IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perogol Itu Bernama RAIS YATIM...????

>> Tuesday, December 28, 2010


Buka blog sana... cerita Menteri rogol Amah. buka blog sebelah sini... cerita Menteri rogol Amah... semuanya bagi hint dan clue siapakah Menteri tu.... masing2 playsafe.... termasuk gua, pasal Menteri tu jaga internet beb.... masing2 takut line internet kena potong.... hahahaha....

Ada satu blog tu... siap bagi clue Menteri tu takda Bapak.... hahaha... memang gua tak bleh blah dengan dia punya quote...., siapa lagi Menteri dalam kabinet dapur Najib yang takda Bapak kalau bukan mamat ni.... so... gua nak tanya dengan Menteri tu secara terus terang....


Woooiiitttt.... RAIS YATIM.... dah dua tiga hari berita ni tersebar apasal lu senyap jer.... lu kan Menteri yang jaga Warisan dan banyak baca buku kan.... sampai dapat anugerah Tokoh Buku Malaysia... takan lu tak tau pepatah ni.... "Kalau diam jer.... itu tandanya setujulah..."...

hahaha.... apakah lu bersetuju dengan tuduhan tersebut.... kalau tak setuju tolong nafikan.... dan saman semua pemfitnah2 tersebut termasuklah wikileaks dan akhbar2 indonesia tu...
"and now with talk in the Umno Blogs that the Minister who raped the Indonesian maid is Rais Yatim the government may be hard-pressed in covering up this scandal any further."

Sumber dari sini.
Dan jikalau betul lebih baik lu letak jawatan, balik jelebu pergi bakar jambatan bosi kat batu kikir tu.... tak pun lu buat harakiri.... mana mau letak muka woooiiii..... takan lu nak harap "win..win.. situation" lagi kot.... itu Pulau Batu Putih takda suara bhai.... lu boleh kelentong apa saja...

Sekali ini lu nak kelentong apa lagi bhai..... apa punya haprak la... menteri kat malaysia nih..... jadi...

Penafian lu sebagai yang di tuduh... amat diperlukan..... jeng...jeng...jeng....!!!!

18 IkutSukaLu...::

Irwan Tuesday, December 28, 2010 7:17:00 PM  

Lu memang gila, lah ISA...Lu memang hero wa....asalkan lu kurangkan mencarut...


hahahaha

wann Tuesday, December 28, 2010 8:10:00 PM  

dua tiga hari ni tertanya tanya sapa laa gerangan.... dah meletup bommmm

cicitHJHASSANu Tuesday, December 28, 2010 8:29:00 PM  

salam tuan...

tokoh buku yang teman tak lalu tuh...patut ayatnya berbelit2

memang dasar ini menteri!

ya ampun kiranya berita ini tidak benar.

Edyes Tuesday, December 28, 2010 8:39:00 PM  

ok bro... gua dah pulangkan balik apa yg gua cilok... tgk blog gua.. hahaha

Edyes Tuesday, December 28, 2010 8:41:00 PM  

macamana lu overtake gua balik ?? hahahahahaha

ANAK ADA BAPA,  Tuesday, December 28, 2010 9:44:00 PM  

BRO ISA...LU MEMANG HEBAT LAH...DASAT LAH LU...KALAU BOLEH KASI LASER LG LAH BRO!!!

PENDEDAHAN RAIS ANAK YATIM NI AMAT MEMERANJATKAN...MOGA ADA SIASATAN LANJUT UTK MEMBUKTIKAN ATAU MENAFIKANNYA!!!

Anak Ulu Cheka Tuesday, December 28, 2010 10:26:00 PM  

kantoi lama dah tu...tunggu nak kiok je dah heheheh

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:02:00 AM  

Irwan;

Gua masih waras bro..., gua mana ada mencarut bro... gua maki hamun jer... kat puak2 yang kurang ajar dengan rakyat...

mencarut dengan maki.. lain maksud bro...

hahaha...

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:04:00 AM  

wann;

dah banyak sangat clue yang mengaitkan anak takda bapak tu... semua orang masih nak berkias2...

letupkan jelah...

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:05:00 AM  

cicitHJHASSANu;

gua pun harap ianya tak benar... moga ada penafian darinya... bikin malu 1malaysia dong..... hahaha...

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:06:00 AM  

Edyes;

sanggup ke... lu temankan gua dalam ISA...

hahaha....

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:07:00 AM  

Anak Ada Bapa;

Gua harap anak takda bapa ni akan menafikannya... dan saman semua pemfitnah tu bagi membersihkan namanya dan negara...

Isa Wednesday, December 29, 2010 12:10:00 AM  

Anak Ulu Cheka;

Memang dah lama kantoi, tapi di rahsiakan oleh kabinet pak lah...

pecah lubang pun pasal dokumen amerika bocor pada wikileaks... kalau tidak... lu pun tak komen kat sini kan....

dah boleh sembelih ke... mamat tu... hahaha...

bestoneoffour Wednesday, December 29, 2010 12:53:00 AM  

Mana ke rupanya amah indon yang membuatkan pak menteri 1malaysia sangap sangat ni....

Anonymous,  Wednesday, December 29, 2010 6:00:00 PM  

salah tu robengah YANG memang MEMBUTUHKAN BAPAK MENTRI yang hanya menurut perintah saja.yaa betul dibutuhkan-nya-lah

Anonymous,  Thursday, December 30, 2010 9:31:00 PM  

ape laa korang nie..
niee Malaysia leee mana ada undang untuk menteri...semua akta dan undang2 tu untuk orang cam korang jeee...
pak menteri dan anak beranak, semua bebas dari undang2..letup orang pun boleh bukan setakat rogol..
tutup kes lee....
kalau nak tegak undang2 pergi duduk negara lain le..NI MALAYSIA LEE BEB, NEGARA 1PARIA, UNDANG2 UNTUK RAKYAT DAN PERMAINAN PEMIMPIN..

rosn,  Thursday, December 30, 2010 9:51:00 PM  

apa kata sekali sekala bro ISA tulis bagi penerangan/mengajar kat luar sana yg ngokkk, yg bodh, yg bengapp2 tu..kaji ajar sikit cara camna nak undi pemimpin.tulis lee artikal ajar dorang sikit nak undi tu nak buat camna bukan pakai main pangkah ikut parti jee..kasi ajar kat dorang camna nak undi, pilih calon yg elok/baik bukan berharta tp sombong. kalau takde calon yg baik/eolk ajar dorang camna nak rosakkan undi biar semua calon tak menang..salah satu cara nak tunjuk kuasa rakyat bukan camni haaa..ini lah bodohh ngok main pangkah jee calon sampai perogol pun dipilih jd wakil rakyat..
gua harap sangat kalau bro boleh tulis artikal camtu. biar rakyat tahu hak masing2 bukan pilih calon ikut parti tp tengok calon yg baik..
kembali kan Malaysia kepada lebih bermaruah. Malaysia dah hancur dah jd mcm israel dah..semuanya boleh..
undang2 hanya untuk dipermainkan..

Fooart Wednesday, January 05, 2011 1:23:00 AM  

Apa la lu bro...suruh Rais bakar jambatan bosi Batu Kikir.......mana ado lagi......now dah jambatan batu. Den orang Batu Kikir....bukan orang Jelebu....yukssss......dan orang Batu Kikir tak main la rogol Ammmmaaahh...mana ada kelas!!! Kita klu dah gian kahwin je 4.....tu pun pilih-pilih gak.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP