IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ugut Mengugut Memang Budaya umnoApco.

>> Friday, December 24, 2010

Jangan jadi Barua dan Lembu umnoapco sepanjang masa kena kelentong....

KUALA LUMPUR: Beberapa jam selepas 40 ahli Umno dan MCA Kampung Telok Pelanduk, Port Dickson menyertai KEADILAN baru-baru ini, sekumpulan ahli parti itu khususnya dari Umno mengugut akan menyekat bantuan untuk mereka yang keluar parti.

Jurucakap kumpulan itu, Isa Othman berkata, ugutan itu berlaku kerana pimpinan Umno BN cukup terkejut dengan tindakan drastik masyarakat di kampung itu yang mula berani memperjuangkan hak mereka.

“Umum mengetahui Telok Pelanduk merupakan kubu kuat Umno BN sejak sekian lama dan apabila kami secara beramai-ramai keluar parti, pastinya ia sesuatu yang mengejutkan pihak Umno BN.

“Sebab itu, mereka melakukan ugutan bahawa bantuan kami akan disekat kepada penduduk yang keluar parti walhal berpuluh-puluh tahun kami diabaikan,” katanya kepada Keadilan Daily. 

Perghhh....  umno punya perut busuk sejak dulu, kini dan selamanya sememangnya begitu, siapa saja yang tak sehaluan dengan mereka pasti kena ugut, kena bomoh, di nafikan segala bentuk bantuan seperti Baitulmal atau Jabatan Kebajikan Masyarakat, di sekat peluang perniagaan dan pelbagai cara lagi...

Anjing2 yang menjalankan aktiviti haram nih... dah semestinya JKK Kampung, Ketua2 Cawangan yang mata duitan dan mengkayakan kroni dan tembolok diorang jer...., kalau tak caya pergi tanya Ketua Bahagian/Cawangan umnoapco yahudi laknatullah duit peruntukan RM5000 untuk program Juara Rakyat pergi kemana...???? Buat beli sofa baru ke...????

Hehehehe.... puak2 umnoapco jangan marah laaaa.... lain kali buka mata pasang telinga, jengok2 lah sikit rumah Ketua2 Bahagian/Cawangan dan Ketua JKKK kat kawasan lu orang tuuu.... banyak hak lu orang sebagai Rakyat tak kesampaian.... sebab dah kena konar kot lain.... oleh Melayu yang menindas orang Melayu sendiri....

So... lu orang pun sendiri dah tau perangai jahanam makhluk2 yang berjawatan dalam umnoapco tu macam mana kan.... pandai2 lah buat keputusan dan hanya lu orang sendiri yang boleh menghapuskannya dan membuat perubahan.... katakan "pi mampuslah" kat puak2 jahanam tu dalam PRU-13 nanti...

Tanpa sokongan lu orang... secara automatik kebiadapan dan kedurjanaan diorang terhenti...

4 IkutSukaLu...::

Isa Friday, December 24, 2010 7:02:00 PM  

Ameno World;

Dari dulu lagi bro... perangai diorang macam hareeeemmmm....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP