IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Blogger Bukannya Tukang Cuci Taik Pemimpin Beb...!!!!

>> Tuesday, January 18, 2011

Malam tadi kurang lebih 10.30pm, gua terima panggilan telefon dari seorang sahabat blogger (nama rahsia) mengatakan ada jemputan untuk berjumpa dengan seorang pemimpin parti (di rahsiakan) pada pagi ini. Gua bertanya siapa lagi yang hadir... beliau mengatakan tak ramai dan nama Isa (blog gua) ada dalam senarai, ok find.... gua setuju... untuk hadir... (persetujuan pada awalnya).

Off telefon.... dengan blogger tersebut gua terus dail sahabat blogger yang lain (nama di rahsiakan) untuk mendapatkan kepastian apakah betul ada sesi perjumpaan dan apakah objektifnya. Beliau mohon beberapa minit dan berjanji akan call gua semula... off telefon... tak sampai 15 minit... beliau menghubungi gua dan memaklumkan tujuan perjumpaan.

Apa yang dimaklumkan, perjumpaan tersebut sememangnya betul dan tujuan perjumpaan hanyalah untuk bertemu beberapa orang blogger yang lantang dan keterlaluan dalam menghentam pemimpin parti tersebut (dirahsiakan).

Matlamatnya adalah untuk menyuruh/meminta blogger2 ini supaya cooldown sikit... jangan hentam lebih-lebih dan kuat sangat terhadap pemimpin itu dan serba sedikit sesi perbincangan, tak lebih daripada itu.

Yang paling best sekali perjumpaan hari ini bukannya dengan pemimpin parti yang dimaksudkan, ianya adalah perjumpaan dengan setiausaha pemimpin parti tersebut... hahaha...(nak suruh jadi pencuci taik kononnya... boleh blah...)

Namun begitu, dalam soal jemputan tu... gua tak salahkan pemimpin parti tersebut, tetapi menyalahkan wakil2 pembawa jemputan itu supaya berhati2 dalam membawa jemputan dan faham dengan objektif pertemuan/jemputan jangan main redah jer.... dan lagi satu part paling best tu... diorang siap jual nama Pemimpin Parti itu, kononnya Pemimpin Parti yang nak berjumpa... lawak betul laaa...

(paling tak boleh blah... dalam kepala hotak gua... ntah nama gua ada atau tidak seperti yang di maklumkan... atau main tangkap muat jer... hahahaha....)

Lagak pembawa maklumat nih.... dah macam cerita zaman sekolah dulu2... apabila cikgu suruh beratur dan berikan sepotong ayat mesej... murid pertama mula berbisik menyampaikan mesej... tiba pada murid terakhir... mesejnya totally out...... ntah apa2 jadinya.... kah...kah...kah.....

So.... selepas mendapat kepastian, gua terus call sahabat blogger yang menjadi wakil yang keberapa ntah laaa... gua pun tak tau... memaklumkan pembatalan persetujuan kehadiran gua hari ini (Selasa).

Kepada Setiausaha dan Pemimpin tersebut.... very sorry to say guys..... gua bukannya jenis pencacai atau pencuci taik lu orang semua... gua tak kisah dengan pemimpin parti mana sekalipun... kalau lu orang buat perkara yang tak betul memang gua belasah...

Lu orang jangan ingat gua dok belasah barisan national/umnoapco yahudi laknatullah... gua dah sokong dan berada di pihak Pakatan Rakyat sepenuhnya.... lu orang silap banyak bhai....

Gua belasah parti haramjadah tu semua... sebab diorang dah terlalu lama memerintah dan banyak korupsi dengan jenis pemimpin2 yang tak berwibawa langsung.... dan dengan tujuan supaya ada perubahan kerajaaan dari barisan nasional kepada pakatan rakyat pada PRU-13 nanti.

Apa lu orang ingat dalam pakatan rakyat tu... semua pemimpinya bersih sangat ke.... ??? Please... laaaaa... semua Ahli Politik dan Politik itu sendiri adalah KOTOR.... kerjaya lu orang sebagai ahli Politik semuanya ada kepentingan.... jadi tak perlulah nak jemput gua untuk jadi tukang cuci taik lu orang.... hampeh punya perangai... (blogger2 lain gua tak tau laaa.. standing diorang macam mana..??? gua hanya bercakap bagi pihak diri gua sahaja)

Ok..lah.. gua noktah setakat ini jelah... kalau ikutkan hati dengan jenis pemimpin sebegini mau gua maki hamun jer.... gua sebagai rakyat Malaysia mempunyai kuasa undi lima tahun sekali, gua ada prinsip dalam perjuangkan hak gua dan generasi gua, gua ada matlamat dalam berblogging ini dengan tujuan hapuskan pemerintahan Keraaaaaajaan Barisan Nasional yang kejam dan menindas rakyat dengan berwadahkan atau dalam medium Pakatan Rakyat.

Gua bukannya jenis menyokong Parti dan Pemimpinnya secara membuta tuli dan gila babi.... menyondol dan mencacai 24 jam siang malam tanpa memikirkan baik buruk tingkah laku pemimpin tersebut....

Jemputan Perjumpaan antara Blogger dan Kerajaan Negeri Kelantan pada 15/01/2011 adalah yang terbaik, sesi dialog dengan Pemimpin yang membawa kepada pencerahan/perkembangan minda. Tahniah.

Nota: 
1) Buat sahabat blogger yang calling2 dengan gua semalam... gua ucapkan jutaan terima kasih atas kerjasama lu orang.
2) Buat wakil pembawa jemputan yang bercakap dengan gua melalui phone semalam... jika ianya benar ada jemputan buat gua... jutaan terima kasih juga gua ucapkan dan gua hargainya, cuma lu orang sudah tersalah pilih orang jer.... hahaha...
3) Buat Pejabat Pemimpin tersebut... terima kasih jelah... kalau tak nak kena hentam perangai tu biar senonoh sikit.... hahahaha....

Harap Maklum... Adioosssss....

12 IkutSukaLu...::

Kerajaan Rakyat Tuesday, January 18, 2011 1:30:00 AM  

Salaam bro Isa,

Air dah naik kapla ke bro? hehehe...

Apapun gua tabik hormat sama lu brader!

mahaza Tuesday, January 18, 2011 1:48:00 AM  

Sah aku tak mungkin termasuk la sebab aku blog kecik jer... dan kalau sesapa nak aku datang kena amik aku waalupun nak gi ke Subang tu bukan jauh sangat? Eh? Kena gi Subang ke?

pakwe tiz Tuesday, January 18, 2011 2:03:00 AM  

salam pukul 2 pagi pak isa..

pak cik..

buat je la parti sndiri..

jangan lupa daftar kat jabatan pendaftaran pertubuhan negara..

undang2 kena patuh..

yeeeeeeeeeeeeha

Anonymous,  Tuesday, January 18, 2011 3:28:00 AM  

hahahahaa,lu ingat blog lu hebat sangat ke????cam syial la lu nih,saje bikin panas,

Man belon

Prof. Era Pasca Tuesday, January 18, 2011 6:13:00 AM  

banyak naa klu tu walau pun dirahsiakan... hahaha

Prof. Era Pasca Tuesday, January 18, 2011 6:13:00 AM  

banyak naa klu tu walau pun dirahsiakan... hahaha

Yong Tuesday, January 18, 2011 7:16:00 AM  

Macam familiar je politician dan setiausahanyer tu. Tak lamer lagi AGM!

bunbinban,  Tuesday, January 18, 2011 7:55:00 AM  

betul betul betul...jgn layan pemimpin mcm ni. dorang ingat penyokong skang mcm dolu2, leh cucuk idung arah buat ni buat tu, kalau PR memerintah pun, aku ttp membangkang....hahaha

hussin Tuesday, January 18, 2011 8:44:00 AM  

salam isa,

wa respek sama lu. prinsip perjuangan jangan digadai. mesej yang cuba disampaikan - bloggers kena wala' sama, kah kah kah...

TheSniper Tuesday, January 18, 2011 8:58:00 AM  

Ni bukan nak berak baru nak gali lubang tapi dah tercirit baru melilau cari pil chi kit teck aun! ha ha ha!

Hang Hebat,  Tuesday, January 18, 2011 9:06:00 AM  

best brooo...
kalau lah semua orang berfikiran camni kan bagus, boleh tukar kerajaan setiap penggal atau paling lama 2 penggal..barulah boleh dapat pemimpin yang benar2 elok..
kalau dah berkarat sampai 53 tahun luu orang bayang sendirilah camna nak cuci taik tu...
sebab tu perangai pemimpin malaysia tak macam perangai pemimpin luar dlm semua isu..pemimpin luar kena gosip sikit pun dah letak jawatan. tu belum kena scandall cam anak yatim lagi..

Bila Diary Bercerita Tuesday, January 18, 2011 9:33:00 AM  

As Salam Tuan Rumah,

Huh! Panas la statement pagi ni.
Ada sesapa yg makan cili kat luar sana?

hahahaha.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP