IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Don't Play Play Dengan Si Katek....

>> Wednesday, January 12, 2011

Lu orang kenal siapa Isa Samad...????

Siapa yang tak kenal dengan Isa Samad.... memang tak rugi walau sekupang pun, kalau kenal pun bukannya ada faedah mahupun interest.... menambahkan dosa lagi ada.... hahahaha..... ooopppsss... kalau ada anak nanti jangan namakan dengan Isa Samad....

Isa Samad.... seekor makhluk yang tingginya tak tinggi sangat... dan nak kata pendek pun tak lah pendek sangat... gua agak2 kalau ukur dengan ketinggian Rosmah Masor... mungkin sama tinggi kot... errr... gua senaraikan dalam kategori katek jelah....

Ada petua orang2 tua mengatakan... berhati2 dengan orang jenis pendek (katek) dan berambut ketak2 kerana orang jenis ini memang bijak berbicara dan kelentong orang lain, so... gua rasa Isa Samad dalam kategori ini juga... hehehheee...


Apa kredibiliti Isa Samad di lantik sebagai Pengerusi Felda...??? Tarak beb.... namun ramai yang sudah menjangkakan ianya hanya sebagai budak jahat untuk membuat kerja2 jahat umnoapco yahudi laknatullah kerana Isa Samad memang terkenal dengan latar belakang yang tak elok... contoh...

Menyembunyikan kes penangkapan seseorang yang bergelar menteri dengan seorang artis di sebuah hotel di Port Dickson.... masa tu Isa Samad jadi MB negeri sembilan.

Melakukan kesalahan RASUAH dalam pemilihan umnoapco dan di gantung keahliannya pada tahun 2004 dulu, memandangkan itu isu rasuah dalam parti politik umnoapco yahudi laknatullah dan terbukti Isa Samad melakukannya.... SPRM tak ambil apa2 tindakan, perkara itu tidak di bawa ke mahkamah.

Seperti sedia maklum... semua bangsat2 celaka dari umnoapco yahudi laknatullah ni.. jika terbukti melakukan Bapak Rasuah sekalipun... perkara itu akan di senyapkan, ini adalah kerana Lembaga Disiplin umnoapco lebih besar daripada Mahkamah...dan bertambah bangangnya adalah pencacai umnoapco hanya menganggap isu RASUAH hanya perkara biasa dan sebab itulah Isa Samad tetap di sanjung dan di puja oleh pencacai2 nya.... hehehe wang punya pasal bro.... ada wang... aksi suap sorang sikit semua jalan daaa....

Isa Samad juga terpalit dengan skandal bini orang, siap ada tawar menawar jual beli lagi bhai.... hingga pompuan tu bercerai dan berkahwin bernikah dengan Isa Samad... oooppssss... gua tak pasti yang mana dulu samada berkahwin bernikah atau bernikah berkahwin.... what ever jelah dengan puak2 nih... diorang mana tau dosa pahala.. semuanya jenis bedal semacam jer.... apa ada hal....

Terkini setelah terpalit dengan pelbagai perkara keji.... Isa Samad dilantik pula sebagai Pengerusi Felda, dan tugasan agenda pertamanya mengugut kakitangan Felda.... hahahaha.... sapa2 sokong Pakatan Rakyat akan di pecat dari jawatan.... usaha terdesak parti haramjadah umnoapco di laksanakan oleh makhluk katek yang terpalit dengan pelbagai kegiatan tak bermoral.... hahahaha....

Dalam Malaysia BolehLand.... perogol boleh jadi menteri, peraba-raba boleh jadi duta, perasuah boleh jadi pengerusi felda dan macam2 lagilah.....

Paling best.... dan tak bleh blah pasal pompuan katek yang tak ada apa2 jawatan dalam kabinet kerajaan Malaysia BolehLand ini.... boleh jadi Bapak Segala Menteri2 dalam Malaysia.... cuma tak boleh overwrite jawatan YDP Agung jer.... tapi pompuan katek tu dah berjaya overwrite 1st Lady maaaaa.......

Kalau pompuan katek tu berjaya overwrite YDP Agung... maka semua puak2 "Ketuanan Melayu" akan mengucapkan "Daulat Tuanku" kepadanya....

hahahahaaaa......

2 IkutSukaLu...::

TheSniper Wednesday, January 12, 2011 10:04:00 PM  

Bapak aku citer (Bapak aku masuk FELDA kat Jerantut masa aku darjah 6 duluuu....), semenjak Isa Samad jadi Pengerusi 'kerbau pendek' (babi) bermaharajalela dalam kebun. Mungkin sebab Boss depa dah jadi pengerusi kot? kih kih kih!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP