IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Komen Terbaik: First Class Goblok

>> Wednesday, January 26, 2011

Seperti yang gua janjikan dalam entry disini, di bawah nih... gua uploadkan komen terbaik bagi membelasah Menteri Goblok seMalaysia.


Tanpa Nama, Selasa, Januari 25, 2011 10:49:00 PM

Juara goblok 1Malaysia adalah Najib dan Rosmah.

Naib Juara goblok 1 Malaysia juga jatuh kepada Najib dan Rosmah.

Kedudukan Ahmad Mazlan adalah sebagai juara goblok kerana dengan sanggup menjadi sebagai pencacai kepada kedua makluk di atas. Beliau asalnya agak cerdik, belajar dengan Al Fadhil Ustaz Zul Kulim di Universiti New Zealand sekitar tahun 80an.

Tetapi kecerdikannya yang berada ditaraf 'average' semakin berkurangan hari demi hari apabila dia menyanggupi tugas sebagai kuda tungganggan .Najib dan Rosmah. Memang Mak Bapaknya sendiri tak sangka , anak penoreh getah ini yang pernah merasai susah payah kehidupan ini sudi diliwati oleh kedua mangkuk ayun yang mengunakan khidmat Apco untuk menyerlah di dunia.

Kegoblokannya lebih terserlah apabila mencabar 4 buah negeri Pakatan menurunkan harga petrol dengan memberi subsidi. Adoi, bodos betul dia nih. Dia tak bacakah Akta Petroleum Negera tahun 1975 dimana ada disebutkan bahawa urusan kawalan petroleum adalah dibawah kerajaan pusat.

Bagi membaiki taraf kegoblokannya adalah dicadangkan dia mengigit telornya sendiri setiap hari sebelum hendak tidur. Cara lain, buat masa ini nampaknya masih belum ada.


So... tahniah kepada pengomen di atas, silapnya lu takda nama laaaa... macam mana gua nak hantar hadiah Alphard Vellfire kat lu.....

5 IkutSukaLu...::

opisboi Wednesday, January 26, 2011 7:03:00 PM  

si kawan si bisul dah memang goblok tapi yang jadi perncacai goblok tu nak panggil apa agak2 GOBLOK YG BISUL

tukang kata,  Thursday, January 27, 2011 4:01:00 PM  

boleh tahan ke bayar insurans ngan roadtax vellfire tu jangan pulak jadi HELLFIRE nanti

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 12:58:00 PM  

ahmad maslan nie bukannya jawa..
dia nie banjar.. benci dengar ceramah dia kat kg mengangkat diri.. "anak penoreh getah yang mampu duduk sama tinggi dengan anak negarawan..." ptuii.. hutang budi pada orang pontian sebab angkat dia.. kalau dia berani buatlah walkathon dr kg ke kg mcm hasni dulu... kompom aku belasah dia depan org kg...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP