IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa Ugama Kamu...????

>> Friday, January 21, 2011


“Jika PAS berkuasa, mereka tidak akan puas hati dengan berada di tempat kedua atau ketiga. Mereka pasti mahu jawatan perdana menteri atau menjadi parti paling berkuasa,” katanya sambil memberi amaran PAS akan menubuhkan negara Islam jika Pakatan Rakyat berkuasa. - Mkini.

Perghhhh.... macam2 demi kemenangan dan kuasa sanggup perlekehkan Islam. Jikalau Presiden Pelakon Lucah MCA perlekeh Islam boleh lagi di maafkan kerana tak memahami Islam, walau apa pun ianya tidak boleh di pandang remeh, pemuda umnoapco, gang pukida, gang perkasa dan gang2 yang sekutu dengannya wajib bangun mempertahankan maruah dan imej Islam, tetapi mereka takut dan teloq depa semua kecut dan tersentot ke dalam sebab yang bercakap itu Presiden MCA si Pelakon Lucah seMalaysia.

Kini Menteri Besar Johor perlekehkan untuk menubuhkan negara Islam.... apakah gang2 yang gua maksudkan kat atas tu berani memekak melalak maraung melolong macam anjing nampak penceroboh rumah tuannya.... hahahaha.... lu orang pikir lah sendiri... berani kah puak2 tu...????

Gua tak nak komen lebih2 apa yang Ghani Othman perkatakan, cuma gua sedih kerana adanya melayu umnoApco tang bermentaliti sebegitu. Sebelum Malaikat Mungkar Nangkir bertanya pada Ghani Othman...., biarlah gua bertanya dulu dengan soalan ini...;


"wahai Menteri Besaq Johor - Abdul Ghani Othman....  lu beragama apa bro.......????"
kawan seumnoapco lu semalam dah sampai ke sini, ntah apa lah nasibnya yeaaaa....

3 IkutSukaLu...::

anis,  Friday, January 21, 2011 9:05:00 PM  

kalau tanya saya ugama saya melayu...kata mereka melayu tu islam,islam tu melayu...tanyalah kazim ke harusani ke,betul ke idak ye.

Isa Friday, January 21, 2011 9:26:00 PM  

anis;

Itulah apa yang terjadi di Malaysia, kecelaruan dan kekeliruan. Di sebabkan oleh siapa...??? Apakah puncanya...???

Tanyalah orang2 umnoapco... pasti mereka ada jawapannya... kerana mereka yang mengubal undang2.

hahahaaaa....

Anonymous,  Friday, January 21, 2011 9:49:00 PM  

Menteri Melayu pun takut dengan 'negara' Islam. Tentu ada sebabnya. Orang Tenang kalau nak tahu sebabnya undilah PAS. Tapi setakat di Tenang belum boleh lagi tahu sepenuhnya. Tunggu dulu sampai PR menang keseluruhan Johor. Dari Muar, Batu Pahat. Seri Gading ke Pontian, Johor Bharu, Kota Tinggi sampai ke Mersing. Kluang memang sarang DAP mudah sahaja. Orang Johor cuba tengok kat Selangor, sekarang semua orang dah tahu kan. Banyak tembelangnya.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP