada telur. Dan kami tahu kau cuma tahu mengencing rakyat 1Malaysia".
p/s:  Gua yakin Najib Razak memang bacul dan tidak akan menyahut cabaran debat Anuar Brahim, seperti yang gua katakan Najib Razak hanya berani dari jauh sahaja, mak nyah bukit bintang lebih berani dari dia... hahahaha....

Kalau Ro$mah Man$or kosongkan kerusinya..., apakah ada PRK...????

6 IkutSukaLu...::

Pue,  Friday, January 21, 2011 8:08:00 AM  

abg Mah xbagi...mcmn kak jib nak terima debat tu....

MonkeyShooter,  Friday, January 21, 2011 8:19:00 AM  

As Salam Isa. Patung berhala yang dihadapan tu (berkalongkan bunga), kau nak taruh nama apa? Dewa Sri Mat Monggol? atau Dewa Sri 1Malaysia?

lizay_73 Friday, January 21, 2011 9:39:00 AM  

camaner nak depat, PM kita ada kat bangladesh la jumpa PM sana. TUkar2 pandangan

Isa Friday, January 21, 2011 2:35:00 PM  

Pue;

Abg Mah kata jangan... hehehe..

Isa Friday, January 21, 2011 2:35:00 PM  

MonkeyShooter;

Dewa Murujib namanya... hahaha

Isa Friday, January 21, 2011 2:37:00 PM  

lizay_73;

Yea..tak..yea.. jugak, PM la ni ada di Bangladesh..., camna gua boleh terlupa ekkkk... kah..kah..kha.,

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP