IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Contohi Warisan Sumpahan Mahsuri... kah..kah..kah...

>> Monday, December 27, 2010

Gua pun tak nak terlepas untuk mengucapkan TAHNIAH kepada Malaysia kerana berjaya mengharumkan nama negara..., tapi sori ekkkk.... bukan TAHNIAH kepada pasukan bolasepak kerana berjaya "BALUN" Indonesia..., bukan kerana bolasepak beb.... jangan salah faham.

Kalau dalam hal sukan gua dah lama boring dengan tahap sukan malaysia nih, lagipun dah memang trend malaysia, menang sekali riuh sakan... lepas tu kena tunggu lagi 10 tahun baru boleh menang lagi sekali.... sukan malaysia tak pernah konsisten sebab banyak sangat penyangak politik yang menyemak dan berlagak pandai pasal sukan... semua tu satu spesis dengan Dr. Rozmey... kah..kah...kah....


Sebenarnya gua nak ucapkan TAHNIAH kepada Menteri Malaysia yang berjaya "BALUN" amah indonesia, sekaligus mengharumkan nama negara dengan "Kes ROGOL AMAH".... Malaysia Boleh.... cayaaaa...lah....


Seperti laporan dari Tenaganita Indonesia, dan laporan dari blog2 yang tengah dok panas la ni.... hehehe... Malaysia Boleh....

Malaysia ada Menteri Raba-Raba
Malaysia ada Menteri Perogol
Malaysia ada Menteri Penipu
Malaysia ada Menteri Penyamun
Malaysia ada Menteri Nikah Secara Haram
Malaysia ada Menteri Pelakon Porno
Malaysia juga pernah mempunyai Menteri yang boleh menipu jemaah kabinet Menteri
Malaysia juga ada Menteri yang setiap hari jumaat melepak di hotel
Malaysia juga dikaitkan dengan Menteri Pembunuh
Malaysia juga ada Menteri yang adiknya kantoi dadah berkilo-kilo, tapi lepas beb....
Malaysia juga ada Menteri yang beli banglo dan tanah bawah nilai pasaran...
Malaysia juga ada Perdana Menteri Pompuan yang ntah siapa yang melantiknya... wa puchi tau...
Malaysia ada Menteri yang macam-macam ada...... hahahaha.... macam kabinet menteri pulut serabai jer...

Akhlak Menteri2 Malaysia setaraf dengan Banduan2 di Penjara dan Sundal2 di belakang lorong. Bezanya banduan2 dan para Sundal2 tersebut tiada kekebalan politik.... pasal tu diorang di hukum penjara dan di pandang hina, sedangkan kesalahan keji Menteri2 Malaysia bukan setakat di sorok bawah karpet Deepak.... malahan you help me... gua help you...

Dah laaa... segala perbuatan keji dan hina di cover baeeekkkk... punyeaaarrr.... malahan di sanjung di julang pulak lagi...., apa pun semuanya sudah termaktub dalam Al-Quran... apabila rakyat memilih bangsat2 celaka sebegini sebagai pemimpin. Akibatnya dah tak lama nak kiamat lah tu....

Malaysia sebenarnya tak perlukan bangunan 100 tingkat, malaysia tak perlukan mercu tanda yang hebat2 untuk mengharumkan nama negara.... cukuplah dengan kehebatan yang di hebahkan tanpa modal, tanpa tender dan kos yang tinggi bagi mengharumkan nama negara.... oleh Menteri2 pilihan rakyat mazhab umnoapco yang bangang lagi bebal....

Syabas dan Tahniah kepada pengundi2 yang telah berjaya dan bijak memilih pemimpin negara seperti ini.... kah..kah...kah....

Dan TAHNIAH sekali lagi kepada Pak Menteri Malaysia yang berjaya BALUN amah Indonesia.... lu memang hebat.... "Now I have change my mood".... hehehehe....  dan beliau juga berjaya saiko amah tersebut kalau pecah tembelang.....

"Dia telah diminta bersumpah untuk tidak memecahkan rahsia itu jika tidak akan disumpah tiga keturunan,"

Perghhhh... Sumpahan warisan Mahsuri 7 keturunan, Sumpahan warisan Robengah 3 keturunan jer... takpa..takpa... kekalkan semangat Warisan Sumpahan tu.... muakakakahhhh.... di Masyar nanti lu tengok lu punya Warisan Sumpahan tu laku atau tidak.... kah..kah..kah....

Jagalah Warisan Sumpahan tu elok2 yeaaaaa..... tapi gua rasa semuanya ini fitnah semata2 sama macam fitnah Adun Selising.... kah..kah...kah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP