IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco Kantoi Lagi Kes Surau Rawang.

>> Tuesday, December 21, 2010

UmnoApco punya nak putar belit cerita akhirnya kantoi lagi beb….., takpa2 cari lagi jalan dan bahan lain macam mana nak memburukkan kerajaan Selangor.

Salah seorang anak rawang menjelaskan; Aku anak rawang yang membesar kat sini dan aku berumur 43 tahun dan aku memang menyokong umno/bn selama ni, tapi apa yang korang cakap ni menipu sangat2.

Kebenaran itu pahit, tapi kita kena berdiri teguh dan jujur tak kira siapa dia. Pasal nak robohkan surau ni takda kena mengena dengan pakatan ni, ia telah dijual di zaman BN memerintah, masa itu Adun Rawang adalah Yb Tan See Hang.. Bandar Baru Rawang telah wujud dalam 7 tahun lepas.

Masa itu tanah surau ni telah di jual SAP (Shah Alam Properties) anak syarikat kepada KDEB (Kumpulan Darul Ehsan Berhad), SAP ni telah lama terkubur atau bangkrap, atau ianya dihancurkan sendiri oleh pegawai2 yang korup, ia dikendalikan oleh Dato Razduan adik pada ex mb Selangor Mohd Taib.

Tapi kenapa sekarang baru isu ni di bangkitkan dan kecoh2 ?? Ada ke PRU13 makin dekat dan mula mencari isu2 baru ??? Fikirlah yang benar tetap benar dan tentu ada penyebab bn kalah di Rawang/Selangor. Jangan nak perbodohkan rakyat lagi. Berkerjalah dengan kejujuran.

Dan pada yang tak tau apa-apa pasal Rawang jangan nak jadi bidan terjun mendabik dada mengatakn tau semua. Lama saya berdiam diri dan perhatikan, tapi hari ini ada isu rawang so… saya menyampuklah.

Pergilah ke Rawang dulu, singgah di Templer Park dan tengok satu masa dulu ia adalah hutan simpan kekal, tapi telah digondolkan atas nama pembangunan dan di dirikan banglo2 mewah yang semuanya di miliki kaum cina, india 3 orang dan melayu 2orang.

Siapa punya kerja…??? Kerajaan PR… ke…???

Oh… yeaaa… kerajaan negeri yang diterajui oleh barisan nasional punya kerjalah…, banyak kemusnahan yang berlaku di zaman pemerintahan mereka..!!!

Banyak yang berlaku, tak payah korang nak mengutuk memaki kerajaan PR… kutuk dan maki lah keraaajaan barisan nasional yang memang terkutuk tuuuu

kah kah kah... SURAU PANTAI DALAM nak kena roboh, umnoAPCO nak robohkan PULAK tu... cepat…cepat… puak2 umnoapco diperlukan untuk menyelamatkan Surau tuuuu…. hahahaha….

Anak Jati Rawang
Kah..kah..kah..

Jawapan dari Setiausaha MB Selangor.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP