IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Like Father Like Son...!!!!

>> Monday, January 24, 2011

Laporan akhbar harian China Press hari ini memetik Chua, anak Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek, sebagai berkata Normala ada bertanya kepada seorang peniaga Cina “kenapa jual minuman arak” ketika berkempen.

Selain itu, Dzulkefly memberi tempoh 24 jam kepada Chua untuk membuktikan tuduhan tersebut. “Tuduhan itu adalah satu pembohongan, dalam masa 24 jam kita minta Tee Yong untuk buktikan nombor kedai, tempat dan masa kejadian itu berlaku.

“Kalau gagal kita akan hantar surat peguam dan memfailkan saman fitnah di mahkamah.

“Calon kita tidak lakukan perkara itu, jadi kita minta Chua Tee Yong buktikan kepada kita,” katanya. - TMI
Betul ke anak pelakon porno seMalaysia Presiden Mca cakap macam tu... kah..kah...kah... dia ni anak halal ke... anak haram... hahahaha...., sebab cara dia buat fitnah tu.. macam harammmmm... jer...

Bapak kaki merton... dapat anak pun mulut macam cibai... like father like son... kah..kah..kah...., tapi apa ada hal kan.... dah namanya pun anak pelakon lucah seMalaysia... mampuih pi laaaa... dengan dia punya fitnah, dah akhlak bapak macam sial... lu orang ingat akhlak anak dia pun baik ke.... hahahaha... like father like son...


Bikin malu keturunan tok nenek moyang "Chua" jer.... manyak jahat punya olang... 
kicik kicik sudah kurang ajar.... kah...kah...kah...

PAS pulak... kalau nak saman tu... saman jelah... tak payah nak melalak nak saman... nak saman... esok lusa senyap langsung tak saman pun..., macam contoh isu Adun Selising... sampai hari ini senyap jer.... mana lu orang punya saman terhadap kaki pitnah tu.... Blogger Nadi Rakyat dan papagomol... ooppsss... lagi sekoq tu ntah apa ke nama ustaz yang junjung quran tuuuu...????  jangan berdegar je lebih... jangan jadi  NATO...( No Action Talk Only) hahaha....!!!!

3 IkutSukaLu...::

opisboi Monday, January 24, 2011 7:13:00 PM  

tapi ini betui chua seks leks punya anak @ anak harami hasil seks haram jadah...bapak kaki prono tak mustahil cibai ini anak harami.

saiful Monday, January 24, 2011 11:29:00 PM  

Begitulah dunia ni ada dua sifat pada satu benda Melayu - ada melayu banggang ada melayu bagus, Cina - ada cina banggang dan ada cina bagus. Contoh melayu banggang umno la dan contoh cina banggang chua so lek dan anaknya .... ha ha ha ha ha ha ambik kau terlalu kurang ajar.

Lau Tze Tuesday, January 25, 2011 5:05:00 PM  

anak yg terhasil slps csl entot amoi kat hotel kahkahkah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP