IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gempar... Calon umnoapco PRK Merlimau

>> Tuesday, January 25, 2011

Sahabat gua... telah mencadangkan kepada kepimpinan umnoApco yahudi laknatullah supaya mencalonkan Cikgu Milah sebagai calon di PRK Merlimau.

Ini merupakan trend terbaru dalam dunia politik tanahair yang melihatkan pencalonan Calon PAS di PRK Tenang iaitu seorang Muslimah PAS - Cikgu Mala, mendapat perhatian dan menjadi tumpuan dalam usaha berkempen. Sehinggakan Pelakon Porno seMalaysia juga menjadi ghairah semacam jer.... kah...kah...kah....

Bagi mengatasi masalah ini, besar kemungkinan calon yang di cadangkan seperti di bawah ini... bakal mengoncang kredibiliti Pakatan Rakyat dalam PRK Merlimau pada Februari ini.... kita sama-sama nantikan... hahaha...

Calonnya Cikgu Milah....


Seperti yang gua katakan di atas..., Calon ini telah di cadangkan oleh sahabat gua melalui facebooknya...

hahaha... kalau macam ni punya calon... 2 minggu sebelum hari penamaan calon Najib dah halau Rosmah pergi buat lawatan ke luar negara beb... berapa ratus juta duit negara nak habis dia dah tak peduli... kah..kah...kah.... (apa lu orang ingat Najib saja2 jer... luluskan Pejabat FLOM tu.... hahaha...)

Ehhh...ehhh...ehhh... yang mamat dalam gambar tu ghairah semacam jer.... apasal...???? Tak pernah tengok pompuan ke...????


Entry ini edisi santai minum petang sambil cuci mata... keh..keh..keh.... Najib jangan marah aaarrrr... nanti kena jual sama...... hehehe...

13 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, January 25, 2011 3:45:00 PM  

laa..gua ingat penyanyi ZZ jd calon sebab itu kn kg dia err kalau x silap gua lerr... tentu 1M suke hahaha..........

kulupSakah Tuesday, January 25, 2011 4:12:00 PM  

gua dapat poster jadilah buat modal

Lau Tze Tuesday, January 25, 2011 4:52:00 PM  

kahkah2 yg muka kecik tu tunggu nak entot2 ke

pue,  Tuesday, January 25, 2011 5:04:00 PM  

yg ni kalau jd calon, yg hijau pun blh brtukar jd biru...haha

Isa Tuesday, January 25, 2011 5:55:00 PM  

kulup sakah;

buat modal apa bro... hahaha...

Isa Tuesday, January 25, 2011 5:55:00 PM  

Lau Tze;

air dah naik kapla tuuuu....

Isa Tuesday, January 25, 2011 5:56:00 PM  

me edz;

jual orang lagi untung dari jual si kaki pendek... kah..kah...kah...

Isa Tuesday, January 25, 2011 5:56:00 PM  

pue;

ada kebenarannya... hahaha...

Langsi,  Tuesday, January 25, 2011 6:26:00 PM  

Panjangnya muncung Menteri Terang2an Konekkasi tu... bernafsu nampak?

Alangkah Robengah ku "robek tengah" sehingga mengah... inikan pulak si Jauhi Chaula!

Kerajaan Rakyat Tuesday, January 25, 2011 6:53:00 PM  

Salaam bro,

Ini macam punya calon kalo.... gua lompat beb... hehehe...

keladi,  Wednesday, January 26, 2011 12:27:00 PM  

kalu itu calon gua sorok dalam stor rumah gua.
nanti dapat dek mat monggol kalu,habis kene bom C4

tukang kata,  Wednesday, January 26, 2011 2:57:00 PM  

Bro keladi apa pasal lu taruk dalam setor buat jer jadi pembantu rumah lepas tu bro lu kena kamceng dgn rais yatim he he he... lepas tu suka lu la buat apa pun kan... kalau ada orang tak puas ati lu buat tau jer

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP