IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minta Nasihat.... Please...Please...Please...

>> Monday, January 17, 2011

Sesudah Subuh tadi.... gua online dan check email... gua terbaca email seorang ahli group yang meminta nasihat dari kawan2 group, emailnya kat bawah nih..;
Salam & Salam sejahtera semua,
Boleh tak kawan2 tolong dengan masalah saya ini, saya ada seekor kucing yang ada fungus... saya dah bagi makan ubat dan sapu ubat tapi masih ada lagi fungus.. sesiapa yang dapat membantu dalam menyelesaikan saya ini.. terima kasih...
 Gambar hiasan jer...

So... gua dengan hati yang suci bersih serta tulus ikhlas di pagi Isnin yang mulia ini.... dengan niat ingin membantu... bagilah petua yang gua rasa amat mujarab sekali untuk di cuba... jadi gua balas email tersebut seperti ini...;
"Ohhhh.... senang saja tu.... petuanya... rendamkan kucing tu dalam air panas yang sedang mengelegak... kompom mati fungus tu... Selamat mencuba..."
Errr.... amacam...???

Kalau tak silap gua itulah petua orang dulu2 kan...???
Lu orang... kalau ada petua yang boleh di kongsi bersama, marilah pakat2 bantu member tu... kesian kat kucing dia....!!!
hahaha.....

3 IkutSukaLu...::

mahaza Monday, January 17, 2011 7:50:00 AM  

bawak ler pegi veterinar. kalau kucing tu bebas mungkin jangkitan dan jadik kurap kemudiannya....
sob sob sob.... kucing dah anta ke PAWS.... jadi takleh nak buat kajian lengkap.
Ada syampoo yang anti fungus jugak. Kena mandikan dan grooming sekali sekala.
Ntah lah

Anonymous,  Monday, January 17, 2011 8:12:00 AM  

jadi macam itu sebab salah ubatnya. Ubat yang betul tentu semboh le

Anonymous,  Monday, January 17, 2011 2:48:00 PM  

ubat yang betul adalah 2 sudu roundup






jamil

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP