IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Tanya Muhyiddin Yasin.

>> Monday, January 24, 2011


Berkaitan dengan memasang ancak yang di lakukan oleh menteri besar haramjadah dari pangkor, mamat ni putaq sana harus sini.... kah..kah...kah....

Tapi dalam isu pelakon porno boleh pulak dia berbalik pada Islam, bagus... bagus..bagus... gua sokong ikut tajuk ok... so gua sokong teguran harusanasini terhadap pelakon porno seMalaysia tu, tapi kenapa dia tak sebut nama muhyiddin yasin dan ghani othman... pasal dua ekoq beruk umnoapco itu pun mengina Islam juga.

Tok Peti Perak takut kaaa... nak sebut nama dua ekoq beruk tu... kah..kah..kah....

“Beliau (Dr Chua) perlu tahu, kalau tahu beliau kena hormati pendirian agama masing-masing, kalau tidak tahu itu adalah kejahilan.

“Kalau tahu tapi buat-buat tidak tahu itu menghina Islam namanya... saya bukan sebut ini untuk pertahankan calon PAS tapi ini melibatkan ajaran agama.

“Jadi beliau perlu minta maaf kerana menghina orang Islam,” kata Harussani ketika dihubungi The Malaysian Insider.

Dah 50 tahun lebih MCA tidoq sebantal berdakapan mesra dengan umnoapco yahudi laknatullah, takan lah umnoapco yahudi laknatullah yang memperjuangkan Islam selama ini langsung tak beri pemahaman berkaitan Islam kepada teman sekatil diorang tu... kah..kah...kah...

Jawapannya..., bukan diorang tak boleh beri penerangan dan pemahaman tentang Islam kepada MCA.... sebab utamanya diorang sendiri yang dalam umnoapco itu pun tak paham pasal Islam.... maklumlah... Islam Surat Beranak jer... beb.... kah...kah...kah...

Nasib baiklah... si Harusanasini nak jugak bercakap benar, sekurang-kurangnya jika ada juga ahli2 umnoapco yang sayangkan Islam pelajari sesuatu... kalau tidak diorang semua akan terus hanyut dengan madah fatwa al malikul sembab dan Ghani Othman....

Cuma gua pelik... ulama 40 dalam umnoapco kenapa senyap jer..., katanya nak Islamkan umnoapco dari dalam, ini suara pun tak dengar beb... dah betul2 jadi bisu kaaa....????

Isu Cikgu Mala bersalaman jadi bahan bagi puak2 umnoapco yahudi laknatullah nih.... Isu Ro$mah Man$or bersalam, berpelukkan dan berlaga pipi dengan jantan lain tak pulak diorang kecoh yeaaaa....

Mari kita tanya Al-Malikul Sembab Muhyiddin Yasin berkaitan perilaku kePuanan beliau... kah...kah...kah..., lu orang tau nanti dia jawap apa..???

"Yang ini Harus dan boleh di kira kepada Wajib jika mengikut Kitab Lord Reid... hahahha..."

5 IkutSukaLu...::

keladi,  Monday, January 24, 2011 4:03:00 PM  

TULA TOK PETI PERAK
SAT KAT SANA ,SAT KAT SINI.
CAKAP MACAM ORG MUNA.....
CAKAP PAKAI KEPALA LUTUT..KAH KAH KAH

live traffic feed japan

Lau Tze Monday, January 24, 2011 4:42:00 PM  

cehh..bik mama buat hilang mood akuje..

baginda® Monday, January 24, 2011 6:48:00 PM  

ALLAH BENCI UMNO, UMNO PERLU BERTAUBAT, UMNO PERLU INSAF! NAJIB PERLU LETAK JAWATAN, KAMI MENYOKONG PENOH CSL MENJADIK PM MALAYSIA KE 7 selepas BIG MAMA... HAHAHA

opisboi Monday, January 24, 2011 7:15:00 PM  

nengok gambo jer turun melemahkan ketegangan aku..macam mana si jibun bolih keras aku pon muskyil.

fiQ,  Monday, January 24, 2011 9:40:00 PM  

aku rs gelaran mat sembab mmg ssuai sgt la ngan TPM kte! hahahah! klaka dol

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP