IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Dapat Anugerah Jasa Pahlawan Perkasa

>> Wednesday, January 19, 2011

"Banyak cendekiawan, sasterawan, termasuk tokoh dari kaum India mengatakan buku ini langsung tidak ada perkara sensitif sebagaimana yang mereka gembar-gemburkan," kata Ibrahim lagi disambut tepukan dalam ucapan selama kira-kira 20 minit itu.

Ibrahim kemudiannya menyampaikan anugerah Jasa Pahlawan Perkasa itu dengan memakaikan satu selempang ke dada Abdullah.

Turut disampaikan ialah sejumlah sumbangan tunai dan juga cenderamata berbentuk sepasang keris. - MK


Gua ucapkan tahniah kepada Sasterawan Negara Datuk Abdullah Hussain dengan anugerah Jasa Pahlawan Perkasa. Selain daripada itu gua no komen...


Cuma gua nak sentuh akan kehebatan Perkasa ini di mana ianya boleh memberi anugerah pula yeaaa... dasat gileeerrrr.... gua ingatkan hanya Raja2 Sultan2 jer... yang boleh bagi anugerah nih.... hehehehe....

Tapi gua kompom.... lepas nih... Ro$mah Man$or pun akan dapat anugerah dari Perkasa.... Brahim Ali mesti bagi punyalah.... heheheh... lu orang paham2 jelah.... atas sebab apa...???


Gua dulu pun dapat jugak anugerah pelajar paling kurang ajar dalam kelas, sekolah tadika gua boleh bagi anugerah... takan Perkasa tak boleh... hahahaha.... tapi anugerah dari tadika gua tu... tak laku beb... kah...kah...kah.... 

Perkasa punya anugerah... macam mana pulak... ada laku kaaaa.....????

2 IkutSukaLu...::

Lang Wednesday, January 19, 2011 9:56:00 AM  

salam bro,

tak lama lagi perkasa akan keluarkan darjah kebesaran pulok.. membawa gelaran 'datok seri panglima laksamana gedebe' untuk pejuang ketuanan melayu...

yang pertama sekali dapat gelaran tu tentulah tuan punya diri...

Telok Bakong Wednesday, January 19, 2011 10:31:00 AM  

salam

makin haru biru malaya ni kome..Pekasam pun boleh bagi anugerah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP