IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kutip Hutang Cara Halus...??? Dan PRK Lagiiii...!!!! Johor.

>> Thursday, December 16, 2010

Maghrib tadi gua singgah di Masjid Seksyen 19, Shah Alam. Berjalan menuju ke pintu masuk gua terpandang satu banner yang menarik perhatian di pagar Masjid. Terus gua ambil gambarnya seperti di bawah tu....


Lu orang agak2 laaaa.... macam mana punya perkhidmatan yang diorang nih berikan... apakah maksud "Khidmat Cara Halus".... hahaha... mistik... mistik...

Mungkin MARA yang menghadapi masalah kutipan hutang pinjaman PTPTN boleh gunakan perkhidmatan ini.... biar buncit perut peminjam2 yang tak bayar hutang pinjaman juta2 tuuuu.... kah..kah..kah...


Kepada MPSA... pantau2 lah sikit pemasangan banner atau iklan apa kejadahnya lagi yang semakin bercambah melekat di mana2 sahaja sepanjang jalan... itu tak termasuk lagi iklan Ah Long yang semakin menjadi2 sekarang nih....

Macam2 cara orang nak cari duit kan....,walau bagaimanapun gua nasihatkan kepada lu orang semua jangan terlibat dengan benda2 bodoh nih.... tak pasal2 jadi kes tipah tertipu pulak nanti...

Jangan jadi mangsa.....

Apa tu... di jarinya...???

PRK lagi di Johor pulak beb.... gua ucapkan takziah dan Al-Fatihah semoga Roh beliau di cucuri rahmat dan juga takziah buat keluarganya.

5 IkutSukaLu...::

mahaza Friday, December 17, 2010 12:56:00 AM  

banner tu dari lepas raya haji hari tu lagi dah ada....

ISA Friday, December 17, 2010 2:02:00 AM  

mahaza;

Tapi hari ini baru gua perasan bro..., sebab kebetulan singgah di situ.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Friday, December 17, 2010 2:28:00 AM  

esok gua mau inyai..asyik ke sec 16 raja tun uda ..lupa pada sec 19

mojako,  Friday, December 17, 2010 11:45:00 AM  

gambar ni dalam blog pro umngok takda pegang rokok..kahkah

Anonymous,  Wednesday, December 29, 2010 5:57:00 PM  

Apa tu... di jarinya...???nasib baik bukan duit zakat nak beri kat oranG asli MUAALAF.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP