IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Muhyiddin Yasin Kencing 1Malaysia...!!!!

>> Saturday, January 22, 2011

Jom kita selusuri persoalan bodoh dulu;

Kita semua sedia maklum, Mat Sembab (TPM) kesayangan lu orang tu baru balik melencong dari Amerika, jadi dengan bangganya dia berkata "Malaysia diperakui sebagai sebuah negara Islam contoh oleh negara-negara luar serta pemimpin mereka seperti Setiausaha Negara Amerika Syarikat, Hillary Clinton."

Secara bodohnya.., betul ke Hillary Klentong berkata demikian, atau semua tu skrip untuk memperbodohkan rakyat malaysia untuk umnoapco yahudi laknatullah masuk bakul sendiri angkat. Ada apa2 bukti perbualan mereka atau kenyataan dari Hillary Klentong sendiri...????

Kenapa gua kata macam tu...???

Sebabnya..., setahu gua mulut pemimpin umnoapco ini semuanya hancing... penipu, menipu permainan mereka, tambahan pula kenyataannya itu di sambut oleh Bernama dan akhbar pencacai yang kita semuanya tahu... akhbar lembu/anjing pencacai umnoapco.

Entah betul atau tidak Setiausaha Amerika itu berkata demikian... wapuchitau.... atau sekadar ayat power untuk kempen di PRK Tenang.


Sekarang ini..., jom kita masuk dalam persoalan cerdik sikit... supaya tidak jadi bodoh macam puak2 umnoapco yang anti dengan penubuhan negara Islam. Dalam kempen di Tenang diorang perlekehkan penubuhan negara Islam, padahal Mat Sembab kata lain pulak... kah...kah...kah.... mana satu yang betul puak2 haramjadah ni....

Ok... gua kembali serius beb...., persoalan cerdiknya ialah;

Jika Hillary Klentong benar menyatakan demikian, bermakna TPM Malaysia aka Mat Sembab inilah yang bodoh... ngeeeee..... ooopppssss...

Kenapa gua kata macam tu pulak...???

Seperti sedia maklum Amerika Syarikat adalah negara Pembunuh nombor satu umat Islam seluruh dunia. Mat Sembab berbangga dengan jerat negara sekular itu dalam menundukan Islam. Seperti patuhnya Arab Saudi dan negara2 Arab lain kepada negara Paksi Kejahatan Syaitan Dunia ini.

Betapa mudahnya umat Islam ditipu oleh negara uncle sam ini, agar umat Islam itu sendiri yang menjadi ejen Barat dalam tidak sedar. Diorang tunduk dengan sistem ciptaan sendiri. Diorang juga bagaikan kerbau dicucuk hidung. Hukum Islam dicampak sejauh-jauhnya, di perlekeh sehingga bangsa asing (pelakon porno seMalaysia dan ahli partinya) tanpa rasa berdosa dan hormat turut sama memperlekehkannya.

Dalam waktu yang sama hukum/undang2 sekular di angkat, di sanjung dan diterapkan dalam kehidupan. Inilah penderhakaan sebenar terhadap Islam. Ternyata pujian Setiausaha Amerika ini adalah bertujuan untuk umat Islam khususnya di Malaysia terus tunduk kepada kemahuan mereka.

Persoalannya sekarang ini... siapakah Agen Barat yang sebenarnya... ???? Lu fikirlah sendiri.... gua nak berTenang sekejap... hahaha...

p/s: Gua pun boleh cakap baru balik dari Perancis, Setiausaha Negara Perancis kata Kes Kapal Selam dah tutup.... hahahaha... melompat-lompat mamat itu..... kah...kah...kah.....

4 IkutSukaLu...::

azmie,  Saturday, January 22, 2011 11:18:00 AM  

isu ni dah dijawab oleh isa pendek hr tu "ameno pun tak paham Islam, takkan hillary klintong bole faham"

cicit ngah layor Saturday, January 22, 2011 1:43:00 PM  

2x5 = 5x2.Ngaper teman cakap gitu? Dier kater Hillary puji Malaysia negare Islam.Dier ghaser seghonok kener puji sampai masok soghat habor.Ghapat ler hubungan Malaysia dgn USA yg telah sedier ghapat. Didalam Malaysia pulak,puak2 ni masok kampong,sedekah kain pelikat,surah Yassin yg terselit duit 50 ghengget didalamnyer.Org kampong seghonok sampai melompat dapat hadiah.Ghapat ler hubungan org kampong dgn demer.Biler mengundi,undi org kampong teghuih memihak pader demer.Jadi samer ler otak malaon ni dgn otak org kampong 10 tahun dulu.Tak payah ler caghi populariti yg bulih sampai org kampong sekaghang bulih gelak.Org semakin pandai,demer pulak semakin kebelakang.

fiQ,  Saturday, January 22, 2011 10:31:00 PM  

beb,kalo org bkn islam yg ckp kite ni negare islam cntoh,pd aku xde mkne lgsong r.ape bnde yg nk dbanggekan sgt.bangang gle si sembab ni.2 la,ble da xde modal laen nk kencing rakyat.biba.bi btol

Lau Tze Sunday, January 23, 2011 4:42:00 PM  

tak tau plak hilary reti ckp melayu kahkahkah..apapun gua baru balik dari dubai..jumpa dgn bik mama jab..haha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP