IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terseksa Hidup Dengan Tauke Air... Tak Cukup Air Ke..???... hahaha..

>> Wednesday, December 08, 2010


Baru jer... hari tu gua bersembang dengan suami kepada perempuan simpanan Tauke Air Selangor nih... sentuh juga pasal Justynn Cassandra nih..., minah nih pun ada mengadu nasib kat suami pompuan simpanan si kaki betina tu...

Minah ni kata dah lama terseksa hidup dengan mamat tu... hahaha... tak sampai sebulan dari sembang bual tersebut, hari ini bini nombor 2 si kaki betina tu dah failkan permohonan cerai. Apa yang di kata di kotakannya... cayalah..

Gua sengaja highlight kan perkataan terseksa kat atas tu, terseksa macam mana tak payah la gua huraikan di sini... paham2 jelah. Kalau member kita edyesdotcom rajin upload lagi rakaman temubual kami hari tu... terburailah bab terseksa tu... hahahaha....

Bini nombor 1 dia memang dah tak boleh blahh... dah dengan perangai kasanova laki dia nih..., makan hati ulam jantung jelah.. bak kata M.Zain dalam filem apa ekkk... gua dah lupa aarrr..., orang yang tak tau perangai buruk mamat nih mengatakan dia baik, terutama orang kampungnya.

So.. kesimpulannya jangan tertipu dengan perwatakan baik seseorang itu, apatah lagi jika dikaburi dengan wang ringgit sebagai taburan... kononnya amal jariah dan pelbagai, perangai macam iblis semuanya terpadam..


Dah ada bini macam ni punya cun.. ehhh... cun ke..??? terpulang pada pandangan masing2... pun masih nak berpeleseran, itulah jadahnya kalau duit dah tak tau nak buat apa... so bertukar citarasa jelah.... sampai bini orang pun dia nak rembat... gilababi punya jantan...

Ni.. dah lepas edah nanti..., sesiapa yang bujang tu.. ngendeng2 la cepat2... bakal menjadi janda kaya tuuu.... hahaha...

Nak layan lagi pasal mamat ni, boleh layan di sini.

12 IkutSukaLu...::

Pakwe Wednesday, December 08, 2010 10:40:00 PM  

ahahahahahaha...

a ah la..baru aku teringat balik..

keluar tv tadi...

bercerai..

kaw2 isu SYABAS tengah hangat..

itu tauke bercerai...

adoiiiii

nama alenxandria ke hape ntah...

ahahahahaha...siot la lu bro..

tk cukup air..

ahahahahahahahaha...

tk cukup pekat kot..

huahuahua...

Hanz Newman Thursday, December 09, 2010 12:00:00 AM  

Air jernih la elok, bersih apa? Kah kah kah!

Tapi takat meleleh saja airnya, sah, ada masalah la tu. Selalunya end-user tahan saja. Tahan apa, lu tanya? Tahan hati kot? Tahan apa apa la ...kah kah kah!

Sistem penyaluran gagal kot? Sistem ok patutnya semua air & darah jalan lancar baru semua berfungsi elok, nampak kukuh, teguh lagi kuat la. Kuat pa nama, entah la. Teka sendiri la kan?

Anonymous,  Thursday, December 09, 2010 12:04:00 AM  

Ada lagi cerita lagi syok hang tak highlight pun sbb orang orang PKR mcam hang dijamin syurga.

Mai tengok cerita toket basah!

http://www.papagomo.com/2010/12/panas-18-sx-kenapa-pemimpin-pas-suka.html

Pak Mat Tong Tang

Pue,  Thursday, December 09, 2010 12:10:00 AM  

mai kat cni la bini die tu...kihkih

Isa Thursday, December 09, 2010 1:01:00 AM  

Pakwe;

Benda betui beb... hahaha

Isa Thursday, December 09, 2010 1:02:00 AM  

Hanz,

Letih aarrr.. main teka2 ni beb..

Isa Thursday, December 09, 2010 1:05:00 AM  

Pak Mat Tong Tang,

Hang ni betui2 ketinggalan keretapi beb, hang godek2 n3 lama gua, ada tak cerita pasal tu...

Lagi satu yang hang pi layan blog fitnah papagomol tu buat apa...???

hahaha... mentality disorder puak2 karat biru memang menyeramkan... kahkahkah...

Isa Thursday, December 09, 2010 1:05:00 AM  

Pue,

Mai free ka... mai berbayaq... hahaha...

Maey Thursday, December 09, 2010 10:04:00 AM  

ni bini keberapa ni?
dia marah kot bil airnya mahal hhahaha....
ni la lelaki, nak cukup kuota ikut sunnah....bini lawa camni pun tak reti nak bimbing.

p/s: bro, lu pe kbr owh???lama tak mai sini la...

Isa Thursday, December 09, 2010 10:34:00 AM  

sekamar rindu;

jom gelak ramai2..

Isa Thursday, December 09, 2010 10:36:00 AM  

Maey;

Relax aarrr.. jangan marah2... hehehe.. Jantan jenis ni mana ada ikut sunnah... dia ikut iblis...

Gua ok... beb..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP