IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu + Yahudi = umnoApco Laknatullah...!!!!

>> Monday, January 24, 2011

Bercerita tentang DUN Tenang yang dulunya Tenang bagi suku sakat umnoapco yahudi laknatullah kini dah tidak seTenang dulu lagi. Dengan memperlekehkan tuntutan agama Islam dalam isu Aurat apabila bersalaman dan penubuhan negara Islam oleh Presiden MCA si Pelakon Lucah seMalaysia.

Jelas sekali umnoapco yahudi laknatullah terpaksa mengikut tempo sekutu sebantal dan sekatil mereka. Jika tidak strategi mereka tidak menjadi untuk mengumpan pengundi2 cina di DUN Tenang. Apatah lagi di sambung pula lagi oleh sekutu mereka yang sebantal sekatil juga dari Parti Gerakan.


Dengan kenyataan bangang dari Abdul Ghani Othman..., di sampuk pula dengan ucapan bodoh dari Muhyiddin Yasin... jelas makhluk2 ini adalah pengkhianat/pengadai dan perosak Agama Islam.

Kerana itulah salah satu puncanya kenapa gua mengelarkan mereka ini "Parti umnoapco Yahudi Melayu Laknatullah".

Alasannya amat mudah... orang yahudi percaya pada Islam dan percaya ujudnya ALLAH serta segala suruhannya... mereka kaji, meraka selidik dan tahu akan kebenaran Al-Quran dan RasulNYA... tetapi mereka masih tidak mahu berIMAN, sebab itulah mereka di laknat dan tergolong dalam golongan yang ENGKAR.

Persoalannya di sini, bukankah ianya sama antara Bangsa YAHUDI dengan Bangsa "Parti kePuanan Melayu aka United Monkeys National Organisations"  yang di banggakan oleh puak2 meLAYU umnoapco yahudi laknatullah. Bangsa umno mengaku mereka beragama Islam... tetapi mereka tidak berIman kepada ALLAH.

Jika mereka tergolong dalam golongan makhluk2 Allah yang beriman, mereka semua tidak akan sewenangnya mempertikai dan memperlekehkan segala ajaran dan perintah serta suruhan Allah SWT.

Nak di katakan puak2 meLAYU umnoapco tidak tahu dalam bab Aurat ini... ianya amat mustahil sekali, kerana mereka membesar dalam persekitaran meLAYU kampungan tahun 40an hingga 80an yang kebanyakkan meLAYU zaman ini diterapkan dengan pengajaran Islam menerusi pengajaran yang paling cekai sekali di surau2 atau di masjid2 kampung, kalau nak kira upgrade sedikit mungkin ada di antara mereka yang mendapat pendidikan di pondok2 agama.

Malahan Muhyiddin Yasin siapa yang tidak kenal bapanya, apatah lagi si pelacur nyamuk murahan dari keluarga Pak Ali yang telah mengaibkan nama bapanya sendiri dengan kes liwat 1998.

Hal ini terkecuali kepada anak2 meLAYU Elitis yang membesar dalam suasana cara kehidupan barat (penjajah British), contohnya Najib Razak dan sepupu sepapatnya... hahahaha..., melayu jenis ini memang jauh dari Islam. Gua berani cabar jika di suruh Najib Razak solatkan jenazah... atau membaca doa dalam mana2 majlis kenduri mau meleleh air liur... gagap dan merapu... kepala lutut dia pun goyang beb....

Kalau lu orang dari spesies umnoapco tak caya cakap gua... lu orang cubalah jemput Najib Razak dalam mana2 kenduri doa selamat, kalau boleh majlis doa selamat yang dianjurkan oleh para Blogger Pencacai umnoapco, lepas tu lu orang pedajalkan Najib Razak suruh dia bacakan doa... lihatlah hasilnya doa yang di bacakan oleh Khalifah Ulul Amri umnoapco yahudi laknatullah ini... pasti superb beb...., kalau Najib Razak tak mampu... lu orang tolak pula pada papagomo... tengok macam mana mamat tu terkial2....

Sebab itulah gua tak hairan jika pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah ini memperleceh dan memperlekehkan suruhan ALLAH SWT... sebabnya diorang semua tu... bukanlah pengamal Islam yang sebenar... mereka2 dari umnoapco yahudi laknatullah ini hanyalah Islam pada Surat Beranak jer....


Lihatlah betapa peliknya sikap umnoapco yahudi laknatullah..., perintah dan suruhan ALLAH mereka langgar semacam jer... engkar, sedangkan Imam Mazhab Kolonial yang mereka anuti sejak Negara Merdeka patuh pada suruhan ALLAH (lihat gambar)... kah..kah..kah...

Kesimpulannya... dalam isu Salam Menyalam antara bukan Mahram telah menyerlahkan kejahilan agama pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah... dan pada gua ianya adalah satu HIKMAH yang ALLAH SWT nak pertunjukkan kepada meLAYU-meLAYU yang buta mata dan buta hati serta gilababi dari Parti umnoapco supaya kembali kepada ajaran Islam yang telah di sempurnakan oleh Rasulullah SAW sebelum Baginda wafat.

(Ini ayat2 cibai dari umnoapco untuk menipu orang2 melayu yang beragama Islam)

Jadi kepada penyokong2 dan Ahli2 umnoapco yang totok dan karat biru.... lu orang nilaikanlah sendiri pembawaan Islam yang di dokong oleh Parti Haramjadah tu... dan itulah juga yang gua katakan sebelum ini umnoapco adalah hipokrit sebenar terutamanya kepada Agama dan Bangsa.

Kepada penyokong2 dan ahli2 umnoapco, jika lu orang sayangkan Islam... lu orang nasihatkan lah Pemimpin2 lu orang yang memperlekehkan Agama, jika lu orang tak mampu atau takut untuk menasihati Pemimpin2 yang Jahil itu... maka lu orang tinggalkan Parti yang tak berguna seduit pun untuk lu orang..., pilihlah mana2 parti yang mempertahankan Islam atau lebih senang tak payah join mana2 parti kalau lu orang rasa semuanya sama jer..., yang penting lu orang tak bersubahat dan mendapat dosa kering dengan menyokong pemimpin yang engkar kepada Islam.

Janganlah lu orang berharap pada Perkasa, Pemuda umnoapco, Pekida dan NGO's yang sebelum ini memekak terlolong mempertahankan Islam kononnya, kerana puak2 itu juga takut dan takda teloq nak menegur Peminpin2 lu orang yang bermulut cibai di Tenang.... kah..kah...kah....

8 IkutSukaLu...::

Waris,  Monday, January 24, 2011 12:02:00 AM  

Jgn ckp lebih bro...

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

Aku tambah sket...

CIBAI JAUH LEBIH CUTE DARI PAPAGOMO...

Isa Monday, January 24, 2011 12:07:00 AM  

Waris;

Kepala Bu*** jelah kat puak2 tu... menipu sejak dulu kini dan selamanya

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 1:29:00 AM  

salah tajuk ko tu bro..patutnya..

PASial(PENYUNDAL AGAMA) + PuKiR(RAJA LIWAT) = BABI tunggangan DAPig & YAHUDI..hohoho..

Anonymous,  Monday, January 24, 2011 1:29:00 AM  

salah tajuk ko tu bro..patutnya..

PASial(PENYUNDAL AGAMA) + PuKiR(RAJA LIWAT) = BABI tunggangan DAPig & YAHUDI..hohoho..

Bro Jinggo Monday, January 24, 2011 4:04:00 AM  

Salam...

Blog sahabat telah saya linkkan di laman blog www.politikharian.blogspot.com , pohon jasabaik sahabat linkkan laman portal www.politikharian.com ke laman blog sahabat untuk mendapatkan informasi berita politik terkini. Terima kasih.

Salam Perjuangan.

tukang kata,  Monday, January 24, 2011 9:04:00 AM  

Bravo bro isa... ada jugak anak haram malaun cibai type kerbau pendek yang tentulah penyokong kuat parti umnoapco yang sememangnya dilaknati. Tapi seribu kali sayang memang dia ni tarak mutte(teloq)

SELAMPIT Monday, January 24, 2011 9:57:00 AM  

mcm mane lu letak flash banner bro???

Lau Tze Monday, January 24, 2011 5:14:00 PM  

najib baca doa tak berbunyi la bro..apapun gua dah kena dgn juak2 umno pasal doa ni kat fb..penuh inbox aku siap ada yg ugut bunuh lagi

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP