IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

JPJ Lulus Pasang Peluru Berpandu...

>> Monday, January 10, 2011


Jumlah kereta atas jalanraya di Lembah Klang ini berjuta.... setiap hari kita semua melayan kesesakan jalanraya... tak kira waktu... pagi petang siang malam.... letih... bhai...

Di tambah pulak dengan adanya segelintir pemandu2 yang mengong... cara pemanduan macam kura-kura, ada yang guna tepon sambil memandu, ada yang pandu macam nak makan angin tepi pantai, maaf cakap.... kebanyakannya pemandu perempuan, pemandu berbangsa india jantan dan betina, pemandu wargaemas... jenis terhegeh2 di jalanraya dan menyusahkan pemandu lain.

Ada juga pemandu muda yang bikin kereta punyalah gempak mengalahkan kereta racing, siap dengan turbo dan pelbagai... tapi stay di lane 1 dengan pemanduan macam cibai....., adakalanya kereta jenis ini apabila terjumpa bonggol terhegeh2 nak lalu... menyusahkan pemandu lain...

Ada juga pemandu apabila hujan... terutamanya di Federal Highway, bila melalui lopak air... hahaha.... lebih baik simpan kereta dalam bilik jelah.... malas gua nak mencarut kat pemandu spesies macam nih...

Ada juga pemandu tidak bergerak sewaktu lampu traffic light bertukar hijau, ntah apa yang diorang buat masa berhenti kat traffic light gua pun tak tau... persepsi gua mungkin tengah syok melancap agaknya....

Itu belum mengambil kira dengan jenis pemandu "busibody", di seberang jalan sana eksiden... jalan di sebelah sini yang jem... giler..., walau dalam radio dah banyak kali pesan... jangan menyumbang kepada kesesakan jalanraya... tapi spesies pemandu2 bangang dan bingai nih... tak pernah ambik pot pun.. semuanya nak jadi penonton.... memang betul2 bodoh nak mampus... menyusahkan orang lain jer... 

Ehhhmmm... banyak lagi kerenah atas jalanraya yang bisa membikin semua orang stressssss..... kerana adanya pemandu2 mengong jenis tak pakai akai bila memandu... yang jenis mementingkan diri sendiri atas jalanraya....

Ntah...lah... bila agaknya permohonan gua nak pasang torpedo atau peluru berpandu kat kereta gua akan di luluskan JPJ... apabila berhadapan dengan jenis pemandu2 yang mengong dan menyusahkan orang lain.... gua cuma perlu tekan butang "FIRE".....

4 IkutSukaLu...::

Lang Monday, January 10, 2011 10:45:00 PM  

salam bro...

gua setuju la sangat denga cadangan lu tu... gua hingat nak pasang side winder tomahawk... kasi hancur itu kereta... senang sikit nak lalu...

tapi gua ingat smart bomb ok jugak sbb kalau jam dah dekat 5 kilometer tu boleh tembak yg depan sekali, sbb dia lah menjadi punca orang lain jd kura2...

ISA Monday, January 10, 2011 11:22:00 PM  

Lang;

Salam bro...

Kadang2 teramat tension bila berada di jalanraya.... maka timbul ide2 gila macam tuuuu...

hahaha...

pendekar mata satu,  Tuesday, January 11, 2011 12:41:00 AM  

wah... gembira nya... kalau ada... mesti best... pusat judi ngan pelacuran serta bilik gerakkan umno aku tembak dulu....
hahahhahah....

tukang kata,  Tuesday, January 11, 2011 8:58:00 AM  

semua yang bawak slow tu bukan apa takut kena saman ekor najib kan satu pun dah 3 rat kalau 10 dah jadi 3 riban bro isa takpa la ari2 ada masyuk tapi kalau spesies kura2 somalia tu elok jer di buat sup drebarnya lambat siang nak bawak kereta yang aku paling meluat kereta baru beli terhegeh2 takut nak bawak rosak la konon itu macam punya hawsiau pun ada kereta baru ada warranty ma... aku cadang salesman keta baru ni bagi hadiah pada cust ubat nyamuk pasang kat keta baru takut nyamuk gigit. Bro isa gua ingat nak pasang gatling gun jer tu pun dah cukup kuat terutama sasaran pemegang stiker umnoapco dan yang setegar dengannya

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP