IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ingat Pesanan Moyang : Mamak.

>> Tuesday, December 28, 2010

Ok... kita tinggalkan isu Rais Yatim pasal kes rogol Amah Indon tu.... cuma kita nak tunggu samada RTM1,2 dan 3 serta akhbar2 pencacai sekalian nak mainkan isu ini atau pun tidak, perkara keduanya... kita tunggu pulak PENAFIAN dari Rais Yatim.... ada teloq atau tidak. Cukup setakat itu.... jom kita sambung pasal ketuanan mamak lagi.... hahahaha....

Actually.... gua dah dapat greenlight dari sahabat maya kita semua iaitu saudara Chor, untuk berkongsi pesanan moyang beliau seperti di bawah nih... jadi ingatlah wahai melayu2 sekalian... semoga menjadi pedoman buat lu orang semua....

KEMPEN BOIKOT RESTORAN MAMAK.... kah..kah...kah....

Isa,

Moyang aku citer.

Cina Kaya = Kerja kuat.

Melayu Kaya = Jual Tanah Pesaka (kerja malas. isap candu. dapat duit jual tanah enjoy kat cabaret)

Keling = turun bukit kayoh basikal (stim todi)

Keling muslim AKA mamak = Kuat mengampu, tikam kawan. Yang paling aku benci kalau depa dah kaya/pangkat besar = jalan buntut jadi tonggek/tangan mengepak/sombong! macam siallllll!

Moral: Jangan bagi muka pada mamak!!!
Ini gua yang kata.... Kalau jumpa mamak, keling dan ulaq... katoq ketiga-tiganya sekaligus sebab mereka semua tiada bezanya... macam mana caranya pandai-pandailah lu orang... hahahahaaa....terutama sekali mamak pedukang spesies umnoapco kat bawah nih....






hahahahaa......

Walau apa pun Kempen Boikot Semua Restoran Mamak 1Malaysia akan diteruskan....

Sesiapa ada ide yang kreatif, gua nak minta tolong design satu banner "Kempen Boikot Restoran Mamak" untuk gua up-kan dalam blog nih... gua bab2 IT nih kureng sikit aarrr... boleh hantarkan email-kan ke zergdukes@gmail.com

Gua sengaja nak bikin tegang sama gang mamak macam tegangnya di sini.

Terima kasih dan jasa lu orang di kenang....

7 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, December 29, 2010 2:00:00 AM  

kalau xbalun bini org bukan melayu pas.klu jumpa diaorg jgn bg masok rumah kompom totey basah.

tukang kata,  Wednesday, December 29, 2010 8:39:00 AM  

aeleh ada jugak anak haram tak dak nama kat sini sure kerabat nana tanjung tak ka kelin ceti mana dok sibuk nak tulis jugak ada akai ka tu ropla jingga punya wayang dok tayang kat kita mamak dok pakai keris yang aku tau parang cakok tu betui tak caya pi market tengok mamak yang juai kambing. Tapi yang sahih boleh bayang tengok pegang keris baik punya tapi cakap tamil.... ayooyo macha tarak paham la bahasa malaysia cakap la

Waris,  Wednesday, December 29, 2010 12:49:00 PM  

Bro, gambar no 2 tu tulis apa kat kain selepang yg mamak celaka tu pakai?

WIRA BANGANG atau WIRA BANGLA?

Anonymous,  Wednesday, December 29, 2010 2:07:00 PM  

dlm byk2 entri lu...gua paling suke ni hahaha. bagus2...boikot mamak. aku benci mamak.
Sultan Mahmud pun pernah pancung Tun Muktahir keturunan mamak. tun mahathir je tak kena lagi.

Anonymous,  Wednesday, December 29, 2010 3:53:00 PM  

aku dah turunkan wasiat supaya anak cucu aku kencing atas kubor bos korang ble depa mampos nanti.aktiviti kencingan tu akan berterusan selama 7777777777777777....... keturunan.

Anonymous,  Friday, January 28, 2011 3:38:00 AM  

gua suka..gua suka..gua suka..

gua memang pantang dengan
1.cer
2.kel
3.mamak

teruskan usaha murni untuk boikot mamak2 ni..

Anti mamaks,  Friday, January 28, 2011 3:39:00 AM  

gua suka..gua suka..gua suka..

gua memang pantang dengan
1.cer
2.kel
3.mamak

teruskan usaha murni lu bro..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP