IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Malaysia vs Warga Indonesia - Siapa Juara Rogol...

>> Tuesday, December 28, 2010

Siapakah di antara mereka....

"Kakak saya telah diperkosa oleh majikannya Pak Menteri beberapa kali. Hingga satu hari tanggal 19/02/07, kuasa Allah perbuatan kejinya itu telah terlihat oleh Datin isterinya yang sangat baik melayan semua pembantu rumah. Datin telah hantar kakak saya pulang ke Indonesia keesokannya, tanggal 20/02/07," cerita adik mangsa kepada badan yang menjaga kebajikan pekerja Indonesia yang bekerja di luar negeri itu.

Apa bezanya Menteri Malaysia yang merogol warga Indonesia dengan Warga Indonesia yang merogol warga Malaysia....?????

Kes warga indonesia rogol anak kandungnya sendiri di Muar. Di hukum penjara 28 tahun.

Kes warga indonesia rogol dan bunuh kanak2 berumur 9 tahun di Sungai Petani.

Kes warga indonesia rompak dan rogol isteri depan suami dan anak2nya.

So... apa bezanya dengan kisah Pak Menteri Malaysia yang stim terlampau nih dengan warga indonesia yang gersang di Malaysia. Bezanya...

Jika semua warga indonesia terbabit berjaya di berkas dan di tangkap dan di jatuhkan hukuman di negara ini. Dan Pak Menteri Malaysia pula mungkin akan terlepas tanpa sebarang siasatan, apatah lagi untuk di tangkap... kah..kah...kah....

Dalam senario begitu.... jadi anggaplah bahawa Pak Menteri Malaysia ini sebagai seorang Hero Malaysia yang telah berjaya membalas dendam terhadap kerakusan jenayah warga indonesia yang merosakan pompuan2 dan membuat jahat di Malaysia.

Sebabnya... kalau melalak lebih2 pun, buat menyakitkan hati jer.... kerajaaan barisan nasional akan buat bodoh jer... dan mempertahankan Menteri2 diorang. Jadi redha jelah.... selagi berada di mukabumi malaysia nih.... kalau di mukabumi Jepun mungkin Pak Menteri tersebut dah letak jawatan dan melakukan harakiri.....

kah..kah...kah..... pi mampus lah kat menteri terlampau tu.... kubur lu dengan kubur gua berlainan alamat beb.... lu rogol lu tanggung laaaaaa....

3 IkutSukaLu...::

Pencacai Semalaysia Tuesday, December 28, 2010 2:12:00 PM  

yg pastinya... najib mongol bapak rogol terhebat abad ketuanan melayu ni..!! kahkahkahkah

Isa Tuesday, December 28, 2010 3:07:00 PM  

Pencacai Malaysia;

ohhhh... itu bapak segala bapak kat malaysia nih... pasal tu bapak borek anak rintik...

hahahaha....

bestoneoffour Wednesday, December 29, 2010 12:38:00 AM  

Assalamualaikum, nak komen apa yer. Nak pekena teh tarik, roti banjir kat kedai mamak dah tak mampu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP