IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

F.L.O.M : Betina Katek Yang Terlampau...

>> Saturday, January 15, 2011

Sebelum itu lu orang baca di sini, di sini dan di sini

Kali ini tahap kebencian gua terhadap betina katek ini dah mencecah 100% +++++, betina katek ini sudah betul2 terlampau....

Tidak adakah mana2 NGO atau wakil2 dari mana2 parti yang boleh menganjurkan demonstrasi bagi mendesak kerajaaan barisan nasional menjelaskan peranan atau fungsi bahagian/divisyen FLOM di bawah Jabatan Perdana Menteri ini.

Jika seperti apa yang di perjelaskan melalui link di atas, maka sebagai rakyat malaysia kita berhak menuntut supaya Bahagian FLOM di Jabatan Perdana Menteri itu di bubarkan.

Seawal Najib menjadi PM, kita di gemparkan dengan laman web betina katek ini yang mengunakan alamat Jabatan Perdana Menteri. Kemudian dengan pelbagai program yang mengarut-ngarut yang tiada kepentingan kepada rakyat malahan banyak pembaziran wang negara/kerajaan.

Di istiharkan pula dirinya sebagai wanita pertama malaysia, jika ikut perlembagaan negara ianya sudah bersalahan tetapi di diamkan oleh PM dan barisan kabinetnya. Semuanya mungkin takut dengan betina katek ini, ooopppsss... jika PM di katakan takut dengan betina katek ini... gua faham... sebabnya adalah kerana teloq PM dah di sedut oleh betina katek tersebut.

Tetapi apahal pula dengan penasihat2 kerajaaan yang bertaraf profesional dan juga para menteri2 dalam kerajaan...??? Adakah mereka semua juga takut...??? Apakah teloq mereka juga dah di genggam dan di sedut oleh betina katek ini...????

Gua selalu persoalkan... apakah peranan dan jawatan betina katek ini dalam kerajaaan Malaysia...????

Terbaru pemergiannya ke timur tengah atas urusan pendidikan..., sepatutnya yang mewakili Malaysia adalah Menteri Pelajaran Malaysia iaitu Mat Sembab (TPM) bhai.... tetapi betina katek ini berani mencibaikan seorang TPM aka Menteri Pelajaran Malaysia..!!!! Di mana rasionalnya perkara ini....

Dan jika benar seperti dakwaan di sini, jika sepuluh malam apa cerita...???? Itu baru belanja bilik betina katek itu seorang, bagaimana pula dengan sewa hotel para pengiring dan yang lain2... sudah tentu menelan belanja ratusan ribu ringgit semalaman.... wang siapa yang bangsat2 tu semua belanjakan...????

Berdasarkan dari Kelab CheDet.Com isu ini sudah menjadi tandatanya sejak 22 Desember 2010 lagi. Seburuk-buruk Mahathir sebagai PM dia tau kontrol bini dia. Tetapi gua jugak merasa hairan.... jika zaman Pak Lah menjadi PM... Mahathir punya lantang menentang keterlibatan menantu kesayangan Pak Lah iaitu Beruk Oxfort si Khairy Jamaludin dan team tingkat empatnya. Sehingga membawa kepada keluar daripada parti umnoapco yahudi laknatullah yang beliau asaskan sejak 1985.

Tetapi mengapa pulak beliau senyap dengan perihal isu betina katek ini yang terlampau mencampuri urusan negara/kerajaan, apakah teloq tua ganyut Mahathir pun dalam genggaman dan telah di sedut oleh si betina katek ini....???? Atau apakah Mahathir dah terlalu tua nak berperang dengan Najib...??? hahahhaaaa....

So... apakah pulak komen dan respons para pencacai umnoapco...??? Apakah lu orang semua meredhai pembaziran wang kerajaaaan yang di lakukan oleh betina katek yang terlampau ini. Apakah lu orang juga suka betina katek ini membankrapkan negara.

Sekarang ini seolah-olah apa yang betina katek terlampau ini lakukan mendapat restu daripada kerajaaan malaysia...., segala protokol dan perlembagaan negara semuanya dia redah semacam saja tanpa rasa bersalah...

Apa sudah jadi ni....????

Maaf...!!!! selalunya setiap n3 gua akan di iringi dengan gambar, tetapi untuk n3 ini gua malas nak letak gambar betina katek tersebut kerana terlalu benci dan menyampah... wa cakap lu.... (nak tau sejarah asal usul betina katek tu... lu orang klik jelah link tersebut)

Bagi menghentikan perlakuan pembaziran wang rakyat dan kerakusan betina katek ini, maka menjadi kewajipan kepada seluruh rakyat malaysia untuk menghumbankan barisan nasional dan umnoapco yahudi laknatullah ini dalam PRU-13 akan datang demi menyelamatkan negara tercinta ini.

2 IkutSukaLu...::

sekamar rindu Saturday, January 15, 2011 2:35:00 AM  

salam..tuan,

saya mengulang2 baca entri ini...3 kali...hebat2

bunbinban,  Saturday, January 15, 2011 10:16:00 AM  

kp ingat betina katek ni bodoh mcm laki dan barisan kabinet laki dia tu. Bkn susah, anjurkan satu dinner kat rumah rasmi jemput seme barisan kabinet... bagi makan nasi kangkang yg di kangkangkan selama 7 ari 7 mlm yg di tambah sesedap rasa beberapa 'perisa' dr kangkang...walaaaa! maka sbb tu semenye bodoh( maksudnye bertambah bodoh) dan cuma ikut arahan. Mamak kitol tu pun kena gak. Pengikut melayu kebangsaan plak xyah bagi makan nasi kangkang pun dah mmg tabiat dorang, walaupun tau nasi kangkang tapi berebut gak nak makan....bodek bro bodek..ha ha ha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP