IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mak Artis Yang Songsang.... Allah Takda Di Bali...!!!!

>> Thursday, January 13, 2011

Mengapakah Artis Fasha Sanda sanggup berpakaian "BerBikini" seperti orang kafir adanya? Tidakkah terluka hati dan perasaan orang tuanya? Tidakkah dia takut kepada Allah? Mungkin inilah persoalan dikalangan rakyat Malaysia terhadap artis yang sering menimbukan kontroversi ini.

Namun Khabar yang amat malang dan mendukacitakan masyarakat ialah jawapan "Jahil" ibu kepada artis ini. Apabila ditanya oleh salah seorang wartawan akhbar harian mengenai perasaan beliau sebagai seorang ibu apabila melihat anaknya "Berbikini" dan menjadi buah mulut masyarakat kini.Maka jawapan yang diberikan ialah...

"Kalau di Bali, tak kisahlah tetapi kalau di Malaysia memang tak bagi pakai. Kami pun selalu mandi manda di sini (Malaysia) tetapi Fasha pakai baju T dan seluar panjang, Kami sekaluarga selalu pergi ke luar negara melancong dan bercuti seperti di Phuket,Thailand sebelum ini,Fasha pakai pakaian yang sama (Berbikini) tetapi tak masuk surat khabar pun sebab kami tak memuat naik gambar tersebut." kata ibu mithali ini
Peningggggg.... - sumber Karat-Ejau

Bagi gua pulak.... jawapan terbaik buat makhluk yang sebegini, pertama sekali eloklah pergi mana2 gereja ke, kuil hindu ke... atau tokong cina ke.... mak dengan anak masuklah mana2 agama yang diorang suka, lepas tu tukarlah nama melayu tu kepada nama Inggeris ke... mana yang sesuai lah... dan jangan mengaku sebagai orang Islam sebab lu orang pun bukannya Islam kan....

Bila tiba bulan Ramadhan... lu orang tak payah la berpuasa sebagaimana umat Islam yang lain, bila Aidilfitri tak perlulah lu orang beriya-iya nak menyambutnya.... sebab itu semua amalan orang Islam.

Dan yang paling tragis sekali... bila mampus nanti... lu orang tak perlulah nak di kapankan menurut cara Islam... cukuplah sekadar pakai bikini jer..... hahahaha....

Hari tu.. Cikgu Fathi.... pertahankan anak dia... hari ini mak artis sendat ni pulak...., gua memang tak minat nak sentuh bab artis2 ahli neraka nih.... tapi kalau dah melibatkan maruah agama... memang patut di laknat pun puak2 haramjadah nih...., penyumbang kepada kerosakan masyarakat yang beragama Islam, apatah lagi ramai muda mudi yang memuja mereka, secara tak langsung akan terikut akhlak songsang artis2 ahli neraka ini.

Itulah akibatnya... kalau pemerintah (keraaaajaan) sendiri tak bersungguh dalam melaksanakan pemerintahan sebagai sebuah negara Islam... inilah natijahnya... dan inilah cara kehidupan masyarakat Islam Hadhari...

Jadi kesimpulannya... Allah takda di Bali di Phuket dan lain2 tempat yang membolehkan artis seperti betina ini berbogel.... hahaha...

13 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, January 13, 2011 11:09:00 PM  

ishhh....tak patut sungguh ye mak dia kata camtu...
kena tarbiah 2 orang tu...

Waris,  Thursday, January 13, 2011 11:46:00 PM  

Mak diatu bukan Islam tapi meLAYU... Cuma agamarasmi je Islam.

Aa Thursday, January 13, 2011 11:49:00 PM  

Bukan gitu ISA;
yorka kalao pergi Bali tak yah solat ounkalo pergi Phuket tak yah solat, solat cuma kat Mesia je.Amacam Bro ISA.

5sal,  Friday, January 14, 2011 2:41:00 AM  

salam bro isa!Gua tgok muka dia mcm orang mcm pilipina ja,jangan2 orang melayu pilipina. kah.kah.kah.kah

Salleh Friday, January 14, 2011 8:55:00 AM  

Dia pakai bikini tu kan kat Bali...kat sana dia jadi penganut HINDU lah tu.......Sian mak dia. Jahil betul bab-bab ISLAM ni. Moga dijauhkan dari isteri dan anak2 serta keturunanku...

opisboi Friday, January 14, 2011 11:21:00 AM  

kita doakan semuga beliau di beri hidayah olih allah s.w.t.
mungkin hari ini belaiau & ibu jahil mana tahu allah buka hatinya...

otaklunyai Friday, January 14, 2011 5:57:00 PM  

Inilah salah seekor spesis mak yang menangis kalau tak dapat hantar anak masuk neraka...

Anonymous,  Saturday, January 15, 2011 5:02:00 AM  

Hang ni apa species. Doakan orang jadi kafir. Minta dijauh tuhan, kalau betul dia murtad hang dan PAS juga yang susah. Habis nak jawab macam mana nanti? Ni le bila nak jadi pendakwah tapi tak paham. Tu le ramai yang kena HIV duduk kat gereja. Pasal ada orang macam hang yang sumah mereka. Dri jadi penagih dadah dan disumpah oleh orang macam hang, dia orang pun pergi gereja. Hang buat apa?

Anonymous,  Saturday, January 15, 2011 10:38:00 AM  

Hehehe dah tentu REGISTER WANITA umNGOK nie, geng ROSMAH MANSUR.

-wakleman

Anonymous,  Sunday, January 16, 2011 1:56:00 AM  

"kejahilan rakyat dalam agama, adalah kemenangan dalam perjuangan kita" pernah dengar tak ungkapan tersebut?

Mi Mercik Monday, March 21, 2011 9:05:00 AM  

gua sokong sama lu la ISA..kalau mcm ni la punya perangai mak dgn anak elok la masuk kelas tadika balik beljar doa mkn dan cara pakain yg menurut islam dgn budak2 tadika..kesian kat mak dia yg belum baligh lagi ni

terompah Monday, March 21, 2011 11:21:00 PM  

Hang ni apa species. Doakan orang jadi kafir. Minta dijauh tuhan, kalau betul dia murtad hang dan PAS juga yang susah. Habis nak jawab macam mana nanti? Ni le bila nak jadi pendakwah tapi tak paham. Tu le ramai yang kena HIV duduk kat gereja. Pasal ada orang macam hang yang sumah mereka. Dri jadi penagih dadah dan disumpah oleh orang macam hang, dia orang pun pergi gereja. Hang buat apa?

halo bro lu nak marah pasal apa.
betul apa..anak mak tak tahu beza
apa yang baik,apa yang buruk.apa yang patut ditutup dan dibuka dah perangai menggalahkan kafir laknat.....
bro isa hemtam jangan tak hemtam,
kasi sedar ini orang macam ni..
ini wilayah lu apa...padulik....

Anonymous,  Wednesday, May 18, 2011 12:21:00 PM  

Helo, awk org semua cakap mcm betul2 ikut islam je.....jgn tuduh org ....tgok diri dulu. awk org pn sama i rasa.....kat luar je islam.....klau dapat peluang......i rasa awk smua lagi teruk.....so tolong intai2 isteri suami awk org tu.Kat tempat keje i....peh luaran islam........tapi goda bini org ....suami org. Apa salah pkai bikini mandi daripada bogel kan diri depan janda lain.Ini islam ke?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP