IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Percaya SPRM...??? hahaha....!!!

>> Monday, December 06, 2010

KUALA LUMPUR 6 Dis. – Bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamad Khir Toyo hari ini ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) di pejabatnya di Shah Alam kira-kira pukul 9 pagi tadi.

Pengarah Siasatan SPRM, Mustafar Ali berkata, Khir Toyo kemudian dibawa ke Mahkamah Seksyen Shah Alam untuk dituduh di bawah Seksyen 165 Kanun Keseksaan atas kesalahan rasuah. – Bernama


Bagi gua ini satu lagi lawak sarkas nak bikin gempak kononnya umnoapco/bn telus dan tidak pilih kasih dalam melindungi geng2 diorang. kah..kah..kah....

Setakat tangkap dan dakwa... Bung Mokhtar pun dah merasa, habis kuat bayar denda jer... hahaha..

Tambahan pulak Ketua Pembangkang Selangor... perghhh... setakat keluar masuk mahkamah jelah.., lima enam bulan lagi keputusannya tiada bukti kukuh untuk menyabitkan kesalahan... hehehe.. ayat2 yang biasa di dengar apabila bersabitkan puak2 haramjadah umnoapco nih....

Kalau lu orang tak percaya tunggu dan lihat..., gua berani cabar suruh Aduka Taruna lari bogel keliling Kota Bahru kalau gua silap... hahahahaaa....

(Melainkan... haha... melainkan kalau Noh Omar betul2 nak menjahanamkan Mat Tempe... ada potensi menjadi bakal MB Selangor baru lepas PRU-13... Senatak Ezam boleh jadi Timbalan kan..., memang masak aaaarrrr... si mat tempe tu...)

weiii... SPRM.. lu orang ada kuasa tahan reman si mat tempe dalam penjara untuk 2 minggu tak...??? tak pun bagi jer... penyapu kat dia... tau la apa dia nak buat dengan penyapu tuuuu... muakakakaaaaaa.....

weeiiii... mat tempe... ooooolalalalalaaaaaaa..... ini hanya tangkapan untuk PRU-13 jer... wayang sarkas bn/umnoapco laknatullah yang di ulang dan di ulang.... macam kes Khasitah Godam tuuuu... hahaha...
 
Happy New Year 1432 Hijrah...

5 IkutSukaLu...::

opisboi Monday, December 06, 2010 5:08:00 PM  

sebab SPeRM ini adalah hasil benih BN..yg pasti khir TOYOng akan di bebaskan dan akan nampak beliau seolah bersih dari tuduhan melulu pembangkang, bersih spt selepas menyapu jalan...dah menang nanti bolihlah membotok lagi

Hashim,  Monday, December 06, 2010 5:56:00 PM  

Bukat setakat SPRM dengan Mahkamah sekali...wa mati hidup balik tak leh percaya.

Wak Selamat Maal Hijrah...sempat lagi baca doa akhir dan awal tahun...melambak dosa wak mencarut kat blog ni...

Hashim,  Monday, December 06, 2010 5:56:00 PM  

Bukat setakat SPRM dengan Mahkamah sekali...wa mati hidup balik tak leh percaya.

Wak Selamat Maal Hijrah...sempat lagi baca doa akhir dan awal tahun...melambak dosa wak mencarut kat blog ni...

sekamar rindu Monday, December 06, 2010 6:42:00 PM  

salam...

selamat petang dan selamat menyambut maal hijrah buat tuan Isa...

bunbinban,  Tuesday, December 07, 2010 1:04:00 AM  

hek hek hek...pru13 dah dekat beb. layannnnn

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP