IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Otak Malam Jumaat...!!!

>> Thursday, December 09, 2010


Apasal... kalau tajuk malam Jumaat jer... mesti kisah lucah ke...??? Sori.. beb... ini kisah lain beb..

Bacalah kisah benar ini dulu sebagai iktibar..., kisah ini benar-benar terjadi padaku sewaktu aku kanak-kanak dahulu.

Ayah aku suka memberi amaran padaku dengan menjeling garang jika aku membuat sesuatu yang tidak disukainya. Contohnya, jika ke kedai, kalau aku mengambil gula-gula, dia akan menjeling padaku bermakna aku disuruh letakkan semula gula-gula itu ke tempatnya semula.

Suatu hari, aku mengikut ayah ke surau untuk solat maghrib. Ketika sedang rukuk, aku melihat kain pelikat tok imam tersepit di celah punggungnya.

Aku yang 'konon'nya ingin membantu, terus menarik kain yang tersepit itu. Ayahku yang sedang solat terus memberi jelingannya padaku.

Aku pun faham maksudnya itu, lalu terus memasukkan semula kain pelikat tok imam itu semula ke celah punggung tok imam tadi Apalagi, melatah lah tok imam tadi.

Habis satu jemaah batal solat mereka kerana turut terkejut dengan latahan tok imam tadi. Ayahku yang bermuka merah padam menahan malu dan marah mengheret aku balik ke rumah.

Malam tu, berbirat punggung aku dirotannya.

Moral: Jangan memandai nak masukkan kain ke celah punggung tok imam.

di petik dari email.

Yang ini takda kena mengena dengan kisah di atas, cuba lihat bentuk otak manusia tu... bentuk apa tu...???

5 IkutSukaLu...::

sekamar rindu Friday, December 10, 2010 12:18:00 AM  

salam...

hehehehe...bro mohon izin saya copy entri ni.....


hahahhahhaa..

Pue,  Friday, December 10, 2010 12:28:00 AM  

salam...

otak tu mcm katak nk melompat je...hehe

noorafzan Friday, December 10, 2010 11:58:00 AM  

salam bro.
haha, tu la dia.
betul2 bendul dan lurus.
Baik betul anak sapa la h ni.
=)

sama ngan acik Pue saya nampak cam katak gak .

mahaza Friday, December 10, 2010 12:12:00 PM  

Pi seminar otak pengaktifan otak tengah.... otak kiri kreativitri otak kanan input... anggota badan berlawanan dengan otak - kiri lwn kanan. untuk otak kiri lebih aktif sebab selalu tidur kana aktifkan belah kanan.... mungkin sebab itu tahfiz lebih cekap mengingat dari pelajar biasa sebab membaca dari kanan ke kiri - quran (otak kiri berfungsi lebih).

Pue,  Saturday, December 11, 2010 9:37:00 AM  

Salam noorafzan..
katak2 aku pun, xla mcm katak2 kat luar sana tuh....haha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP