IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Tolong Campak Menteri Cibai Ni Jauh2..!!!!

>> Saturday, December 11, 2010

Lu orang tengoklah... setiap kali harga barangan naik, setiap kali itulah Menteri2 Bermulut Hancing ni bagi Amaran dan nak Pantau peniaga2. Hasilnya macam cibai..., berapa efisiennya pemantauan yang dilaksanakan.

Setakat melalak konon nak pantau sana sini, ambil tindakkan hangat2 taik ayam sekadar buat cukup syarat jer... baik tak payah. Itu semua wayang bangang nak membodohkan rakyat jer...

Macam Menteri haramjadah kat bawah ni..., hari tu dia jugak yang cakap "minyak tak akan naik harga dalam masa terdekat nih".. tup.. tup.. naik jugak..., hari ini dia jugak kata bab pantau memantau nih...

Lu orang agak2 apakah perkataan yang sesuai buat Menteri Penipu ni...???

Dalam kepala otak gua nak maki carut jer... si bangsat nih dengan perkataan dalam "kain"...


Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob memberi amaran kepada para peniaga agar tidak menaikkan harga barangan sesuka hati kerana perbuatan mereka itu kini sedang dipantau dan direkodkan.

Dia berkata, biarpun buat masa ini tiada peruntukan undang-undang yang boleh dikenakan terhadap peniaga 'cekik darah', tetapi semua rekod tersebut akan dijadikan rujukan apabila Akta Anti Pencatutan 2010 mula berkuatkuasa April tahun depan.

"Cakap tak jatuh, sembang macam kepala B*T*H".....

Gua harap si Najib Razak akan campakkan Menteri Cibai nih dalam rombakan kabinet selepas Krismas nanti...  


PRU-13... - Gua harap RAKYAT campakkan si Najib dan Gerombolannya jauh2 pulak...

20 IkutSukaLu...::

KhairulMarhaen Saturday, December 11, 2010 1:10:00 PM  

menteri ni mmg cibai...segala apa yg diorang cakap tu semuanya ayat skema ikut skrip..tu semua wayang laa!!

ISA Cibai,  Saturday, December 11, 2010 1:44:00 PM  

Lu la cibai!!....

Pegidah... bukan bapak lu punya minyak!!!

A Mum Of Three Mohd Saturday, December 11, 2010 1:53:00 PM  

Salam Isa,

Bukan setakat satu tu jer. Jom kita pakat-pakat humbankan keseluruhan Kabibet Dapur si Najib yang dah tak boleh pakai tu!!

Menyemak dan menyesakkan nafas jer!!

sekamar rindu Saturday, December 11, 2010 2:11:00 PM  

salam..tuan

suka komen A Mum Of Three Mohd tu...:)

Panglima Muda Saturday, December 11, 2010 3:37:00 PM  

dia cakap pakai text macam imam dalam masjid kut....

Anonymous,  Saturday, December 11, 2010 4:15:00 PM  

Kah kah kah kowang wat lawak apsal? UMNO = BERUK. MENTERI UMNO = MENTERI BERUK. Mereka bukan owang sebab tue mereka bebas naikkan rega weh kah kah kah

AMENO WORLD.

marhaenhandsome,  Saturday, December 11, 2010 4:23:00 PM  

bukan beruk je.. lembu boleh (sbb buat demonstrasi kepala lembu) babi pun boleh.. (togak arak mcm mineral water mengalahkan kafir, tinggal tak makan babi je lagi).

tapi last2 tetap mengaku Islam.. alahai pecacau umngok..

Anonymous,  Saturday, December 11, 2010 4:54:00 PM  

menteri tu nak mematau ke nak meman*t*t je pandai.
Mmg ptut sume mentri kabinet kena humban dlm prigi bute ni

Anonymous,  Saturday, December 11, 2010 4:59:00 PM  

Betui tu TanpaNama atas ni, menteri tu sebenarnya bukan cakap pantau memantau....dia sebenarnya nak cakap pantxt memantxt tapi wartawan tak berani nak tulis lagu tu....

Anonymous,  Saturday, December 11, 2010 5:31:00 PM  

BUAT APA CAMPAKKAN MENTERI SORANG NI BRO...KAN LBH BAIK KITA CAMPAKKAN SEMUA MENTERI PD PRU 13 NANTI...KAN IDEA YG BAGUS!!!

Isa Saturday, December 11, 2010 8:09:00 PM  

Khairul Marhaen;

Ikut skrip..? patut laaaa... apa guna jadi menteri kalau macam tuuuu...

Isa Saturday, December 11, 2010 8:11:00 PM  

ISA Cibai;

Habis tuuuu... Bapak lu punya minyak ke...???? Sebab adanya orang macam lu laaa.. yang mencibaikan rakyat...

Isa Saturday, December 11, 2010 8:12:00 PM  

M3M;

Ayat kat bawah sekali n3 tu dah bagitau.... tunggu PRU-13.

Isa Saturday, December 11, 2010 8:12:00 PM  

sekamar rindu;

Kalau suka, jangan lupa PRU-13 nanti... kempen pada kawan2 semua...

Isa Saturday, December 11, 2010 8:13:00 PM  

Panglima Muda;

Kalau macam tu, patut la cakap macam orang takda otak...

Isa Saturday, December 11, 2010 8:14:00 PM  

marhaenhandsome;

Gua sokong lu 100%... cayalah bro...

Isa Saturday, December 11, 2010 8:15:00 PM  

Buat Tanpa nama semua;

Lu orang punya komen gua sokong...., tapi gua lagi suka kalau lu orang letak nama (walau nama samaran).

Baru syok sembang beb....

Anonymous,  Saturday, December 11, 2010 8:19:00 PM  

JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...

Anonymous,  Sunday, December 12, 2010 1:00:00 AM  

Isa,

Dah nama aku Tanpa Nama, nak buat macamana?

Anonymous,  Sunday, December 12, 2010 1:03:00 AM  

ADA NAMA ATAU TARAK NAMA TAK PNTNG BRO ISA...YG PNTNG KAMI SOKONG DAN UNDI PR...BRAVO ISA...WA SOKONG SAMA LU...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP