IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Saya Gay... Saya Ok... ???? Jahanam Malaysia Bawah bn....

>> Friday, December 17, 2010

Gua tak pasti.... samada video ini benar atau sekadar gurauan mencari publisiti murahan, lu orang layan jelah dan nilaikanlah apa yang patut....



Berdasarkan video tersebut bagi gua mamat ni berani mengaku dirinya seorang Gay, bab "berani" ini gua salute mamat ini, noktah. Tetapi itu bukanlah bermakna gua menyokong, tak semestinya apa yang mamat ni buat dan merasakan bagus bagi dirinya, perkara yang di buat itu adalah betul. No... no... no....

Salah tetap salah beb... sebabnya dari pandangan peribadi gua ianya melibatkan beberapa faktor yang perlu di lihat;

1) Mamat ini seorang melayu. Di malaysia jika seseorang itu berbangsa melayu secara automatiknya akan beragama Islam... itu jika mengikut definasi "Ketuanan Melayu" pembawaan umnoapco.

2) Bagi gua walaupun namanya Azwan Ali Ismail, tidak semestinya dia seorang Islam sementelah lagi dengan pengakuan berani sebegini, sudah jelas beliau sudah terkeluar dari landasan Islam dan telah mengikut perangai syaitan kaum Luth, kecuali beliau bertaubat dan kembali kepada Islam.

3) Dengan pengakuan berani sebegini, ianya akan menjadi satu fenomena baru kepada golongan gay 1Malaysia untuk tanpa segan silu lagi mengakui mereka adalah gay kepada masyarakat. Yang mengerunkan gua ianya bakal menjadi budaya baru di negara ini. Dan teramat mengerunkan jika "Bala" Allah seperti di Pompeii akan tempias kepada kita. Kalau tempias di Putrajaya dulu takpa lah jugak...

Pompeii

4) Kepada Kerajaaan Malaysia, Ketua Agama Islam dan Jabatan/Majlis Agama Islam yang banyak berterabur di setiap negeri, jika lu orang merasakan perlu untuk menegur dan membimbing mamat ini ke pangkal jalan, ambil lah tindakan sewajarnya, jika tidak ianya seolah2 merestui gejala gay berleluasa di malaysia.

5) Dengan pengakuan itu, mungkin dia ingat yang dia kini berada di Amerika atau negara2 yang bebas atau menghalalkan hubungan sesama jenis nih. Lu orang pakat2 fikirlah sendiri... apa akan jadi dengan negara ini (Agama dan Bangsa) jika gejala gay ini tidak di benteras dengan segera mungkin.

Walaupun pengakuannya itu memperlihatkan kejahilan beliau dalam agama. Apa yang gua cuba tekankan di sini soal pendidikan agama yang semakin jauh dan terhakis dalam negara ini, dan sudah tentulah ianya berkait rapat dengan cara kepimpinan keraaaaajaan malaysia yang berumur 50 tahun ini. Dan hasilnya sudah tercipta budaya kaum Sodom dan Gomorrah di Malaysia seperti mamat ini.

Jika kita masih beranggapan mamat ini masih seorang Islam, marilah kita doakan supaya beliau mendapat "hidayah" dan kembali bertaubat. Walau pun dia ada menyebut  tentang ibubapa, ustaz, ugama dan bla.. bla.. bla..., disebabkan kurang didikan agama dan mengikut nafsu... dia pun dah jadi gila babi tak dapat bezakan baik dan buruk....

Jika sebaliknya.... pi mampuih laaaa... kat dia... ada gua kisah.... alamat kubur dia dengan kubur gua lain lain maaaaa..... hahahahaaaa....

Lagipun muka mamat tu pun dah terpampang.... terpulanglah kepada makbapak dan sanak saudara dia nak nasihat ke... nak bagi penerajang sampai mampus ke.... pandai2 diorang lah..., kalau mamat tu adik beradik gua... dah tentu2 mampus kena pancung.... bikin malu keturunan jer...

Dan tak semestinya Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu... seperti yang selalu gua sebutkan sebelum ini, itu semua mentaliti puak2 bangang umnoapco melayu hutan, melayu felda dan melayu kampung.... sebab Islam itu bukan hak esklusif bangsa melayu sahaja. Dan segala gejala masalah sosial dan keruntuhan moral anak2 melayu zaman ini berpunca dari Keraaaaajaan barisan nasional. Samalah juga dam isu gay ini...

So... Islamkah si Azwan Ismail nih......??? Lu orang jawap laaaa.... sendiri.... atau pi tanya Ulama 40 umnoapco dan Jamil Khir Baharom jelah...

9 IkutSukaLu...::

Pena Marhaen Friday, December 17, 2010 9:20:00 PM  

mamat ni patut disula hidup-hidup...

Aa Friday, December 17, 2010 9:31:00 PM  

Bace sejarah Kaum Nabi LUth kat deme kot mau berubah.

bunbinban,  Friday, December 17, 2010 9:34:00 PM  

pulak...mamat bangang ni bodoh tahap pointer 4 ni. Ustaz dan yg lain2 tu termasuk rakan2, beradik berpandu kepada ajaran islam bkn berpandukan dorang heterosexual...nak aku lempang la jugak bangang ni.

melayu meloya,  Friday, December 17, 2010 10:25:00 PM  

berbanggalah perkasa, pekida dan umno dan segala serba serbi NGO melayu dengan hangpa punya ketuanan MELAYU.. ambik sebijik!!rajagopal pun boleh laa tumpang bangga!!

nih ada lagi!!

http://tulahan.blogspot.com/2010/12/kisah-bekas-paderi-kristian-melayu_17.html

MOH KEMBARA Friday, December 17, 2010 11:06:00 PM  

Salam, Astaghfirrullah! Takde rasa malu. Nampak cam bangga. Ni nak maki ni...

ThinkPositif Saturday, December 18, 2010 12:39:00 AM  

Bagi aku ada skit btl la kata mamat nie... tak salah mengaku gay n ajak lagi ramai smua mengaku diri mereka kalo dah macam rasa songsang tue... sbg muslim kita kena pikir la n aggap ujian perasan atau nafsu kepada kaum sejenis nie sbg cabaran untuk menjadi muslim terbaik.. Orang2 yg dengar pengakuan mereka pula jgn la tau mengutuk je tp yang penting sama2 bg dorongan dan membantu mereka hilangkan rasa camtue... saya ada kawan yg camnie n katanya bukan dia nak rasa feel gay tue... sbg rakan sy bagi semangat kpdnya aggap ini ujian tuhan dan berusaha jadi lelaki normal... Allah takkan uji hambanya melebihi tahap kemampuannya,... Jd saya yakin kan dia pasti blh berubah n jadi lelaki yg terbaik dari lelaki yg sudah mmg normal...:-)

adam,  Sunday, December 19, 2010 10:20:00 AM  

bro, yg ni plak camne?

http://satoo.tv/vidid/202

opisboi Sunday, December 19, 2010 3:12:00 PM  

mungkinkah ahli UMNGOK ramai yang kaki EKZOS macam seypol, aku rasa tak mustahil sebab UMNGOK macam tak kisah dengan gejala ini dah lama bertapak di malaysia.jgn sampai melaysia di laknat olih allah..ayuh harusanasini mana patwa anda.

Ladfe Amir Tuesday, December 21, 2010 5:33:00 PM  

ada tak hamba Allah yang buat laporan polis pasal mamat ni.
kalu pasal lagu negaraku dihina..ramai yg buat laporan polis.

tapi bila agama islam dihina oelh mamat sengal yg namanya islam (pengakuan gay tu dah macam mneghina agama)..takkan berdiam diri

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP