IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Yang Mana Satu Beragama Islam..???

>> Friday, December 31, 2010



Isu Nie Ching

Majlis Agama Islam Selangor  nak panggil Nazir Masjid... kah..kah..kah..

Panggil jelah MAIS oooiii... buat cukup syarat bagi memuaskan hati puak2 yahudi melayu laknatullah tu... kalau tak nanti kedudukan lu orang pulak tak terjamin, silap hari bulan mis-syoruuuu... kesian anak bini kat rumah tuuuu.... ikut jelah telunjuk lembu2 umnoapco tu...

Dan lain kali jangan buat2 terlupa pulak untuk panggil betina kat bawah ni sekali kalau dia masuk mana2 Masjid atau pun berada di perkarangan Masjid dalam negeri Selangor dengan tak menutup aurat yeaaa...



Si Nie Ching tu... kita semua tau bukan beragama Islam jadi dengan bukti (gambar) cara beliau berpakaian dalam senamrobik tu... sesuailah dengan taraf beliau sebagai bukan Islam.

Tapi betina katek tu... ikutkan pada nama sebagai seorang melayu, jika dah berbangsa melayu kalau ikut falsafah puak2 yahudi melayu laknatullah sudah semestinya beragama Islam. Jika mengaku sebagai seorang Islam wajib patuh kepada titah perintah Allah SWT.

Persoalannya sekarang ini... diantara dua makhluk dalam gambar tersebut, yang mana beragama Islam...??? Bagaimana nak membezakan mereka samada Islam atau tidak...???

Kepimpinan melalui tauladan MAIS... oooiiiii.....

Apakah hukumnya bagi sesiapa yang ENGKAR kepada titah perintah Allah SWT..., takan perkara itu pun MAIS tak tahu....  

Haaa... kalau tau.. tolonglah sampaikan pesanan tersebut kepada betina katek tu...!!!!


2 IkutSukaLu...::

Kawe,  Saturday, January 01, 2011 12:48:00 AM  

MAIS ini Majlis Agama Islam Selangor...tapi kalau tengok kenyataan nya yg tak tetap tu dah jadi Mangkuk Ampu Iblis Syaitan gayanya.

Anak Ulu Cheka Saturday, January 01, 2011 2:36:00 AM  

tu islam yg menyelam, sambil menyelam minum air hehehehe

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP