IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kan Dah Cakap......!!!!

>> Sunday, January 02, 2011

hahaha... kan gua dah cakap, puak2 haramjadah akan spin isu perlantikan SUK ini kepada penDERHAKAAN kepada Sultan Selangor, apa yang si lidah pendek gagap nih melalut.. dah termuat dalam akhbar pencacai paling celaka semalaysia dengan tajuk "Jangan Cabar Kuasa Sultan".

Seperti yang diperkatakan... nak cabar kuasa Sultan apa lagi...??? Sultan pun dah takda kuasa beb...!!!! Pasai apa takda kuasa tanyalah puak2 umnoapco yahudi laknatullah. Berkaitan kuasa Sultan Selangor pulak... gua malas nak cakap lebih2 nanti jadi macam Aduka Taruna pulak... lagi hampeh. Tapi lu orang baca jelah kat SteadyAku47 dah cukup terang dan jelas.



Sejak Pilihan Raya Umum ke-12 banyak pihak yang menyuarakan ketidakpuasan hati mereka secara terbuka terhadap UMNO, Gerakan, MCA, MIC, Rosmah dan warga istana yang melibatkan bekas-Sultan Kelantan, Sultan Perak dan Sultan Selangor.

Ada kepercayaan lama mengatakan bahawa jika seseorang dikutuk dan dicerca pada setiap waktu akhirnya kutukan itu akan menjadi kenyataan dan orang tersebut akan menerima akibat kutukan dan celaan sebelum saat-saat kematian dan 'kehidupan selepas mati yang seterusnya' akan menjadi lebih azab.

Tetapi jika ia meninggal sebelum menerima hukuman maka tiga generasi berikutnya, yang merupakan anak-cucu-cicitnya akan menanggung dan mewarisi akibatnya.

Terdapat tiga orang yang telah dan sedang menerima kutukan; Lee Kuan Yew, Mahathir dan Daim. Mereka telah pun menerima 'hukuman' apabila terdapat ahli keluarga mereka yang cuba membunuh diri. Dari empat orang yang diketahui telah cuba membunuh diri, hanya seorang telah meninggal dunia iaitu menantu perempuan kepada Lee Kuan Yew.

Kita telah pun mendengar dan melihat melalui pelbagai berita dan media mengenai keadaan malang dan mendukacitakan yang menimpa bekas Sultan Kelantan. Itu adalah contoh yang tidak mudah hendak kita ketepikan begitu sahaja.

Apa yang telah Sultan Perak lakukan terhadap kemahuan dan keinginan Rakyat negeri Perak akan menjadi contoh yang baik kerana tiga generasi seterusnya akan menanggung derita akibat tindakannya. Gelaran Sultan tidak memberikan seseorang hak menjual negara untuk kepentingan diri dan wang.

Dalam Wilayah Persekutuan, PKR memenangi semua kerusi kecuali Putrajaya tetapi kerajaan yang diterajui UMNO yang menentukan kaedah mengumpul kekayaan dan menjual hartanah dalam WP.

Hanya di Malaysia, apa pun boleh dilakukan selagi polis, tentera, Peguam Negara, Kehakiman dan pihak istana yang bergantung ehsan kepada UMNO, akan menyokong tindakan tersebut.

Keributan wujud baru-baru ini atas isu perlantikan Mohd Khusrin sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor oleh pihak Kerajaan Persekutuan. Pelantikan SUK yang dibuat tanpa berunding dengan Kerajaan Negeri Selangor merupakan tindakan tidak hormat dan egois beberapa pihak terhadap Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat.

Bukan lagi menjadi rahsia kerana ramai yang telah tahu bahawa Mohd Khusrin ketika menjadi Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) telah bertindak melindungi Sultan yang bukan setakat mempunyai hubungan istimewa dengan peragawati Kavita Kaur, tetapi telah melanggar batas-batas hukum agama Islam.

Dan untuk mengelak diri, Sultan Selangor mengambil jalan keluar yang mudah dengan pergi bercuti bersama Kavita dan mengabaikan pertemuan dengan Khalid yang merupakan Menteri Besar Selangor.

Diperhatikan setiap kali apabila timbul masalah dengan pihak Kerajaan Negeri, Sultan Selangor melarikan diri dengan pergi bercuti bersama pelacur Punjabi dan membiarkan Kerajaan negeri terlopong. Sultan Selangor perlu menghentikan tindakan mengarut seperti itu mulai sekarang kerana lebih ramai orang mula mengutuk dia kiri, kanan dan tengah.

Sumber Blog Marhaen.

So... amacam...??? Jom pi layan Hardrock Cafe... hahahahaaa...janji wenggggg.....

4 IkutSukaLu...::

Waris,  Sunday, January 02, 2011 4:02:00 PM  

Mamat lidah kontot tu memang bangang sejak dr zaman sekolah lg bro. Dia senior aku masa sekolah kat seremban dulu. Muka mcm downsindrome je aku tgk sejak dulu.

Lang Sunday, January 02, 2011 11:55:00 PM  

bro,

si kusrin ni gred apa?... rasanya ada lagi orang yg gred lebih senior dari dia.. layak ke gred bawah lompat katak dan kencing org yg lebih tinggi gred?... apa da...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP