IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kisah 2 Lelaki Istimewa Negara

>> Wednesday, December 15, 2010


Pada mulanya si anak ini kononnya dah kena liwat pergi mengadu kat Perdana Menteri...

Terkini si bapak pulak... kononnya nak mohon percepatkan proses perbicaraan... pi mengadu pulak kat Agong...


"Saya amat berharap agar proses keadilan dapat dipercepatkan," katanya.

Sumber: Lu orang carilah sendiri... pasal kompom berita ini masuk berita semua akhbar pencacai hari ini...

kua..kua..kua.... ini apa punya wayang cacamarba dua ekoq anak beranak nih...., takan duit tak masyukkkk... lagi kot..., atau kena ikut skrip tambahan zionis yahudi umnoApco laknatullah tu....

Jika di ikutkan akal waras, apa istimewanya sangat jibaok dua ekoq ni... sampai ada layanan istimewa. Ramai lagi yang di luar sana... yang kena rogol, ada yang anak di tembak mati oleh polis, ada yang bini lari ikut jantan lain dan macam2 masalah....

Boleh ke... mereka2 itu pergi mengadu secara terus kepada Perdana Menteri atau pun tulis surat kepada Agong..., jika di lihat kepada kronologi kes/skrip diorang selama ini betul2 meloyakan....

Gua harap Agong pun akan bolayan dan bakul sampahkan jelah cerita bangang mencari publisiti murahan si bapak jibaok nih.... (lu orang pergi cari maklumat pasal si bapak nih...., selepas kisah anak dia kononnya kena liwat terus jadi bapak mithali... hehehe... macam sial wa cakap luuuu....)

Untuk anugerah Tokoh Maal Hijrah tahun depan, gua cadangkan si bapak ni... menjadi Tokoh Maal Hijrah. Sebab dia punya hijrah betul2 360 darjah beb.....

Ha..ha..ha....

10 IkutSukaLu...::

baginda® Wednesday, December 15, 2010 3:50:00 AM  

apsal sama cam citer gua? sedihnye... kahkahkah

Anonymous,  Wednesday, December 15, 2010 5:38:00 AM  

adoi, kasi cepat la settle tu kes altantuya. mana itu 2 worang apa crita. itu kes enjin lagi, tu kes tembak budak bila mau habis
memang mangkok ni worang.
wa ingat selagi ini kes tarak selesai, itu sayfool tarak basuh buntut punya. dia takbleh tahan la tu. buntut sudah busuk gatal2

opisboi Wednesday, December 15, 2010 6:40:00 AM  

aduss ada jugak bapak cari makan jaja juboq anak!kalau tengok pada songkok konform geng G.S.T.

MOH KEMBARA Wednesday, December 15, 2010 7:00:00 AM  

Salam Yob, laworlah kot Pakcik tu, teman ingat dia VVIP mana tadi nak gi jumpa YDP Agong. Ala-ala menteri kabinet gitew...

Anonymous,  Wednesday, December 15, 2010 7:52:00 AM  

Agaknya kenapa anu war suka tangguh kes dia aaa??? agaknya kenapa anu war takut bersumpah????

Satu lagi spin .. saiful sebenarnya tak pergi mekah.. dia ambil gambar berlatar gambar kaabah atas tikar sembahyang.....

Allah dah tunjuk sedikit sebanyak kebenaran...cuma akal yang jumud dan yang tidak mepercayai kekusasaan allah cuba menafikan apa yang tersuluh di depan mata...

tepuk dada tanya selera...kubur masing masing...

metallurgist 88

otaklunyai Wednesday, December 15, 2010 9:25:00 AM  

cepat siap cepat dapat baki tertunggak... juta2 beb... pakcik kayo...pakcik kayo makan duit ha*am...

Anonymous,  Wednesday, December 15, 2010 10:38:00 AM  

metallurgist 88,
bagi link la sket baru real crita lu..gua tunggu aje nak post kat gomo bagi dia terkejut beruk..muahahah

i'm no king

tukang kata,  Wednesday, December 15, 2010 12:55:00 PM  

sebenarnya kalau boleh la si azlan ni pun nak join kata dia kena taro pungkok tapi tua macam dia sapa yang buloq nak memungkok dia, jadi mat despatch hantaq sorat pun bole la duit dah abis petrol,gula,gas,diesel dah naik rega jadiya kena la mintak pelarasan

Lang Wednesday, December 15, 2010 4:11:00 PM  

salam bro..

gua hingat... lain2 kes tu pon mintak hantar wakil untuk utus surat pada agong bro...

biar agong tambah portfolio... jadi hakim negara...

anwar tak nak hantar surat kat agong ke pasal tak dapat dokumen dari pendakwa?

apa punya publisiti daa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP