IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Pengkhianat Felda - Wikileaks

>> Tuesday, December 14, 2010

Gua tak nak komen apa2.... gua tak nak kacau daun pasal Felda, pasal Najib Razak warning dah... katanya sesiapa yang tuduh Felda Bankrup sebagai pengkhianat. Perghhhh.... keras sungguh tuduhan tersebut dari mulut hancing seorang PM.... hahahaha....

So... hari ini gua tendang balik tuduhan sebagai Pengkhianat tu kepada Najib Razak.... tapi bukan gua yang tendang tau..... mamat kat dalam klip video nih... yang cakap.... hahaha.... 



Sekarang ini... siapakah PENGKHIANAT sebenar..... jeng... jeng... jeng......!!!!!

Wooiiittttt..... warga felda...!!!! Lu orang tidor lagi ke....???? Dah kena kencing dengan Kerajaaaan bn masih nak sokong lagi.....

1 IkutSukaLu...::

Putra IJ80 Tuesday, December 14, 2010 1:11:00 PM  

Semalam gua pegi ziarah saudara baru balik Mekah di Felda ,

Dlm sembang sembang selepas majlis kenduri, cerita yg terpancar mengenai Pak Arab yg.berniaga di Mekah konon memuji Malazia dan kebaikan Najib.malah pak syikeh dari Turki pon memuji gek.

Maka ramai lah di antara tetamu itu menyambung cerita macam Al Syiekh Zulkifle Kulim, ada janggut sedikit pakai ketayap yg.baru dapat, di sedekahkan ole saudara gua baru balik dari Mekah tur.

Konon warga Felda wajib berterima kasih pada Kera-jaan yg.membela nasib warga Felda sahingga mampu pergi ke Mekah hasil dari kelapa sawit yg.mereka perolehi.

Berdesing desing telinga Gua mendengar segala hujah nya hampir sama skrip dgn yg di dengar dlm TV.

Secara keseluruhan nya org.FELDA yg.tua tua masih sayangkan kera-jaan yg.ada,walaupon setahu gua,duit saudara gua pegi Mekah itu ada lah hasil dari wang gaji yg.di kumpul dari anak anak dan saudara yg.perihatin pada nya setelah bepuluh puluh Tahun mengusahakan tanaman Kelapa Sawit di Felda tapi masih di tahap atau takok lama.

Malah wang sebenar di kumpul dlm tabung Haji ole nya tak sampai RM5k sejak berpuluh puluh tahun dulu,kami tambahkan sahingga meningkat yg mencukupi bagi nya dapat kouta ke Mekah.,dan wang itu bukan duit hasil dari sawit Felda.

Begitu lah puak puak Penipu pembelit melakukan kerje mereka melalui TV akhbar sahingga semua kebaikan datang dari mereka,sedangkan kami yg.keluar duit langsung tak di timbulkan cerita.

PRU13? PR ? jalan berliku ke Putrajaya.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP