IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mau Yang Ori.... Sahaja...!!!!

>> Thursday, December 23, 2010

Pelabuhan Kelang:Ramalan Air Pasang Surut Tujuh Hari.


24/12/2010, Friday
Time                                                              Height

0141                                                           0.39 LOW
0735                                                           4.20 HIGH
1404                                                          -0.12 LOW  (masa paling sesuai)
2004                                                           4.21 HIGH

Ok.... mengikut petua yang baru dapat dari Rosmah... timing dah canteeekkkk.... lepas Jumaat esok boleh pacak khemah tepi laut.... joran 3 batang... cuma nak beli umpun2 dengan udang hidup jer.... lokasi sudah kompom....  priority gua mencari ikan ini.... dah lama tak makan sejak meninggalkan Kuala Muda, Kedah.

Sekali sekala balik kampung pun... takda kesempatan nak mengail ikan nih..... peberet gua nih....


atau ikan ini....


yang ini kalaaauuu..... dapat... hehehe....

gua cari yang ori.... punya... yang belaan berlambak kat BB... hahaha...

2 IkutSukaLu...::

Pakwe Thursday, December 23, 2010 10:33:00 PM  

high low high low..

dah tu ada 4 angka..

karang ada yg beli nombo nnti oi..

ahahahahahahaa

Isa Thursday, December 23, 2010 11:32:00 PM  

Pakwe;

Hang macam biasa jer.... hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP