IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PR Nak Harapkan Siapa..??? Jika Menang PRU-13

>> Tuesday, December 14, 2010

“Pada Sabtu lalu, perdana menteri mengatakan jika BN tidak boleh menang, tiada pihak lain yang boleh atau harus menang."

Ini satu kenyataan bahaya... apa yang akan berlaku jika BN kalah dalam pilihan raya umum akan datang?” katanya lagi.

Petikan dari MalaysianInsider.
Apa pendapat lu orang dengan kenyataan Najib Razak nih... selaku Presiden umnoApco dan Perdana Menteri Malaysia.

Gua pernah dengar sembang kedai kopi di port-port umnoApco dan dari member2 parti laknat nih.... diorang kata kalau umnoApco/bn kalah PRU kali ini... pasti huru hara...., gua tak tau la pulak huru hara macam mana yang diorang maksudkan....

Apakah ini suatu perancangan dari puak2 parti haramjadah nih....??? Kalau betul memang bahaya...,

Dan apakah perancangan dan tindakan dari PR... jika perkara ini berlaku. Nak harapkan Polis.... sendiri mau ingat laaaaa.... nak harapkan tentera... hahahaaaa.... nak harapkan Mahkamah... ooolalalala...

So... PR nak mengharapkan siapa untuk mengelakkan perkara ini dari terjadi...

Kalau rampasan negeri Perak boleh di halalkan.... inikan pula kemenangan secara demokrasi 1Malaysia... kita semua harus ingat nama jer... "Ketuanan Melayu" tapi pakai kepala otak Yahudi Zionis beb....

So... waspada jelah....

7 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, December 14, 2010 11:46:00 AM  

sbb tu dari dulu lgi anwar cari pengaruh luar.... jgn risau... negara luar smua sokong anwar...! rkyt mlysia?? hahaaa.... berapa kerat sgt yg mmihk kt brisan neraka tu...??????

Pakwe Tuesday, December 14, 2010 12:25:00 PM  

hehehe..masa pru ke 12...lepas denga keputusan yg kuar pagi2 buta masa musang mengawan...tepat 7;30 pg pak cik aku..kroni kuat umno...datang umah lepak umah aku borak ngn bapak aku benentung dentam tension pkr menang...ahahahhaa..dia kata apa...nk jadi 1969 balik...ahahaha apa yg ada masa 1969???aaahahahahahhaa..itu la secret weapon umno...ehhehehe

ahmad muhammad Tuesday, December 14, 2010 2:46:00 PM  

habis tu, apa guna kalau PR menang bro!!! aku nak undi PR ni, rasa was2 pulak...sapa nak tolong nanti?..kalau cam ni tak jadilah aku undi PR...guano bro ISA?

nh Tuesday, December 14, 2010 5:33:00 PM  

wah!! dia punya ckp sudah macam tuhan..

MOH KEMBARA Tuesday, December 14, 2010 7:07:00 PM  

Salam Yob ISA, ni satu ugutan menakut2kan rakyat...

Lang Wednesday, December 15, 2010 4:23:00 PM  

mageran akan bergema semula...

kalau tidak pon contohi negara jiran belah utara...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP