IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Memalukan Persatuan Lebai seMalaysia..!!!!

>> Friday, December 31, 2010

NAMA : MOHD ZAN BIN DURANY.

ALAMAT AKHIR : KAMPUNG TOK PANJANG

PEKERJAAN: MENGANGGUR SEJAK DARI AZALI

JAWATAN : AJK PASTI P.PINANG

KESALAHAN TERBARU : KENCING DUIT GAMBAR KONVO BUDAK-BUDAK PASTI JURU BUKIT MERTAJAM.

KESALAHAN LAMA: MACAM BIASA SMS LUCAH

Seorang lebai kini sedang di cari kerana telah di beritakan mengencing duit budak budak PASTI Juru. Seorang bekas guru Pasti tersebut telah meluahkan perasaan maranhya terhadap lebai tersebut kepada wartawan Abu Nawas baru baru ini.

Menurut Guru Pasti tersebut, sebelum cuti sekolah dahulu Lebai ini telah datang membawa kemera buruk untuk mengambil gambar konvokesyen pelajar Pasti tersebut dan setelah di beri wang bayaran sehingga kini gambar tersebut masih belum di hantar ke Pasti. Guru Pasti tersebut berkata pihak Pasti terpaksa menjawab kepada ibu bapa di sebabkan telah di tipu oleh lebai ini.

Kata guru tersebut lagi, sekolah akan di buka lagi 2-3 hari tapi muka lebai pun dah tak nampak. Tahun depan kami tak mahu ambil gambar dari lebai ni lagi. Kami sangka dia bagus tapi rupanya kaki kencing.

Kah kah kah..baru depa nak tau sapa lebai ni. Lebai ni dah memang kaki kencing sejak dari dulu lagi. Macam mana tak kencing, kerja pemalas, asyik harap simpati orang saja. Kalau denganq tang sembang dia la paling warak dalam dunia ni kah kah kah.

Pada guru Pasti tersebut Abu Nawas nak bagi jaminan. Jangan risau..lebai ni mesti hantaq punya gambaq tu tapi tunggu la buka sekolah nanti. Sebab time tu dia dah dapat pusing duit pendaftaran Pasti Kampung Tok Panjang kah kah kah...Oii lebai dengan orang lain boleh la hang nak pusing...kami kenai sangat hang ni kah kah kah...

Oya..ini berita fitnah...maka di minta dengan segala hormatnya Lebai N The Gang pi buat repot polis.. aku tak sabaq nak kena lokap ni kah kah kah..repot lekas repot lekas... Pi pakat dengan cikgu Pasti kata ini berita tipu kah kah kah...

sumber dari Abu Nawas.

Biasa la tuuu... bro, bukan setakat lebai sekoq ni jer... yang sembang warak dengan pemakaian warak, berlambak2 gang pak lebai yang cakap tak serupa bikin perangai mengalahkan hantu raya dengan Jin Ifrit.... memalukan persatuan Lebai2 seMalaysia jer....

Ehhh.... bro... lu tak telan pil wala' ke.....???

1 IkutSukaLu...::

Anak Ulu Cheka Friday, December 31, 2010 12:22:00 PM  

salam iye ke tok lebai weh...kalau yeh...buang je la seroban tu...buat malu kaum jeeee

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP