IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PR nak Wonderpets Dengan bn...???? Hilang Akal ke...????

>> Monday, December 20, 2010

Sambil mengikrarkan taat setia kepada Yang di-Pertuan Agong, rakyat dan negara, Pakatan menegaskan kesediaannya untuk bekerjasama dengan kerajaan BN untuk menggubal akta tersebut, berdasarkan kepada enam isu penting.

Enam isu tersebut ialah:
1. Menghapuskan semua deklarasi darurat.
2. Memansuhkan semua undang-undang anti-demokratik.
3. Menghormati perjanjian untuk membentuk Malaysia bersama-sama dengan Sabah dan Sarawak.
4. menjamin integriti pilihanraya umum.
5. Mengembalikan pilihanraya kerajaan tempatan.
6. Mewujudkan kebebasan akhbar.
Perghhh.... satu cabaran buat bn, tapi sampai mampuih pun bn takan setuju punya.... sedangkan akta tanah negara pun diorang boleh pinda untuk kesenangan diorang... inikan pulak nak pinda akta yang bakal menyusahkan diorang... gilababi ke apa nih....???

Dan terlebih gilababi lagi beb... kalau diorang boleh bersetuju kerana selama ini diorang dah sebati dengan 6 perkara tu....

Nak bercakap soal demokrasi dengan bn...??? ha..ha..ha... PR bikin wa ketawa guling2 daaa...

Lupakan jelah....!!!! Sedangkan tempat sebagai lambang Demokrasi tertinggi iaitu Parlimen pun diorang boleh kanggaroo kan... inikan pulak nak bekerjasama menuntut pemulihan demokrasi konon.... apo.. lu orang tak cayo... lu orang boleh pi tanya dongan Pandikar Amin Tak Mulia Sialan tuhhhh....

Lopaih tu... poei tanyo pulak dongan si badut Undang2 Malaysia... si Gani anak Potai... apo dio dah buek kek undang2 Malaysia nih..????

Demokrasi telah lama terkubur di Malaysia nih... yang ada hanyalah Demokrasi terpilih... dan Apco bukannya bodoh chek.. oooiiiii...., yang ianya.... tak perlu bekerjasama dengan bn, yang diperlukan ialah jahanamkan, bungkus dan humbankan bn ke laut china selatan... buat selama-lamanya itu yang sebetulnya.

Sebabnya... barisan nasional dah tak relevan lagi dalam abad ke 21 nih.... kerajaaaan barisan nasional hanya untuk tok nenek moyang dulu2 jer... jenis berterimakasih dengan beras sekampit dan kain pelikat setiap empat lima tahun sekali..., barisan nasional sebuah keraaaajaan korup... dan sebelum kesinambungan pembodohan dan penindasan dari keraaaajaan barisan nasional berleluasa lagi... baik nyahkan jer... dalam PRU-13... tak perlu buang masa nak bekerjasama dengan diorang...

Dengan barisan nasional tak perlu bertoleransi... kill... kill... die... die... campak ke laut.... biaq depa mampuih lemas berkawan dengan setan iblis segitiga bermuda.... hahahaha....

Go to Hell to umnoApco/bn..... bye..bye wal cibaiiii.....

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, December 20, 2010 2:08:00 AM  

Yang suka berkawan dengan setan setahu aku adalah PAS....

jai,  Monday, December 20, 2010 6:04:00 AM  

Tanpa Nama berkata...

Yang suka berkawan dengan setan setahu aku adalah PAS....

==========================================

Kah kah kah...

Dan yang suka berkawan dengan IBLIS setahu aku adalah UMNO...

Kah kah kah...

yat Monday, December 20, 2010 9:37:00 AM  

elok la tu, sekorang kawan setan, seorang kawan iblis...macam cerita p ramlee, perompak jual penyamun...

Pakwe Monday, December 20, 2010 9:51:00 AM  

aik jang..speaking nogori nampak..

nak ganti rais yatim ko??

huahuahua...

tk kisah la kawan ngn setan ke ngn iblis ke ngn jin ke..sama je ngn kawan ngn pelingkup dan pengkhianat bangsa...podohal la

tukang kata,  Monday, December 20, 2010 3:48:00 PM  

wonderpets,wonderpets kami datang membantu B-END yang kesusahan kami tak besar dan kami tak kuat bila bekerjasama semua jadi mudah.... boleh caya ke kerjasama dengan B-END ni macam kerjasama main gusti jer

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP