IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kempen Boikot Restoran Mamak - Banner

>> Friday, December 31, 2010

1) Gua nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada Blogger Era Pasca (Baginda Reformasi) kerana bersusah payah menyediakan banner "Boikot Restoran Mamak" seperti yang gua war-warkan tempohari.  Thank kayu bro.....

2) Kepada sesiapa yang berminat untuk mempamerkan banner tersebut, boleh kopi O' kow-kow dan paste kat blog masing2. url code klik gambar.

Powered by BannerFans.com

Atau lu orang boleh lawati Blog Era Pasca untuk ambil code terbaru klik sini.

3) Lagipun banyak kebaikan dari keburukannya, contoh dari tahap kebersihan, kebanyakan mamak2 ni... jenis pengotor, penyediaan makanan kat dapur diorang tu bisa membuatkan kita termuntah, pengawalan pemakanan seperti roti canai tinggi kolestrol, nasi kandar tinggi kolestrol, banyak kas kas dan banyak lagi. Yang paling penting jimat wang/duit...

4) Nak cerita banyak pasal Restoran Mamak ni... gua dah menyampah dan gua yakin lu orang ada pengalaman masing2 dengan puak2 mendeliar tu. So... jom kita ramai2 boikot semua restoran mamak seMalaysia, majukan restoran melayu.

Boikot.... tetap Boikot... kasi mampus dan pergi melingkuplah restoran2 mamak seluruh malaysia. Pergi jahanam dengan Presma, Kimma dan segala jadahnya WTF sama mamak maaaaa.....

10 IkutSukaLu...::

Unknown Friday, December 31, 2010 5:12:00 PM  

kahkahkah
nampak cam banner iklan je

Prof. Era Pasca Friday, December 31, 2010 5:24:00 PM  

update bro.. new code...

http://bagindareformasi.blogspot.com/2010/12/siapa-nak-code-amik-sini.html

ISA Friday, December 31, 2010 5:24:00 PM  

Pencacai Semalaysia,

At least dia usaha jugak... daripada kondem tanpa sebarang usaha...

Atau lu boleh bikin lebih cun dari dari yang sedia ada... hahaha...

Unknown Friday, December 31, 2010 5:39:00 PM  

kena balik kat gua..kahkahkah

Prof. Era Pasca Friday, December 31, 2010 5:40:00 PM  

bro, setiap code html telah di link kan ke post ini.

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/12/kempen-boikot-restoran-mamak-banner.html

so pandai2 ler nak buat penerangan dalam (post ini) kenapa perlu boikot mamak... sebab takleh masukkan banyak link... so citer2 yang sebelum nih mungkin ramai tak baca.. hehe

so linkkan sume citer pasai kempen bro nih ke post ini (http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/12/kempen-boikot-restoran-mamak-banner.html)

ISA Friday, December 31, 2010 5:48:00 PM  

Pencacai Semalaysia;

hehehe... komen lu, berlawanan dengan prinsip gua bro...

So.. sori ekkk...

ISA Friday, December 31, 2010 5:49:00 PM  

baginda;

ok dah kowtim bro... terima kasih, nanti gua belanja lu pizza... hahaha

Unknown Friday, December 31, 2010 9:51:00 PM  

kahkahkah...
gua dah sahut cabaran lu bro..
gua naikkan banner iklan gua sendiri untuk menyokong kempen lu ni...

http://pencacai-semalaysia.blogspot.com/2010/12/kempen-boikot-mamak-bersama-bro-isa.html

gua pantang dicabar bro...
len kali jgn cabar gua lagi ye..!!
kahkahkah

http://pencacai-semalaysia.blogspot.com/2010/12/gua-pantang-dicabar.html

kahkahkahkah...

Unknown Friday, December 31, 2010 9:57:00 PM  
This comment has been removed by the author.
Unknown Friday, December 31, 2010 10:36:00 PM  

kahkahkah...

url ada kt n3 tadi..amek kt situ la bro..gua xley paste kt sini...
saiz banner ikut suka lu nk pkai brape...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP