IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Macam Bapak Babi Mengajar Anak...!!!! MUJAHADATUNNAFSI...!!!!

>> Monday, January 17, 2011

KUALA LUMPUR, 17 Jan — Jabatan Pelajaran Johor hari ini menafikan dakwaan bahawa pihaknya telah memberi arahan pertukaran sekolah 24 jam kepada suami Normala Sudirman, yang akan turun sebagai calon Pakatan Rakyat pada pilihan raya kecil Tenang.

Pengarahnya Markom Giran bagaimanapun memberi amaran kepada Makrof Abdul Mutalib supaya tidak terlibat dalam sebarang kempen membantu Normala yang mesra dikenali sebagai “Cikgu Mala”.

“Tidak ada sebarang arahan pertukaran 24 jam. Ini hanya propaganda dibuat parti politik,” kata beliau ketika dihubungi The Malaysian Insider. (selanjutnya lu orang klik link tersebut)

Gua bukannya nak persoalkan samada benar atau tidak suami calon PRK Tenang di arahkan pertukaran sekolah 24 jam. Itu mampuih pi kat depa... sebab gua memang kenal sangat dengan perangai haramjadah puak2 umnoapco nih...., walau semalam ada arahan di keluarkan.... tapi bila tembelang sudah pecah maka anytime boleh dibatalkan dan buat kenyataan tiada arahan di keluarkan.... tambahan pula jika ianya adalah arahan secara lisan, senang2 jer... boleh spin... hahaha... semua game diorang dalam poket jelah....

Tapi percayalah.... selepas senyap semua ini atau selesai PRK-Tenang... sudah pasti Suami Cikgu Mala akan mendapat hukumannya.... sebab puak2 umnoapco nih jenis tinggi PHd..... hahahahaaa....

ooopppssss.... berbalik pada tajuk..., gua cuma nak persoalkan AMARAN dari Markom Giran kepada suami Cikgu Mala. hehehe.... siap bagi amaran tuuuuu.... ok lah... boleh di terima amaran tersebut dari seorang Pengarah Pendidikan kepada Cikgu Cikgi supaya tidak terlibat dengan kempen pilihanraya...

Tapi bila nonton video kat bawah ni.... siapa pula nak bagi AMARAN pada Markom Giran ni.... kah... kah.. kah.....



macam bapak babi mengajar anak jalan tunduk jer..... hahahaha....

3 IkutSukaLu...::

fiQ,  Tuesday, January 18, 2011 2:33:00 AM  

bangkai btol si markom ni.buat malu jawe je

lizay_73 Tuesday, January 18, 2011 9:12:00 AM  

macam dalam filem ibu mertua ku...
kenapa lah kau dilahirkan sebagai manusia.... alangkah elok jika kau sbg ....... sahaja he.he..eh.eh

tukang kata,  Tuesday, January 18, 2011 3:14:00 PM  

ha ha ha tu bukan kempen ceramah ehwal islam jer.... haram butuh hang makrom pi hantaq kat italy buh sos jadi la makaroni ni hangpa nak tau JAWA TORUT la sekoq ni

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP