IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lee Kuan Yew Main Dengan Rosmah Mansor - Pendedahan Wikileaks

>> Monday, December 13, 2010


Lu orang percaya dengan tajuk berita pendedahan dari wikileaks tersebut...???? hahahaha.....

Macam gampang jer.... wa cakap lu... Lee Kuan Yew main YoYo dengan Rosmah Mansor....

Kalau baca media pencacai dah tentu2 bergelocak dengan kisah skandal Anwar Ibrahim... tapi kisah skandal Najib Razak takda pulak kan....

Walau bagaimana pun akhbar pencacai paling celaka di Malaysia Utusan Meloya memadamkan laporan WikiLeaks yang menyatakan Anwar ‘menjadi mangsa perangkap’ yang dipasang kerajaan umnoApco-Barisan Nasional, berdasarkan maklumat yang dikongsi perisikan Singapura - Australia.

Akhbar Pencacai Paling Celaka Utusan Meloya juga tidak melaporkan pendedahan WikiLeaks mengenai kenyataan pegawai diplomatik Singapura yang menyifatkan Najib Razak sebagai pemimpin oportunis dan punca kepada kemerosotan Malaysia, yang disebabkan oleh kelemahan pimpinan politik yang ditadbir umnoApco/bn.

Walau apa sekalipun... pusing sana pusing sini, pi mampuih la kat depa2 tu.... yang gua tau... gula naik harga, minyak naik harga dan segala maknikam naik harga... ada pemimpin2 bangang kat atas tu kisah...???

Yang diorang tau... suruh kurangkan gula takut rakayat kena kencing manis, dan kalau nak gula lebih... tanam tebu sendiri. Kalau nak jimat perbelanjaan, suruh rakyat tanam sayur sendiri kat rumah, boleh la bantu keraaaajaan jimat duit import sayuran, dan mudah laaa... diorang nak belasah duit rakyat sesedap rasa... bangang punya Menteri2 kat Malaysia nih...

So... gua sependapat dengan Pak Bakaq, janganlah menyokong pemimpin2 nih secara membabi buta. Biar babi dengan penyokong2 umnoApco/bn jer... yang buta... kita rakyat yang cerdik nih... jangan jadi buta macam diorang....

4 IkutSukaLu...::

AmenoWorld Monday, December 13, 2010 11:49:00 PM  

kah kah kah.. bengang aku title ko. patut lew kuan yew main dengan DSAI mahu pecah blog ko kena serbu ngan penyokong umno yg babun.. kah kah kah

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) Tuesday, December 14, 2010 6:28:00 AM  

gua sokong ameno world punye cadangan siot. kah kah kah.

seyes, nyampah, fedap, bengkek, rasa berbulu je telinga ngan pihak2 syok sendiri neh. ughhh...

puterajihad,  Tuesday, December 14, 2010 4:05:00 PM  

islam agama yg benar..."that is the right religion, so dont wrong yourselves, and fight against the mushrikun collectively, as they fight against you collectively"
aku akan lawan kemungkaran sampai mati..umno parti celaka!!!

Anonymous,  Sunday, December 26, 2010 6:21:00 PM  

PRU 13 nanti pilihlah pemimpin yg elok sikit, jgn asyik pilih parti sj..kalau asyik pilih parti sj jadi ginilah, semua keburukan yg pemimpin buat pasti ada yg sokong sebab ada imbuhan..pasti ada yg marah sebab kutuk tindakan pemimpin..ni golongan takde pegangan..baik buruk semua bedal...
jadilah Melayu yg bijak dan pandai sebab tuhan mencipta makhluk berpasangan. jd setiap kebaikan pasti ada keburukan..jgn jd melayu murtad tak tau baik buruk..penaik harga pun bagus, tekan rakyat pun bagus, semua bagus asalkan ada imbuhan..piii rahhh mabukkkk...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP